Mies. Mikä on mielestäsi parasta mitä nainen tekee suhteessa. Mistä iloitset ja mikä saa sinut rakastamaan puolisoasi entistä enemmän. (Nyt ei tarvitse avautua seksistä)
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni sanoi olevansa minuun tyytyväisin siksi että en tee uraa enkä kovin paljoa töitä mutta tuon rahaa talouteemme (pääomatuloja osakesalkustani ja vuokratuloja entisestä asunnostani sekä vähän ansiotuloja). Miehellä myös ansio- ja pääomatuloja sekä vaativa vähintään täysaikainen työ, jossa tekee uraa. Mies pitää siitä että emme molemmat juokse kieli vyön alla vaan minulla on aikaa tuumailla ja tutkia työn ulkopuolisia asioita ja ehdotella niitä.
Onhan se kiva jos toinen mahdollistaa itselle hyvän uran luomisen. Sitten jos ero tulee, niin onhan sun ollut kiva vähän tuumailla ja tutkailla työn ulkopuolisia asioita, kun toinen on varmistanut tulevaisuutensa.
Miten se toinen mahdollistaa sen uran luomisen? Meinasitko, ettei uran luominen olisi lainkaan mahdollista ilman tuota parisuhdetta?
Pikemminkin tässä on niin, että tuo suhteen toinen osapuoli ei hidasta uran luomista.
Parisuhteen seksi on kuin muuten elämässä terveys. Jos terveys menee niin siitä tulee ongelma numero yksi ja se on hoidettava kuntoon.
Jos kuitenkin terveys on kunnossa, siihen ei niin kiinnitetä huomiota. Tässä ketjussa ei kysytty seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni sanoi olevansa minuun tyytyväisin siksi että en tee uraa enkä kovin paljoa töitä mutta tuon rahaa talouteemme (pääomatuloja osakesalkustani ja vuokratuloja entisestä asunnostani sekä vähän ansiotuloja). Miehellä myös ansio- ja pääomatuloja sekä vaativa vähintään täysaikainen työ, jossa tekee uraa. Mies pitää siitä että emme molemmat juokse kieli vyön alla vaan minulla on aikaa tuumailla ja tutkia työn ulkopuolisia asioita ja ehdotella niitä.
Onhan se kiva jos toinen mahdollistaa itselle hyvän uran luomisen. Sitten jos ero tulee, niin onhan sun ollut kiva vähän tuumailla ja tutkailla työn ulkopuolisia asioita, kun toinen on varmistanut tulevaisuutensa.
Miten se toinen mahdollistaa sen uran luomisen? Meinasitko, ettei uran luominen olisi lainkaan mahdollista ilman tuota parisuhdetta?
Pikemminkin tässä on niin, että tuo suhteen toinen osapuoli ei hidasta uran luomista.
Varmaan niin, että kunnianhimoiselle uratykille ei olisi lapsien saaminen mahdollista mikäli ei olisi sitä puolisoa kotona joka niitä hoitaa silloin kun itse on ulkomaankomennuksella/yliöissä tms. Normaali duunariahan tämä ei tietenkään koske, mutta on olemassa töitä joita on aika mahdotonta yhdistää hyvään vanhemmuuteen, ellei ole olemassa sitä puolisoa joka ottaa vanhemmuudessa suuremman roolin.
Tärkeintä suhteessa on että nainen on kuin partiolainen. Aina valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syödä voi ravintolassa, siivoojan voi palkata kotiin ja lapsetkin ovat ison osan päivästä päiväkodissa/koulussa/harrastuksissa. Nämä jutut voi helposti ulkoistaa ilman suurempaa ulkoista paheksuntaa.
Mitä jää jäljelle? No seksi. Miksi se ei siis saisi olla se asia, jota mies suhteessa arvostaa? Sen ulkoistaminen on kuitenkin asia, joka saattaisi aiheuttaa harmia monen silmissä.
Saa olla se asia mitä arvostaa. Jos se on ainoa asia niin minusta se on vähän surullista. Sitäkin kun saa muualta ja ilman parisuhdetta.
Eli mieluummin olet miehesi mielessä hyvä siivooja kuin ihana rakastajatar? Ja eikö seksi olekaan parasta vakisuhteessa?
Hieno logiikka sulla :'D.
Mies ei varmasti vastaisi tähän ketjuun arvostavansa mun kodinhoitotaitoja. En ole nimittäin mikään kodinhengetär :D. Toki teen osuuteni.
Musta on kivaa, että mies arvostaa mun luonnetta ja huumorintajua ja niitä pieniä asioita mitä tehdään yhdessä ja mitä tehdään toiselle. Meidän keskustelut on syvällisiä ja yhdessä luodaan uutta ja haaveillaan myös.
Seksi on kiva asia, mutta jos se on ainoa asia mistä toisessa tykkää tai mitä arvostaa niin onhan se vähän erikoista.
Täähän tässä ketjussa just karmii, kun naiset kilvan kehuu sitä, miten mies arvostaa kodinhoitoa. Ja jos joku sanoo, että tykkää suikkarista, niin se on täysi vääryys. Miksi naiset ei halua olla hottiksia miestensä silmissä?
Ja tosi kiva, että säkin olet hauska.Tässä kysyttiin mitä mies arvostaa suhteessaan eniten. Kyllä varmaan suurin osa tykkää siitä suikkarista mutta onko se arvokkain asia niin voi olla monelle toinen juttu.
Meillä on vaimon kanssa loistavaa seksiä, ja vaimo on mielestäni todella "hottis" Niinkuin te teinit sanotte.
Ei se nyt silti se kaikkein tärkein asia ole. Ymmärrät tämän itsekin kunhan omat kokemukset suhteista naisiin laajenevat niiden satunnaisten kännipanojen ulkopuolelle.Olen yli 40v nainen, naimisissa. Viikonloppuna pitkästä aikaa yökerhossa, jossa 30-40 v pienten lasten isät avautui liitoistaan. Kuivaa ja nihkeetä. Ja vaimot kuvittelee oikeesti, että riittää, kun tiskaa ja hoitaa lapset ja "on hauska". Voi se ollakin niin kotona, mutta miehet ruinaa sitten muuta muualta.
Luuletko oikeasti ettei oma miehesi tee tuota samaa kun käännät selkäsi? Maailman vanhin tapa vongata muilta: "Mun vaimo ei anna.". Väitän että suurin osa antaa, mutta vaikka kuinka antaisi ja mistä suunnasta ja mihin reikään tahansa niin vierasta olisi aina kiva saada. Tässä sinulle vinkki elämääsi ihan ilmaiseksi: Ihmiset valehtelevat omaksi hyödykseen. Ole hyvä.
Palvelee kiltisti. Ei korota ääntä, huolehtii kunnostaan ja on normaalipainoinen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessa tulee mieleen vain yksi asia: onneksi en ottanut suomalaista miestä.
Toimii myös toisinpäin. Palstamammat ovat kauheita nalkuttajia ja feministejä.
Miehet ne vasta osaakin nalkuttaa ja sovinisteja näyttävät tämän ketjun mukaan olevia. Ja muutenkin näyttää, ettei suomalaisesta miehestä ole normaaliin , tasaveroiseen kumppanuuteen. Ainoa asia mitä vaimolle/kumppanille halutaan tehdä, on vaimon alistaminen. Silloin näyttäisi suomimies olevan onnellisimmillaan. Varsinkin kun saa pakottaa naisen seksiin komentamisella ja alistamisella. Eipä tämä pohjoisen adonis poikkea millään lailla niistä halveksimistaan "rätt*p*istä. Sama meno täällä kotomaassakin, ainakin tämän ketjun mukaan. Ei voi kuin olla surullinen, miten alas miehet ovat vajonneet :(
Kilpaile miehesi kanssa puolison palvelemisessa. Toivottavasti hän tekee samoin.
Kuuntelu on kova juttu!
Muista, että itseä on helpompi muuttaa kuin toista!
Kehu puolisoasi, kun voit!
Kunnioita itseäsi, seiso selkä suorana! Edellytä samaa mieheltäsi. Kehu kun onnistuu.
Muista, että ajoittain jokainen on mäntti. Vain yksin ei ole koskaan mäntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessa tulee mieleen vain yksi asia: onneksi en ottanut suomalaista miestä.
Toimii myös toisinpäin. Palstamammat ovat kauheita nalkuttajia ja feministejä.
Miehet ne vasta osaakin nalkuttaa ja sovinisteja näyttävät tämän ketjun mukaan olevia. Ja muutenkin näyttää, ettei suomalaisesta miehestä ole normaaliin , tasaveroiseen kumppanuuteen. Ainoa asia mitä vaimolle/kumppanille halutaan tehdä, on vaimon alistaminen. Silloin näyttäisi suomimies olevan onnellisimmillaan. Varsinkin kun saa pakottaa naisen seksiin komentamisella ja alistamisella. Eipä tämä pohjoisen adonis poikkea millään lailla niistä halveksimistaan "rätt*p*istä. Sama meno täällä kotomaassakin, ainakin tämän ketjun mukaan. Ei voi kuin olla surullinen, miten alas miehet ovat vajonneet :(
Aika hyvin päätelty miehistä tämän perusteella. Muutama yksittäinen vastaus tosissaan ja loput jonkun teinin suikkarifantasioita. Jossain vaiheessa tuli jo mieleen että on katkeroituneen naisen kirjoittamia. Vähän nyt suodatinta mukaan kun näitä lukee. Täällä saa leimattua kenet tahansa minkälaiseksi vaan haluaa esittämällä itse sitä.
Kyllähän se on kumppanin arvostaminen sellaisena kuin sen on saanut ja että olisiyhteiset tavoitteet joita kohti on jossakin vaiheessa päätetty pyrkiä.
Arkipäivän tervejärkisyys vailla turhia epärealistisia haihatteluja ja osan ottaminen tekemisiin. Sellaisiin missä ei itse pysty tekemään, edes olla hengessä mukana ja kannustaa sekä rohkaista tekevää. >Olla rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syödä voi ravintolassa, siivoojan voi palkata kotiin ja lapsetkin ovat ison osan päivästä päiväkodissa/koulussa/harrastuksissa. Nämä jutut voi helposti ulkoistaa ilman suurempaa ulkoista paheksuntaa.
Mitä jää jäljelle? No seksi. Miksi se ei siis saisi olla se asia, jota mies suhteessa arvostaa? Sen ulkoistaminen on kuitenkin asia, joka saattaisi aiheuttaa harmia monen silmissä.
Saa olla se asia mitä arvostaa. Jos se on ainoa asia niin minusta se on vähän surullista. Sitäkin kun saa muualta ja ilman parisuhdetta.
Eli mieluummin olet miehesi mielessä hyvä siivooja kuin ihana rakastajatar? Ja eikö seksi olekaan parasta vakisuhteessa?
Mies ei varmasti vastaisi tähän ketjuun arvostavansa mun kodinhoitotaitoja. En ole nimittäin mikään kodinhengetär :D. Toki teen osuuteni.
Musta on kivaa, että mies arvostaa mun luonnetta ja huumorintajua ja niitä pieniä asioita mitä tehdään yhdessä ja mitä tehdään toiselle. Meidän keskustelut on syvällisiä ja yhdessä luodaan uutta ja haaveillaan myös.
Seksi on kiva asia, mutta jos se on ainoa asia mistä toisessa tykkää tai mitä arvostaa niin onhan se vähän erikoista.
Täähän tässä ketjussa just karmii, kun naiset kilvan kehuu sitä, miten mies arvostaa kodinhoitoa. Ja jos joku sanoo, että tykkää suikkarista, niin se on täysi vääryys. Miksi naiset ei halua olla hottiksia miestensä silmissä?
Ja tosi kiva, että säkin olet hauska.Tässä kysyttiin mitä mies arvostaa suhteessaan eniten. Kyllä varmaan suurin osa tykkää siitä suikkarista mutta onko se arvokkain asia niin voi olla monelle toinen juttu.
Meillä on vaimon kanssa loistavaa seksiä, ja vaimo on mielestäni todella "hottis" Niinkuin te teinit sanotte.
Ei se nyt silti se kaikkein tärkein asia ole. Ymmärrät tämän itsekin kunhan omat kokemukset suhteista naisiin laajenevat niiden satunnaisten kännipanojen ulkopuolelle.Olen yli 40v nainen, naimisissa. Viikonloppuna pitkästä aikaa yökerhossa, jossa 30-40 v pienten lasten isät avautui liitoistaan. Kuivaa ja nihkeetä. Ja vaimot kuvittelee oikeesti, että riittää, kun tiskaa ja hoitaa lapset ja "on hauska". Voi se ollakin niin kotona, mutta miehet ruinaa sitten muuta muualta.
Luuletko oikeasti ettei oma miehesi tee tuota samaa kun käännät selkäsi? Maailman vanhin tapa vongata muilta: "Mun vaimo ei anna.". Väitän että suurin osa antaa, mutta vaikka kuinka antaisi ja mistä suunnasta ja mihin reikään tahansa niin vierasta olisi aina kiva saada. Tässä sinulle vinkki elämääsi ihan ilmaiseksi: Ihmiset valehtelevat omaksi hyödykseen. Ole hyvä.
On myös ehkä huonoin tapa vongata tuo, haluaako joku muka säälistä antaa.
Toivottavasti oma mies ei yritä tota, vaan jotain hauskempaa tyyliä. En ole omistushaluinen, enkä mustasukkainen, molemmat vapaita tekemään omia päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti oma mies ei yritä tota, vaan jotain hauskempaa tyyliä. En ole omistushaluinen, enkä mustasukkainen, molemmat vapaita tekemään omia päätöksiä.
Onhan se. Mutta toisaalta se "vaimo on hirveä pirttihirmu. Seksiä ei ole ollut enää aikoihin. Ollaan yhdessä vain lasten takia" on kyllä toistuva tarina ukkojen jutuissa. Ja paljon on myös näitä rakastajattaria, jotka kavereilleen selittelee, että "se on tosi hyvä tyyppi. Niillä on sen vaimon kanssa avioliitto käytännössä karilla, mutta pakko jaksaa niin kauan kunnes lapset kasvaa. Miesparka". Näinkin yksinkertaisia ihmisiä on. Tosiasiassa vaimo on varmaankin hyvä tyyppi ja seksi luistaa ja liitto muutenkin mukava. Eli ei siinä vaimon antamiset auta kun vierasta haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se. Mutta toisaalta se " Nyyh, vaimo on hirveä pirttihirmu. Seksiä ei ole ollut enää aikoihin. Ollaan yhdessä vain lasten takia" on kyllä toistuva tarina ukkojen jutuissa. Ja paljon on myös näitä rakastajattaria, jotka kavereilleen selittelee, että " Oikeasti se on tosi hyvä tyyppi. Niillä on sen vaimon kanssa avioliitto käytännössä karilla, mutta pakko jaksaa niin kauan kunnes lapset kasvaa. Miesparka". Näinkin yksinkertaisia ihmisiä on. Tosiasiassa vaimo on varmaankin hyvä tyyppi ja seksi luistaa ja liitto muutenkin mukava. Eli ei siinä vaimon antamiset auta kun vierasta haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ulkomailla naisia tunnetusti kohdellaan paremmin. Joka paikassa.
Niin siis viittasin siihen katkeruuden ja itsekkyyden määrään mikä näissä viesteissä (oletetuilta) miehiltä paistaa. Viesti oli hieman sarkastinen, ja olen onnellinen etteivät tuntemani ihanat suomalaiset miehet tiedä minun sitä kirjoittaneen, se ei näet ollut kohdistettu heihin ollenkaan.
Arvasin että Ûlkömäät olisi laukaiseva tekijä sillä tietynlaisille suomalaisille miehille on olemassa vain Suomi ja Perseenreikämaat.
Oma mieheni ei ole kotoisin "joka paikasta", vain yhdestä maasta. Vinkiksi sanon ettei tartte mennä kauas kalaan kun jo löytyy.
No nyt kuulostaa paremmalta. Tämän voin jo ymmärtää. En muuten ole rasistinen ihminen vaan enemmänkin päinvastoin. En ole rasistinen myöskään suomalaista kohtaan.
Eli et ole rasisti niin kauan kuin rotu on länsimaalainen. "I am not a racist but that depends on the race." -Agatha Christie Idän pikajunan arvoitus
Jälleen väärin. Minulla on hyviä ystäviä mm. Afganistanista, Bosniasta, Malesiasta ym. Myös työkavereina. Todella mukavia ihmisiä kaikki. On myös suomalaisia ystäviä. Pysytäänkö aiheessa ettei ihan karkaa käsistä?
Tuo on jo klisee ja ihan syystäkin. "I'm not a racist, I have black friends!" Ei vakuuta ketään ja se että puolustat itseäsi noin jo vähän herättää epäilyksiä ettet tajua koko ongelmaa lainkaan. Ei sekään miehiä estä olemasta seksistejä että heillä on nainen äitinä.
Aha. Ok. Asia selvä :) voin olla sitten rasisti jos se sun oloa helpottaa. Tsemppiä!
Et "voi olla", vaan olet. Ja minun kanssani sillä ei ole mitään tekemistä.
Mutta täytyy sanoa, että on piristävää välillä kohdata ihminen joka on valmis myöntämään tuon rehellisesti ja edes harkitsemaan sitä, että omissa asenteissa voisi olla jotain hieman ennakkoluuloista ja epärehellistä. Yleensä rasisti-sanaan tulee suoraan defensiivinen reaktio, kuin se olisi joku haukkumasana.
Uskomatonta miten sokea voi ihminen omalle käytökselleen olla.
Yrität leimata minua väkisin rasistiksi, ja omat viestit on täysin ristiriidassa sen kanssa. Tässä esimerkkinä kaksi lausetta.
Yrität saada minut näyttämään joltain piilorasistilta ja kirjoitat:I am not a racist, but that depends on the race.
Oma aloituksesi oli:
Tulee mieleen vain yksi asia. Onneksi en ottanu suomalaista miestä.
Mietipä hetki oikeasti mitä noi tarkoittaa. Kolahtaako yhtään omaan nilkkaan?
Sitten selvisi että minulla on paljon ulkomaalaisia ystäviä. Jollain kierolla tavalla tästäkin tuli todiste rasismista.
"tuo on jo klisee. I am not a racist, i have black friends. Ei vakuuta ketään ja herättää epäilyksiä."
Itse koit kuitenkin tarpeelliseksi mainita ihan ohimennen vinkkinä että "mieheni ei ole kotoisin joka paikasta vaan ei tarvitse mennä kauas kalaan"
Mistä moinen? Halusitko varmistaa että ei se nyt sentään mistään persereikämaasta kotoisin ole vaan ihan tosta läheltä. Näin ohimennen vaan. Vink vink.Ja sitten viimeinen viesti. Tässä vaiheessa en tiennyt pitääkö itkee vai nauraa. Lues nyt ittekin vielä kerran.
" on piristävää kohdata ihminen joka on rehellisesti valmis edes harkitsemaan sitä että omissa asenteissa voisi olla jotain ennakkoluuloista ja epärehellistä. Yleensä rasisti-sanaan tulee suoraan joku defensiivinen reaktio"
No tässä oma reaktiosi:
Et voi olla, vaan olet. Ja minua se ei koske millään tavalla.Kuulostiko defensiiviseltä?
No käydään nyt tämä sananvaihto sitten vielä kerran kunnolla läpi kun se sinua hämmentää, vaikka ketjuun ei kuulukaan eikä vaikuta laatuun positiivisesti.
Ensinnäkin, et puhunut vain yhdelle ihmiselle. Minulla ei ole ruotsalaista feministiukkoa, ikävä kyllä. Tarkoitukseni oli pistää ihan väliin sinulle ystävällinen vinkki, koska et selvästikään tajunnut sanoneesi jotakin todella tyhmää, noloa ja paljastavaa. Nimittäin vastasit siihen, että saattaisit olla rasistinen, listaamalla kaikkien ei-puhtaanvalkoisten ystäviesi kansallisuudet. Halusin nimenomaan sinulle kertoa, että älä tee tätä jos et halua näyttää sivistymättömältä defensiiviseltä rasistilta. Tämä keskustelu varmaan kannattaa pyrkiä unohtamaan mahdollisimman pikaisesti, mikään osapuoli ei suorastaan loista. Mutta tämän voisit kyllä pistää mieleen. Älä oikeasti tee enää niin jos et halua näyttää sivistymättömältä ja rasistiselta ihmiseltä. Tämä ei ollut minulta mitään riidanhaastamista, ylimielisyyttä tai haukkumista. Kerroin vaan, ja mielestäni alunperin sen verran neutraalisti vaikka ärsyttävänä sinua pidinkin että siitä olisi ollut täysin mahdollista ottaa onkeensakin.
Reagoit siihen kuitenkin todella, kuten jo sanottu, defensiivisesti. Ohitit viestin koko asiasisällön ilmeisesti täysin sitä prosessoimatta ja vihjailit että olen jotenkin epävakaa jotta sitten asiaani ei tarvitsisikaan ottaa vakavasti. Joten luonnollisesti v*ttuilin takaisin, huomauttamalla että olet defensiivinen, koska olit defensiivinen. Ja koska olit niin defensiivinen, päätit vielä kirjoittaa pitkän vuodatuksen täysin sulkuvalmiista aiheesta.
Ja nyt ollaan kierteessä. En kai minä nyt anna sinun viimeisenä sanana esittää kaikkien muiden olleen niin tyhmiä kuin mitä luulet meidän olleen, kun tiedän ettei olla.
En ole siis se henkilö, joka löysi naisia ihmisinä kohtelevan ukon Suomen ulkopuolelta. Mutta ymmärrän kyllä häntä uskoakseni todella hyvin. Usein en haluaisi olla koko ihmiskunnassakaan enää mukana, kun joku Suomi on sukupuolten välisen tasa-arvon suhteen parhaita paikkoja maailmassa. Täällä kuitenkin aivan asiattomasti tuudittaudutaan siihen että oltaisiin muka jotain edelläkävijöitä (ei todellakaan olla, toisin kuin Ruotsissa). Ei se ole mikään puolustus paskuudellemme tässä asiassa, että on olemassa hyvin harvoja paikkoja joissa asiat on paremmin. Ei vaan ole. Jos haluat oikeasti esittää että olisi (miltä vähän vaikutti), niin siihen en sitten sano mitään.
Siinä ei ole yhtään mitään rasistista, että hän sinulle selvensi (todennäköisesti) Ruotsin olevan kyseessä, kun kerran vaikutit olevan kovasti hämmentynyt siitä, mistä ihmeestä voisi löytyä vähemmän seksistisiä miehiä kuin Suomesta. Se taas jo itsessään on todella arveluttava asenne, että luulet suomalaisten kritisoinnin olevan rasismia meitä kohtaan. Ihan kuin et ymmärtäisi mitä rasismi on. Etkä kyllä taida ymmärtääkään, harmillinen juttu.
On aina valmis intohimoiseen ja rajuun seksiin. Siivoaa ja huolehtii kodista. On minua 30v nuorempi. Kehuu, paijaa ja on alamainen.
M62
Vierailija kirjoitti:
On aina valmis intohimoiseen ja rajuun seksiin. Siivoaa ja huolehtii kodista. On minua 30v nuorempi. Kehuu, paijaa ja on alamainen.
M62
Piti lisätä että VÄHINTÄÄN 30v minua nuorempi
Vierailija kirjoitti:
M62
Ainan sitä voi haaveilla :D
Itse arvostan naisessa sitä että...
...revittää rakkauden ruutuässää
...jos käsken niin vaikka heti ja tässä
...antautuu avioliiton armaaseen auvoon
...lempiessä suuteloo pitkään ja kauoon
...luovii lemmen lakeuksille luvaten luottaa
...yhdessä kanssani lapsia tuottaa
Eka viesti sen jo kertoi: jos ei saa kertoa seksistä, niin sitten kerrotaan siitä, että nainen treenaa näyttääkseen hyvältä (psst seksikkäältä). V**** parasta on se, miltä muija näyttää! Ahahahahah! Ja sitten ne jutut, joista miehet ovat sen naisen ulkonäön (ja seksin lisäksi) kiinnostuneita ovat 1. omat jutut 2. omat harrastukset 3. muiden hyvännäköisten naisten ulkonäkö ja niiden mielikuvanaiminen.
Olen yli 40v nainen, naimisissa. Viikonloppuna pitkästä aikaa yökerhossa, jossa 30-40 v pienten lasten isät avautui liitoistaan. Kuivaa ja nihkeetä. Ja vaimot kuvittelee oikeesti, että riittää, kun tiskaa ja hoitaa lapset ja "on hauska". Voi se ollakin niin kotona, mutta miehet ruinaa sitten muuta muualta.