Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25 ja vihaan elämääni

Vierailija
18.01.2018 |

Olen 25 ja tuntuu että elämäni on ohi.
En ole saanut elämäni aikana mitään aikaiseksi, ei lapsia, ei miestä. Jokainen parisuhde on tähän mennessä epäonnistunut. Haluan oman perheen mutta universumi ei halua antaa minulle sitä, sillä olen ilmeisesti tehnyt jotain pahaa ja karma antaa takaisin. Yritän elää täysillä joka päivä, harrastaa ja ulkoilla, syödä terveellisesti, mutta sisimmässäni olen onneton ja tyhjä.
Pitkä parisuhde todennäköisesti päättyi nyt jälleen kerran ja olen pohjalla. En jaksa aloittaa alusta, en usko yksinkertaisesti löytäväni edes ketään enää. Miten tällaisesta tilanteesta voi edes päästä ylöspäin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko sun elämässä olla muitakin asioita kuin lapset ja mies?

Vierailija
2/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut parisuhteen. En koe voivani olla onnellinen ilman sitä. Minulla on koira jota rakastan, uusi harrastus, ystäviä, jotka tosin kaikki alkavat jo perustamaan olla perheitään.

Tunnen itseni luuseriksi. 25 vuotias, asun vuokralla, omaa en varmaan ikinä saa koska palkkani on kamala.

Miten mulla voi kaikki olla niin perusteellisesti päin helvettiä?

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat suorittajalta. Lopeta se! Keskity itseeni ja mikä sinua oikeasti kiinnostaa! Oma aika tekee sulle ihan hyvää.

Vierailija
4/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. Oon samanikäinen, enkä koskaan ees seurustellu. Musta se on vaan pyhämahottomuus löytää ihmistä, joka tykkää susta, niin että säkin tykkäät siitä takasi. Joo, on harrastuksia ja kavereita, mutta jokin todella iso osa elämästä vaan puuttuu... Välillä tuntuu, että  miten sitä edes osaisi elää jonkun kanssa, kun on asunut jo tosi pitkään itsekseen.

Vierailija
5/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 33 ja minäkin vihaan sinun elämääsi.

Vierailija
6/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkat saman jankkaamista, niin todellakin olet yksin kymmenen vuoden päästä. Eräs tuttuni alkoi sinun ikäisenä manaamaan, että jää yksin. Nyt on niin sekaisin, että ei pysty töihin eikä ihmissuhteisiin. Palloilee vain ja jankkaa.

Vierailija
7/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina halunnut parisuhteen. En koe voivani olla onnellinen ilman sitä. Minulla on koira jota rakastan, uusi harrastus, ystäviä, jotka tosin kaikki alkavat jo perustamaan olla perheitään.

Tunnen itseni luuseriksi. 25 vuotias, asun vuokralla, omaa en varmaan ikinä saa koska palkkani on kamala.

Miten mulla voi kaikki olla niin perusteellisesti päin helvettiä?

-AP

Voi jessus, vähän jotain suhteellisuuden tajua! Sua siis surettaa se ettet voi juuri nyt elää samaa elämänvaihetta, kuten muut kuplassasi?

Vierailija
8/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu osittain samalta. Olen samanikäinen, mutta minulla on mies. En ole saanut perhettä, vaikka olisin halunnut. Kavereilla alkaa olla perheet ja itseä nuoremmillakin. Tuntuu kurjalle ajoittain, mutta pyrin ajattelemaan että nauti niistä mitä sinulle on annettu ja panosta niihin kaikkesi. Se mihin sinä voit panostaa, ei välttämättä perheellinen voi panostaa. Aurinkoista kevättä!

Vierailija
9/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis koukussa ihmissuhteisiin. Ole reilusti vain yksin. Jää lapsettomaksi, niin voit elää onnellisen elämän. Siinä on elämän viisaus.

Vierailija
10/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 25 ja tuntuu että elämäni on ohi.

En ole saanut elämäni aikana mitään aikaiseksi, ei lapsia, ei miestä. Jokainen parisuhde on tähän mennessä epäonnistunut. Haluan oman perheen mutta universumi ei halua antaa minulle sitä, sillä olen ilmeisesti tehnyt jotain pahaa ja karma antaa takaisin. Yritän elää täysillä joka päivä, harrastaa ja ulkoilla, syödä terveellisesti, mutta sisimmässäni olen onneton ja tyhjä.

Pitkä parisuhde todennäköisesti päättyi nyt jälleen kerran ja olen pohjalla. En jaksa aloittaa alusta, en usko yksinkertaisesti löytäväni edes ketään enää. Miten tällaisesta tilanteesta voi edes päästä ylöspäin?

Että risoo lukea näitä vinkujien alotuksia. Maailmassa on paljon pahempiakin asioita kuin joku parisuhteen kaatuminen. Eteenpäin ja lopeta turhassa rypeminen.

Vierailija
11/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka eivät osaa olla yksin, ovat vähän säälittäviä. Jos on aina seurustellut, on myös vähän säälittävä. Eikä niin vähänkään. Siinä ei opi mitään itsenäisyyttä. Ihmisen täytyy osata olla yksin. Ota kunnon pitkä rupeama yksin tai jää yksineläjäksi lopuksi ikää. Alkaa vähän aueta, mistä elämässä on kysymys.

Vierailija
12/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaalla naisella on hyvinkin vielä hedelmällistä aikaa vielä 20 vuotta ja elinikää 60 vuotta jäljellä. Ja sinun elämäsi on ohi? Vai onko lasisi vain puoliksi tyhjä, kun sen pitäisi olla puoliksi täysi?

Vierailija
13/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nuori. Sinulla on mahdollisuuksia vaikka mihin.

Sanot vihaavasi elämää ja tuntuu, että elämä on ohi. Miten tuohon tunteeseen sopii perheen perustaminen?!

Vierailija
14/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ne parisuhde ja lapset ja ala elämään itsellesi.

Vierailija
15/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mooses, olet vasta 25-vuotias. Ota aikaa itsellesi ja opettele hetken olemaan ihan yksinkin, älä ole noin riippuvainen muista. Ymmärrän, että jos juuri on mennyt suhde karille, niin se tuntuu tuskaiselta. Sekin menee ohi, usko pois.

Rakenna omaa elämääsi äläkä elä sen mukaan, mitä 'pitäisi' tehdä tai 'mitä kaikki muut tekevät' juuri nyt. Sinä et ole kaverisi, sisaruksesi tai serkkusi, vaan olet sinä, yksilö. Ala ensin arvostaa itseäsi, sen jälkeen kaikki muu seuraa. Muutaman vuoden päästä tajuat, kuinka nuori ja naivi olit ajatellessasi, että koko elämä on jo tässä ihan ohitse ja lopussa.

Vierailija
16/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 27 ja mulla ei ole ihania ystäviä, ei harrastusta, eikä koiraa (jota palavasti haluaisin). Mulla on mies. Kumpi voittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän