Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies. Mikä on mielestäsi parasta mitä nainen tekee suhteessa. Mistä iloitset ja mikä saa sinut rakastamaan puolisoasi entistä enemmän. (Nyt ei tarvitse avautua seksistä)

Vierailija
20.01.2018 |

Siinähän se tulikin otsikossa.

Kommentit (205)

Vierailija
1/205 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aihe!

Vierailija
2/205 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilee. Näyttää niin terveeltä, freesiltä ja on hyväntuulinen esim. hiihto/juoksulenkin jälkeen.

Mies 31v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/205 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saan vaimoltani rahaa ilman kyselyitä mihin se menee. Kun saan olla yksin jossain ihan rauhassa ilman mitään soittoja tai kyselyitä. Rehellisesti.

Vierailija
4/205 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/205 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa minua sellaisena kuin olen ja näyttää sen.

Vierailija
6/205 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannoin ylipitkän otsikon takia, i*iootti. Opettele kirjoittamaan lyhyt otsikko ja laita itse asia kommenttikenttään.

No voi sori nyt kun kävi vähän hassusti, enkä jaksanut korjata. T. Idiootti😉

Vierailija
7/205 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki minulle tosi fiksuja ja muutenkin mahtavia lapsia. Ansaitsee kunnolla rahaa kotiin. Siivoaa ja tekee muutenkin paljon kotitöitä. Tottelee minua heti kun tosissani käsken, eikä tarvitse käskeä kuin noin kerran vuodessa. Tämä on poliittisesti epäkorrekti totuus.

Vierailija
8/205 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teki minulle tosi fiksuja ja muutenkin mahtavia lapsia. Ansaitsee kunnolla rahaa kotiin. Siivoaa ja tekee muutenkin paljon kotitöitä. Tottelee minua heti kun tosissani käsken, eikä tarvitse käskeä kuin noin kerran vuodessa. Tämä on poliittisesti epäkorrekti totuus.

Kai olet tyttärillesi takonut alusta asti päähän että myös heidän elämänsä tulee ohjautua miehen ja lasten palvelemiseen? Jos olet aloittanut tarpeeksi nuorena tuon takomisen voivat ehkä pysyä pitkäänkin riittävän tahdottomina uskoakseen että heidän oma onnensa on miehen palvelemisesta kiinni. Aloita heti jos et vielä ole.

Vierailija
9/205 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai olet tyttärillesi takonut alusta asti päähän että myös heidän elämänsä tulee ohjautua miehen ja lasten palvelemiseen? Jos olet aloittanut tarpeeksi nuorena tuon takomisen voivat ehkä pysyä pitkäänkin riittävän tahdottomina uskoakseen että heidän oma onnensa on miehen palvelemisesta kiinni. Aloita heti jos et vielä ole.

Parasta on juuri lapset. En koskaan tao heidän päähänsä mitään, enkä ole koskaan valehdellut heille paitsi joulupukista ja hammaskeijusta. He yökyläilevät paljon muissa perheissä ja jo nyt alakouluikäisenä näkevät monenlaista perhe-elämää, ja muodostavat mielipiteensä vapaasti.

Vierailija
10/205 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä osaa on olla hiljaa ja pysyä poissa kotoa.

M43

Vierailija
11/205 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/205 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta mitä osaa on olla hiljaa ja pysyä poissa kotoa.

M43

Et tunnu kovin iloitsevan vaimostasi. Miksiköhän?

Vierailija
13/205 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimo palvelee minua ja hoitaa naisille kuuluvat tehtävät kuten siivoukset, kodinhoidon ja lasten hoidon.

Kaikki muu on korvattavissa.

Vierailija
14/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaa ja hoitaa lapset.

Vierailija
15/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju! Olen onnekas, kun oon löytänyt naisen, jonka kanssa nauraa välillä vedet silmissä. Eikä suutu pienistä herjoista, joita välillä heittelen.

Vierailija
16/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oma iloinen itsensä. Nauttii lasten seurasta. Yllättää välillä iloisesti esim tuomalla kahvit rakennustyömaalle, tai vielä paremmin ilmestymällä haalarit päällä auttamaan.

Vierailija
17/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei natise ja nalkuta. Ei vaadi syväluotaamaan suhdetta ja puhumaan tunteista.

Alkoi liikkumaan kahdenkymmenen vuoden vittuilun jälkeen.

Olen tyytyväinen häneen ja näytän sen, en yritä muuttaa..paitsi tuo liikunta. Aika samaa koen hänen tuntevan minusta.

Meillä on mahtavat lapset ja samankaltaiset tavoitteet kasvatuksessa. Rahankäyttömme on samanlaista - järkevää, mutta joskus voidaan irrotella.

..ja ennenkaikkea seksi toimii!

Vierailija
18/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan kroonista sairautta, joka estää minua tekemästä monia haluamiani asioita, mm. vaikuttaa liikuntakykyyn. Tämän takia olen joskus todella maassa. Naisystäväni  räiskyy elämäniloa ja saa minut joka kerta nostettua hetkessä aallonpohjasta ylös. Hän saa minut nauramaan ja luottamaan siihen, että elämä kantaa.

Olemme olleet nyt viisi vuotta yhdessä ja tekisi mieli kosia :)

Vierailija
19/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia ketjuja lukiessa muistan taas, kuinka onnekasta on, etten joudu tuottamaan seksi-, kodinhoito- ja lastenhoitopalveluja kenellekään. Omaa kotia hoidan ja seksiä harrastan ilman, että tulee tuo piian asema kylkiäisenä.

Vierailija
20/205 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että tämä ketju olisi ollut sellainen söpö ja ihana, missä kerrotaan elämänsä rakkauden tekemiä pieniä hellyydenosoituksia tms, joka saa rakastumaan aina uudelleen. Kuten mieheni, joka aina välillä tuo jonkun leivoksen tms yllätyksenä, kun on käynyt kaupassa, ja itse keskityn vaikka opintoihini.

Sen sijaan tämäkin täynnä näitä sovinistisia provoja..

Jatkakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme