Onnistuneet viimeisten kilojen laihduttajat: vinkkinne?
Mulla on menossa viimeisten muutaman, n 5kg laihdutusprojekti. Ja käytännössä nämä ylimääräiset kilot mulla on ollut aina enkä koskaan ole ollut tätä juurikaan lihavampi. Mulla on käytännössä lähes koko aikuisikäni ollut nämä 4-7kg ylimääräistä ja päättelin tässä fiksusti, että jos kerran olen aina osannut tasapainoilla tässä painossa, niin miksenpä kerrankin laihduttaisi nämä mua aina häirinneet läskit pois ja sen jälkeen tasapainottelisi siinä ihannepainossani loppuikääni!
Aloitin laihdutuksen ja ruokalaskurin mukaan kaikki ok ja vähän on tiivistymistä tapahtunut tässä 3 viikon aikana. Mutta tällä tahdilla mulla menee varmaan loppuvuosi ennen kuin olen saanut nämä läskit kaikkinensa pois!
Joten kysymys teille, jotka olette saaneet onnistuneesti ne ihan viimeiset kilonne laihdutettua, niin kauanko teillä meni siihen ja mikä oli metodinne ja esim kalori- ja liikuntamääränne? Mitä vinkkejä antaisitte tähän tuskaan mulle ja muille muutaman lisäkilon tiristelijöille?
Toivottavasti edes joku täällä on onnistunut 😃 Kiitos avustanne!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ketoosi
Kauanko kesti sulla sulattaa viimeiset makkarat pois? Ja paljonko söit hiilareita päivässä että pysyit ketoosissa?
Eikö kukaan täällä ole onnistunut saamaan itseään timmiksi? 😳
Vierailija kirjoitti:
Tossa on sulle vähän timmiä. :D
https://www.google.fi/search?q=roid+gut&rlz=1C1ASUT_fiFI580FI580&source…
Olen saanut itseni timmiksi. Mutta ei mulla ole hajuakaan kalorimääristä, hiilareista tms. Enkä ole laskenut liikuntaan käytettyjä minuutteja. Vaan olen syönyt sen mukaan miltä on tuntunut. Ja olen liikkunut, kun olen jaksanut.
No ehkä mun vinkki on, että älä harrasta itsepetosta noiden tuntemusten ja jaksamisten kanssa.
Vhh-ruokavaliolla lähtee ylimääräiset kilot.
Söin vain vähemmän kuin kulutin. Yksinkertainen totuus laihtumiseen, mutta jostain syystä nämä heikolla itsekurilla varustetut syöpöttelijät eivät sitä voi ymmärtää tai kehtaa myöntää. Ei siinä todellakaan mitään muuta ihme kikkailuja tarvita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.fi/search?q=roid+gut&rlz=1C1ASUT_fiFI580FI580&source…
Hyi hemmetti. Miks niillä on tommoset pömppövatsat?
Normaalipainon sisällä laihtuminen on oikeesti tosi vaikeaa. Itsellä kans 1-2kg tavoitepainoon (lyhyellä näkyy), bmi ihan ok reilu 23 nyt, lihasta on joukossa. Nuo pari kiloa on siis puhtaasti esteettiset, jenkkikset ja alavatsan pikkupehmyt.
Mut eipä ne kilot vaan meinaa lähteä. Toisaalta paino ei helposti tästä nousekaan. Siksi sanon, et älä ap masennu, jos se viis kiloa vaan sitkaasti istuu, voi olla et sun luontainen set point on noissa lukemissa. Jos taas saat karistettua ja ennen kaikkea pysymään poissa nuo, onnittelut!
Vierailija kirjoitti:
Cambridge ohjelmalla -15 kg reilu puolessa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cambridge ohjelmalla -15 kg reilu puolessa vuodessa.
Kuinka kauan siitä on aikaa?
Jos sulla on ikäsi ollut nuo kilot niin eihän ”loppuvuosi” ole pitkä laihdutusaika? Maltti on valttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.fi/search?q=roid+gut&rlz=1C1ASUT_fiFI580FI580&source…Hyi hemmetti. Miks niillä on tommoset pömppövatsat?
Noiden kehonrakentajien pömppövatsa johtuu synteettisen kasvuhormonin + insuliinin käytöstä, vuosien käytön jälkeen sisuskalut jotenkin turpoaa ja vatsa alkaa pullottamaan.
Syö 3-4h välein, liiku hitosti (salia ja aerobista), aamupalalla vain yksi real-leipä ja 150g rahkaa + voi leivän päälle tai esim lesitiini rahkaan. Iltapalaksi pelkkä rahka 250g + marjoja kourallinen + hyvä rasva/lesitiini.
Päivällä proteiinia jokaisella annoksella ja hiilihydraatteja vain yhdellä annoksella kohtuullisesti, esim. 2 normaalikokoista perunaa. Kyllä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Syö 3-4h välein, liiku hitosti (salia ja aerobista), aamupalalla vain yksi real-leipä ja 150g rahkaa + voi leivän päälle tai esim lesitiini rahkaan. Iltapalaksi pelkkä rahka 250g + marjoja kourallinen + hyvä rasva/lesitiini.
Päivällä proteiinia jokaisella annoksella ja hiilihydraatteja vain yhdellä annoksella kohtuullisesti, esim. 2 normaalikokoista perunaa. Kyllä lähtee.
Eikä lähde!
Vierailija kirjoitti:
Ketoosi