Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Disco Street, Kirkkotie 10

Ennen Randea
20.01.2018 |

Onko täällä turkulaisia 80-luvun teinejä? Muistatteko ton limudiscon. Ihana kultainen nuoruus. Hiprakassa discoon kaikkien ihanien kamujen kanssa, Nikke T djnä ja illan aikana sai ehkä tanssia oman ihastuksen kanssa hitaita. Ja se streetin jonotusaysteemi! Hui!

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat toi ja haki autolla yleensä, tietenkin 100m päähän ettei muut näe että vanhemmat kuskaa.

Mutta ajat oli toiset koska nää 12-17 vuotiaat kulki kyllä pimeälläkin siellä kujilla ihan yksinkin.

Jännittävintä oli se saiko joskus kuljetettua jotain juomaa salaa sisään. Pikkupäissään oltiin useinkin.

Vierailija
22/66 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omppupomppua läheisessä metsikössä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä Disco Streetille. Usein ajattelen niitä aikoja. Hansakorttelissa vietettiin myös paljon aikaa.

Vierailija
24/66 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, se oli ihana disco. Usein sitä kaiholla muistelen. Tulee mieleen ne hitaat, kun sai joskus tanssia söpöjen lätkää pelaavien poitsujen kanssa :)

Vierailija
25/66 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sakke oli legendaarinen?

Vierailija
26/66 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi?

Vierailija
27/66 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vaan juttuja Streetiltä.

Vierailija
28/66 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disco Street forever kirjoitti:

Onko lisää muistoja Disco Streetistä? Itse olin ihan vakiokävijä. Tosi paljon tulee nostalgisia muistoja niistä ajoista. Olen etsinyt netistä kuvia Disco Streetistä. En ole löytänyt sisältä enkä ulkoa. Onko vinkkejä, että mistä löytäisi? Olihan se teiniaika elämän parasta aikaa :)

Kävin 14- vuotiaana, oli ollut

muistaakseni ennen discoa elokuvateatteri, siellä oli niitä penkkejä muutamia jäljellä. Oli kolme

lavaa mihin mentiin tanssimaan. Lattitasossa myös tanssittiin ja kierrettiin ympyrää. Peilipaloja seinillä, neon vaatteet hohtivat siellä. Discopallo ja vessat täynnä kirjoituksia, rakkaudentunnustuksia, vihaviestejä jostain leuhkasta tytöstä. Me myös juotiin ennen discoa, välillä myös salakuljetettiin omia pulloja. Yksi kavereistani oksensi melkein joka kerta. Itsellä oli kukkakuosinen body päällä ja mustat Mic Macin todella leveät farkut jalassa. Ja sellainen hyppiä tanssityyli, se oli matkittu Mtv musavideoita, oisko ollut Snapin biisi. Ja niitä hitaita odoteltiin, voih niitä aikoja.

Vierailija
29/66 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Disco street oli upeutta. Ikäraja 14 mutta se yksi söpö tumma likka joka oli 12-13 pääsi jotenkin sisään. Legendaarinen "Sakke" oli ihastunut siihen.

Mahdatkohan puhua mun serkusta? :D Oltiin hänen kanssaan siellä joka viikonloppu ja hän tosiaankin 13v, mutta ikäistään vanhemman oloinen ja näköinen. Jännitettiin hirveästi aina pääseekö sisään, vaikka on "alaikäinen" mut vieno hymy sakkelle, niin homma oli hoidettu :)

Vierailija
30/66 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö joku myös Sun Setissa? Ei ihan niin kova kuin Streetti, mut ihan kiva vaihtelu välillä. Oli siinä parkin kentän kupeessa

Vierailija
31/66 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disco steet oli snobien paikka, kaikki hevarit ynnä muut tavikset kävivät enemmän catsissä.

Vierailija
32/66 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin snobi ja kävin paljon Streetillä.

Vierailija
33/66 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikonloppu oli pakko mennä. Harmi, että Street purettiin uusien kerrostalojen vuoksi. Olisi ollut nostalgista käydä fiilistelemässä jonotus portailla :)

Vierailija
34/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää muistoja Streetiltä?

Vierailija
35/66 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa. Se disco oli iso osa mun nuoruutta :)

Vierailija
36/66 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vain muistoja.

Vierailija
37/66 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuollainen kyllä onnistuisi enää. Tuollainen paikka täyttyisi heti 30v+ partalapsista.

Vierailija
38/66 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto :)

Vierailija
39/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva lukea muidenkin ihmisten muistoja Streetiltä.

Vierailija
40/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä kävi myös 18 vuotta täyttäneitä miehiä, mikä oli aika ällöttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi