Disco Street, Kirkkotie 10
Onko täällä turkulaisia 80-luvun teinejä? Muistatteko ton limudiscon. Ihana kultainen nuoruus. Hiprakassa discoon kaikkien ihanien kamujen kanssa, Nikke T djnä ja illan aikana sai ehkä tanssia oman ihastuksen kanssa hitaita. Ja se streetin jonotusaysteemi! Hui!
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Eikös warehouse ollut 92
-90, muistan siitä kun piti hetki odottaa ennen kuin ikä tuli täyteen.
Apua.. kuinka vanha mä jo olenkaan .. hih.
Yliopiston kadulla oli jossain kellarissa kanssa välillä Disco .. aninkaisten kohdalla jossain ..
Oliko se tehdas ” Anni-Helena ”, missä myös tuli juhlittua ..
Vierailija kirjoitti:
Nykyteinit ei kuulemma tanssi edes koulun discossa. Istuvat puhelinten kanssa liikuntasalin reunoilla. 😏
Tää on todella kummallista. Meillä koulun discoja odotettiin ja niitä pidettiin myös yläasteella, missä voi viedä ihastuksensa illan viimeisille hitaille ja kyllä niissä tanssittiin. Nykyään on tanssit tosi vähissä eikä ilmeisesti yläasteellakaan pidetä mitään discoja :-(. surullista
Minä vuonna Street aloitti / lopetti toimintansa?
Muistan, kun neon-valot ja -vaatteet oli ihan huikea elämys, ja niitä söpöjä poikia ujona tyttönä salaa katselin ja hui, jos joku sattuikin katsomaan sitten silmiin.🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös warehouse ollut 92
-90, muistan siitä kun piti hetki odottaa ennen kuin ikä tuli täyteen.
Onko se sitten auennut kaksi kertaa, koska minä olen ollut avajaisissa eli joskus 92-93. Olen vm-79, tosin mulla oli isosiskon paperit...
Tässä vanhassa turkulaisräppibiisissä lauletaan myös tuosta Street discosta joka oli Kirkkotiellä.
Loistava löytö tuo Youtubesta löytyvä kappele, missä Disco Street mainitaan! Vieläkö löytäisi kuvia Streetiltä. Ei väliä, onko ulkoa vai sisältä. Olen etsinyt monesti, mutta ei löydy. Onko jollain vinkkiä, että löytyykö kuvia jostain?
Me oltiin ihan lätkässä lätkä poikiin :)
Nostetaan, jotta tulisi enemmän juttuja Streetistä :)
Täällä yksi vakiokävijä. Pakko oli joka viikonloppu päästä Streetille. Ja kyllä, ikävä mullakin niitä aikoja. 80-luvun lopun musiikkia vieläkin eniten kuuntelen. Ai että ne hitaat oli kanssa ihan parhaita :)
Kuka muistaa Warehouse-discon linja-autoaseman lähellä, vuosi 1990? Oli K-16. Ei pysynyt pystyssä kauaa.