Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ankkalinnan aihe vapaa

Vierailija
20.01.2018 |

Naapurissani asuu yksihuoltaja, joka jättää lapsensa jatkuvasti keskenään ja kohtelee näitä välillä aika väkivaltaisesti. Lisäksi kiusaa minua. Teenkö lasun? T. Teppo Tulppu

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et sinä tee, niin minä teen. Eivät ne edes ole naapurisi omia lapsia ja koko porukka juoksentelee jatkuvasti ilman housuja.

Vierailija
2/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi poikaystävänåä, enkä osaa päättää kumman valitsisin. Toinen on huono-onninen ja hänellä on rahat usein vähissä. Työpaikoistaan on onnistunut aina saamaan potkut. Ainoa vähän kestävämpi työsuhde on ollut oman setänsä kolikonkiillottajana. Toinen sulhaskandidaatti taas on varakas ja hänellä on ihan uskomaton tuuri. Hän on vain välillä hieman ylimielisen oloinen. Auttakaa minua valitsemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tapailemaani ankkaneitosta vaivaa ? Välillä hän on myötämielinen minulle , välillä hän suuttuu ja lähtee kannat kopisten. Muuatta hanhiserkkuani hän kyllä sympatiseeraa.

Nim. Apea ankka

Vierailija
4/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan tyttöä, jonka tapasin kauan sitten kun olin kaivamassa kultaa. Kuinka ottaa yhteyttä? Muistaako hän minut vielä?

Nim. Epätoivoinen säiliössä

Vierailija
5/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iines unnuttaa!

Vierailija
6/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vähävarainen ja heikko vanhus voisi suojata pienen omaisuutensa ? Jokunen lantti on säästettynä vanhuuden turvaksi. Ahneet sukulaiset ja rosvojoukkio ovat jatkuvasti riesana. Antakaa hyviä vinkkejä mihin piilottaisin pienen omaisuuteni.

Vierailija
7/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs setä kuljetta kolmea veljenpoikaansa avoauton "peräkontissa" ilman turvavöitä. Muutenkin tuon perheen elintavat vaikuttavat "oudoilta"

Vierailija
8/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki Rusettipää: "Olimme Julle Ankanpään muistotanssiaisissa kavaljeerini kanssa, kun varapoikaystäväni ilmaantui paikalle ja aiheutti skandaalin... Mitä tekisitte?"

Vierailija
9/14 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista aktiivimallia pitäisi kehitellä tuolle renkipojalle. Muuta ei tekisi kuin söisi ja nukkuisi. Jos selkäsi käännät, niin jättää kaikki työt tekemättä. Olen sen verran helläsydäminen, etten haluaisi potkujaan antaa, mutta ikää alkaa olemaan jo sen verran, etten vaan jaksaisi ihan kaikkea yksin. Mitä tekisit minun tilanteessani?

Vierailija
10/14 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Nimimerkki Rusettipää: "Olimme Julle Ankanpään muistotanssiaisissa kavaljeerini kanssa, kun varapoikaystäväni ilmaantui paikalle ja aiheutti skandaalin... Mitä tekisitte?"

JSSAP!!!

Vierailija
11/14 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on mahdottoman kateellinen toiselle siitä, että hän on vähän sinua rikkaampi? Voiko toisen köyhdyttää tai hoitaa päiviltä?

T. K-I.P

Vierailija
12/14 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkimme perustaja ja palvottu sankari Julle Ankanpää on uudemman tutkimuksen valossa osoittautunut rotuhygienistiksi. Hänen ideaalinsa yhteiskunnasta oli tarkoitettu valkoisille ja tummakuonoisille koirille oli varattu vain rooli hassuina sivuhenkilönä, kuten Hessu Hopon surullisesta kohtalosta nähtiin. On lopultakin aika pudottaa Julle Ankanpää jalustaltaan.

Vierailija
13/14 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tapailemani mies teistä wt? Tuntuu, että joskus häpeän häntä. Hän on kolmen vilkkaan pojan vähävarainen yksinhuoltaja. Hän tekee pienipalkkaisia pätkätöitä ja on kyllä lähes aina ansiotöissä, mutta saa potkut nopeasti. Hänellä on jonkinasteisia vihanhallintaongelmia. Yhteenotot naapurin kanssa johtavat joskus väkivaltaan ja lapsia uhkaa usein koivuniemen herralla.

Vierailija
14/14 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tapailemani mies teistä wt? Tuntuu, että joskus häpeän häntä. Hän on kolmen vilkkaan pojan vähävarainen yksinhuoltaja. Hän tekee pienipalkkaisia pätkätöitä ja on kyllä lähes aina ansiotöissä, mutta saa potkut nopeasti. Hänellä on jonkinasteisia vihanhallintaongelmia. Yhteenotot naapurin kanssa johtavat joskus väkivaltaan ja lapsia uhkaa usein koivuniemen herralla.

Selvä lasun paikka. Kohta tulee kärsänaamainen kaupungin virkamies tai koirahahmoinen poliisi käymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme