Miksi miehet jatkuvasti väittävät pitävänsä luonnollisesta ulkonäöstä naisella, vaikka totuus on ihan toinen?
Aina kun minulla on ollut blondatut hiukset, miehet huomaavat minut, flirttailevat, tulevat juttelemaan.
En ole värjännyt hiuksiani neljään vuoteen ja nyt minulla on täysin värjäämättömät hiukset. Kukaan ei ole tämän neljän vuoden aikana flirttailut kanssani missään, kukaan ei ole tullut juttelemaan. Kukaan mies ei edes huomaa olemassaoloani.
Jos miehet niin tykkäävät luonnollisista naisista, niin miksi hiuksensa blondannut kiinostaakin enemmän?
Entäs sitten meikki. Silloin kun olen meikannut JA ollut blondihiuksinen, minua on yritetty iskeä. Kun kuljen ilman meikkiä, olen taas kuin ilmaa.
Mikä siinä on että miehet aina puhuvat pitävänsä luonnollisen näköisestä naisesta, "meikki on halveksuttavaa huijaamista"," miksi niitä hiuksia pitää värjätä kun eihän me miehetkään värjätä?" ym.
Jotenkin hieman ristiriitaista?
Kommentit (62)
Eino Makunen kirjoitti:
Ketjun perusteella naiset pitävät meitä miehiä ulkonäkökeskeisenä, sokeina ja hölmöinä. Ensimäistä saatamme ollakin, mutta kahta jälkimmäistä en allekirjoittaisi.
Terve Eino!
Mietinkin tässä just yks päivä mitä sulle kuuluu.
Ketjun perusteella naiset pitävät meitä miehiä ulkonäkökeskeisenä, sokeina ja hölmöinä. Ensimäistä saatamme ollakin, mutta kahta jälkimmäistä en allekirjoittaisi.