Vierailija

Olen ihan normaalivartaloinen (jopa tiimalasi, uskokaa tai älkää) terve nainen. Joka kerta kun käyn isäni luona kuulen olevani tankki, norsu tai hylje. Jos hän tarjoaa jotain ruokaa niin se on kanelikorppua ja laihaa kahvia. Jostain kumman syystä en enää vieraile isän luona kun max kerran kuukaudessa. Tästä saan sitten syyllistämistä että läskit eivät kuulemma ajattele kuin itseään. Isä on 70-vuotias, voiko hänen käytöksensä vielä muuttua vai onko vika todella minussa?

• ylös 68
  • alas 25

Sivut

Kommentit (76)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ainakin se on sinussa vikana, että ilmoitat mittasi. Sinun ei pitäisi antaa kenenkään puhua itsellesi noin, vaikka olisit minkä kokoinen. Miksi käyt siellä kuuntelemassa tuollaista?

• ylös 115
  • alas 3
Vierailija

Mikäli et ole erityisen lihaksikas olet vähän pulska. Tosin isäsi ei siitä kuulu huomautella ja haukkua.

Terv. N 165 cm/53 kg

• ylös 53
  • alas 153
Vierailija

Kun minä olin noissa mitoissa niin näytin jopa hoikalta, vartalomalleja kun on niin erilaisia. Nyt valitettavasti olen onnettomuuden jälkeen lihonut kymmenen kiloa, mutta kun pääsen taas keväällä liikkeelle niin eiköhän se siitä taas putoa :)

Ap, sinussa ei ole mitään vikaa. Isästä en sanoisi samaa.

• ylös 123
  • alas 7
Vierailija

Minusta ihmisen ihanne paino on se oma pituus - 100, näin ainakin minulla lääkärin mukaan.

• ylös 43
  • alas 63
Vierailija

Kyllähän se turhan korkea paino on. Ei silti pitäisi kenenkään nimitellä ihmisiä.

• ylös 26
  • alas 115
Vierailija

Käyt ihmisen luona, joka haukkuu norsuksi, tankiksi ym. ? 

Painosi on tässä asiassa yhdentekevä vaikka olisi 150 kg. Tuolla tavoin ei puhuta kenellekään. 

Jotenkin en jaksa edes uskoa koko juttua, en varmaan ole ainut?

• ylös 120
  • alas 8
Vierailija

Äitini mieltä aikuinen ihminen ei voi painaa alle 50kg. Ketään ei ehkä yllätä että hän on aikuisikänsä ollut vähän tulevampi. Minä saan kuulla näyttäväni lapselta, ei se näinkään päin ole mieltäylentävää.

• ylös 64
  • alas 7
Vierailija

Hyi hitto mikä oikeus ihmisillä on kommentoida toisten painoa. Toivottavasti keksit isällesyhtä hyvän piikin...
Oma isoäitinikin heitteli välillä ruokapöydässä ällöttäviä "hiki laiskan syödessä" kommenttejaeräälle ylipainoiselle serkulleni. Myötähapeää tunsin käytöstavattoman mummoni puolesta.
Ja sitä paitsi et edes ole mikään valas. Olen itsekin 165 cm ja paino heittelee 55-65 kg..
Toivottavasti isäsi kasvaisi vielä henkisesti!

• ylös 64
  • alas 4
Vierailija

Oletko ainut lapsi?

Oletko sanonut hänelle, ettei painosi yms. kuulu hänelle millään tavalla?

En tuollaista ihan keneltä hyvänsä vastaan sanomatta sietäisi edes kerran vuodessa.

- Toki, jos on jättämässä merkittävän omaisuutensa sinulle, kuuntelisin.

• ylös 35
  • alas 2
Vierailija

Isäsi on paskapää. Hyvä uutinen on se, että voit pärjätä ihan hyvin, kun sinulla on varmasti ollut lähipiirissä myös mukavia aikuisia, joista ottaa mallia. Vähennä hyvällä omallatunnolla yhteydenpitoa isääsi ja muihin kontrolloiviin ihmisiin, jotka mielestään tietävät, mitä muiden pitäisi olla ja tehdä. Arkesi muuttuu paremmaksi.

• ylös 55
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta ihmisen ihanne paino on se oma pituus - 100, näin ainakin minulla lääkärin mukaan.

Tuo siis miehillä, koska ovat rotevampia ja lihaksikkaampia. Naisilla se on n. -110. Ja nämäkin ovat vain yleistyksiä.

• ylös 27
  • alas 71
Vierailija

Mikä vaivaa ihmistä joka ei saa isäänsä kuriin? Ei  tuollaista ole pakko kuunnella eikä  aiheesta edes keskustella vanhemman kanssa Vedä rajat ja pidä niistä kiinni.

• ylös 26
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
50kg olisi sun pituiselle hyvä, max 55kg.

Rakenteesta kiinni paljon. Olen leveäharteinen ja lihaksikas tyyppi. Painan 60 kg ja olen aloittajan pituinen. 

Olen aivan hoikka muidenkin kuin itseni mielestä. 

Kymmenen kiloa kevyempänä olin aivan kalanruoto. Tämä imetyksen jälkeen, olen nyt terveen näköinen ihminen. 

• ylös 34
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Minä olen 166cm eli minulla tuo tarkoittaisi, että ihannepainoni olisi 66kg. Tällä hetkellä painan 55kg, enkä todellakaan haluaisi kymmentä kiloa lisää.

• ylös 17
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuo siis miehillä, koska ovat rotevampia ja lihaksikkaampia. Naisilla se on n. -110. Ja nämäkin ovat vain yleistyksiä.

Tämän yleistyksen mukaan minun ihannepainolla olisin alipainoinen.

• ylös 24
  • alas 7
Vierailija

Sun isällä on _ulkku luonne. Sitä ei voi muuttaa. Jos mun isä olisi tuollainen niin kävisin hänen luona 1-2 kertaa vuodessa. Mun 70v. isä ei ole noin paha.

T. 47v. ylipainoinen nainen

• ylös 25
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikäli et ole erityisen lihaksikas olet vähän pulska. Tosin isäsi ei siitä kuulu huomautella ja haukkua.

Terv. N 165 cm/53 kg

Mutta sinun ilmeisesti kuuluu. Miksi?

Olen muuten saman pituinen kuin sinä. Ja minusta tuntuu, että sinulla on vähän ylimääräistä. Taisi tulla ahmittua herkkuja jouluna?

• ylös 27
  • alas 10

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.