Joku vanha Avesis yritti ohittaa rekkaa hirveellä moottorin mörinällä mutta kiihtyi niiiiin hitaasti
Näin teslistina säälittää polttikset, ja vielä nuhaiset vaparisellaiset... 🤣
Kommentit (25)
Teppo yrittää huonolla menestyksellä käänteispsykologiaa.
Nämä on niin raivostuttavia. Pahimmillaan rajoitus on 120 ja sitten se pappa ajaa tojollaan oikeaa kaistaa 90 ja eteen tulee rekka joka kulkee 88 niin pakkohan siitä on ohi päästä mutta sitä kaasua ei vaan voi painaa vaan suoritus kestää vartin jonka aikana vasemmalle kaistalle on kerääntynyt kilometrien jono.
Ja se kun lähtee purkaantumaan niin vaaratilanteet on taattuja kun jotkut on kerännyt kiukkua ja ihan heti ei pääse selvemmille vesille ajamaan.
Vierailija kirjoitti:
Teppo yrittää huonolla menestyksellä käänteispsykologiaa.
Voi olla. Jos on Tepon aloitus niin sille käy kuin ManneTVlle. Sen piti olla ennakkoluuloja hälventävä hupailusarja mutta katsovat nauroi miten osuvasti se kuvasi romanien ongelmia, joten sarja lopetettiin.
Vierailija kirjoitti:
Teppo yrittää huonolla menestyksellä käänteispsykologiaa.
Äläpä köyhä ulise. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nämä on niin raivostuttavia. Pahimmillaan rajoitus on 120 ja sitten se pappa ajaa tojollaan oikeaa kaistaa 90 ja eteen tulee rekka joka kulkee 88 niin pakkohan siitä on ohi päästä mutta sitä kaasua ei vaan voi painaa vaan suoritus kestää vartin jonka aikana vasemmalle kaistalle on kerääntynyt kilometrien jono.
Ja se kun lähtee purkaantumaan niin vaaratilanteet on taattuja kun jotkut on kerännyt kiukkua ja ihan heti ei pääse selvemmille vesille ajamaan.
Ja valtatiellä sen papan Avensis kyllä ohituskaistan kohdalla kiihtyy 110iin. Kun kaista loppuu Avensiksesta loppuu taas virta ja jatketaan köröttelyä 90ssä satasen tiellä.
Teslisti....?
Olet luopunut testikkeleistäsi?
No ei siihen tessua tarvita että huomaa mikä merkki on tien tukkeena, ja usein harmaapää ratissa. Toyota on se rollaattoria edeltävä kulkupeli monelle. Se kun on niin LUOTETTAVA....tai oli joskus viime vuosituhannella
Vierailija kirjoitti:
No ei siihen tessua tarvita että huomaa mikä merkki on tien tukkeena, ja usein harmaapää ratissa. Toyota on se rollaattoria edeltävä kulkupeli monelle. Se kun on niin LUOTETTAVA....tai oli joskus viime vuosituhannella
On se usein passattikin. Toinen luotettava pappa-malli
Vierailija kirjoitti:
Nämä on niin raivostuttavia. Pahimmillaan rajoitus on 120 ja sitten se pappa ajaa tojollaan oikeaa kaistaa 90 ja eteen tulee rekka joka kulkee 88 niin pakkohan siitä on ohi päästä mutta sitä kaasua ei vaan voi painaa vaan suoritus kestää vartin jonka aikana vasemmalle kaistalle on kerääntynyt kilometrien jono.
Ja se kun lähtee purkaantumaan niin vaaratilanteet on taattuja kun jotkut on kerännyt kiukkua ja ihan heti ei pääse selvemmille vesille ajamaan.
Miten tää liittyy siihen tojoon? Tuolla on motari täynnä ties mitä merkkejä, jotka ei voi tehdä nopeaa ohitusta vaan ajavat Heinolasta Helsinkiin vasenta kaistaa tien tukkona. Pahimpia ovat sähköautoilijat, jotka maksimoimsähkön riittävyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on niin raivostuttavia. Pahimmillaan rajoitus on 120 ja sitten se pappa ajaa tojollaan oikeaa kaistaa 90 ja eteen tulee rekka joka kulkee 88 niin pakkohan siitä on ohi päästä mutta sitä kaasua ei vaan voi painaa vaan suoritus kestää vartin jonka aikana vasemmalle kaistalle on kerääntynyt kilometrien jono.
Ja se kun lähtee purkaantumaan niin vaaratilanteet on taattuja kun jotkut on kerännyt kiukkua ja ihan heti ei pääse selvemmille vesille ajamaan.
Miten tää liittyy siihen tojoon? Tuolla on motari täynnä ties mitä merkkejä, jotka ei voi tehdä nopeaa ohitusta vaan ajavat Heinolasta Helsinkiin vasenta kaistaa tien tukkona. Pahimpia ovat sähköautoilijat, jotka maksimoimsähkön riittävyyden.
Sähköautoilijoiden ei tarvitse maksimoida enää mitään vaan ajaa sen mitä taulussa on plus arvonlisävero. Vauhtia himmailemalla se matka ei edisty yhtään nopeammin, tarvittavat lataukset mukaan lukien.
Olen joskus kokeillut vibraattoria, hyvin surisi anaalissa.
M55
Miksi ne sitten on tien tukkeena? Ettei vaan kyse olisi kuskista eikä automerkistä.
Teslasi tuskin kestää 37 vuotta käyttökelpoisena, päinvastoin kuin vanha Mazdani.
Vierailija kirjoitti:
Teslasi tuskin kestää 37 vuotta käyttökelpoisena, päinvastoin kuin vanha Mazdani.
Mazdat menee paaliin tai jonneille viidentoista vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Teslasi tuskin kestää 37 vuotta käyttökelpoisena, päinvastoin kuin vanha Mazdani.
Palataan asiaan 30 vuoden päästä. Nyt sitä on ihan turha arvailla.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on niin raivostuttavia. Pahimmillaan rajoitus on 120 ja sitten se pappa ajaa tojollaan oikeaa kaistaa 90 ja eteen tulee rekka joka kulkee 88 niin pakkohan siitä on ohi päästä mutta sitä kaasua ei vaan voi painaa vaan suoritus kestää vartin jonka aikana vasemmalle kaistalle on kerääntynyt kilometrien jono.
Ja se kun lähtee purkaantumaan niin vaaratilanteet on taattuja kun jotkut on kerännyt kiukkua ja ihan heti ei pääse selvemmille vesille ajamaan.
Mitään laitonta ei ole Suomessa ohittaa 120km/h moottoritiellä 90km/h nopeudella hitaammin ajava. Rekka ajaa ylinopeutta, jos ajaa 88km/h. Mutta se ei ollut asian ydin. Jos ajat 90km/h nopeudella esimerkiksi 5 minuuttia, teet matkaa 7,5 kilometriä. 120km/h nopeudella tuohon 7,5 kilometrin matkaan menee aikaa 3 minuuttia 45 sekuntia. 88km/h nopeudella ajava rekka menee 5 minuutissa 7,33km eli n. 170 metriä vähemmän kuin 90km/h ajava henkilöauto. Tuossa ajassa ehtii siis hyvin ohittaa normaalin raskaan ajoneuvoyhdistelmän. Jos on hermot niin tiukilla, ettei kestä autossa olla ilman raivokohtausta 1min15s pidempään, kannattanee harkita ajamisesta luopumista...
Vierailija kirjoitti:
Nämä on niin raivostuttavia. Pahimmillaan rajoitus on 120 ja sitten se pappa ajaa tojollaan oikeaa kaistaa 90 ja eteen tulee rekka joka kulkee 88 niin pakkohan siitä on ohi päästä mutta sitä kaasua ei vaan voi painaa vaan suoritus kestää vartin jonka aikana vasemmalle kaistalle on kerääntynyt kilometrien jono.
Ja se kun lähtee purkaantumaan niin vaaratilanteet on taattuja kun jotkut on kerännyt kiukkua ja ihan heti ei pääse selvemmille vesille ajamaan.
Yleensähän nämä kuskit ovat näitä patteripellejä, kun ei voi kovempaa kiihdyttää kun muuten loppuu range.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teslasi tuskin kestää 37 vuotta käyttökelpoisena, päinvastoin kuin vanha Mazdani.
Mazdat menee paaliin tai jonneille viidentoista vuoden jälkeen.
Tesloilta loppuu ohjelmistojen tuki paljon ennen. Sitten joudut pakko-ostamaan uuden vaikkei rauta happanisikaan. Minkä se yleensä akuissa tekee. Madzaani en ole joutunut vaihtamaan mitään komponenttia jonka vaihto kustantaisi 20,000.
Mumma Avensiksessa ei osaa vaihtaa pienemmälle eikä painaa tallaa pohjaan.