Mitä yleisesti nolona pidettyä asiaa et häpeä vaikka "pitäisi" ?
Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?
Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!
Kommentit (576)
En omasta halustani omista pankki- tai luottokorttia.
Oikella, konkreettisella rahalla mennään niin kauan kuin mahdollista, oli seteleitten latominen tai kolikoiden ynnääminen miten aatamista tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Kun ripsari on laitettu ja kuivahtanut, on aika poistaa yläluomelle vääjäämättä osuneet roiskeet ennen muuta silmämeikkiä (jo tämä pakkelointijärjestys on kuulemma väärä?!)
Tietenkin kostutan vanupuikon pään - syljellä - ja sillä hinkkailen.
Vielä ei ole puoleen vuosisataan silmätulehdusta tullut.
Mä olen aina tehnyt näin enkä edes tiennyt että sitä pitäisi hävetä.
Onko noloa, jos ei ole millekään ruoka-aineelle tai hajusteelle allerginen?
Tai jos ei ole jotain mielenterveys- tai muuta lääkäridiagnoosia (ei niin, ettenkö sellaista saisi..)?
Jos, niin tuntuu, että näiden puuttumista pitäisi nykyään perusterveenä taviksena jotenkin "hävetä".
Nukun alasti kaverimiehen vieressä, ilman mitään seksuaalista toimintaa. Jos siis yövytään harrastusillan jälkeen samassa huoneessa. Mitään ei ole välillämme koskaan tapahtunut, mutta hänen puolisonsa flippaisi, jos tietäisi tästä. Ai miksi alasti? Koska niin nukun kotonakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ripsari on laitettu ja kuivahtanut, on aika poistaa yläluomelle vääjäämättä osuneet roiskeet ennen muuta silmämeikkiä (jo tämä pakkelointijärjestys on kuulemma väärä?!)
Tietenkin kostutan vanupuikon pään - syljellä - ja sillä hinkkailen.
Vielä ei ole puoleen vuosisataan silmätulehdusta tullut.
Mä olen aina tehnyt näin enkä edes tiennyt että sitä pitäisi hävetä.
No mutta tottahan tässä on kyseessä kaksinkertainen häpeä: sylki on ihmisruumiin erite, jotka kaikki ovat perinteisesti yök-yök, ja se tosiasia, ettei "viiden minuutin pikameikki" ole mahdollista muualla kuin naistenlehtien vinkkipalstoilla. Tosinainen pystyy mihin vaan muuhun, muttei pikameikkiin, jos yhtään työnsä jäljestä välittää!
Olen savolainen ja ylpeä siitä. Tai miksi sitä pitäisi hävetä? En tajua.
Minulla on viikset, ikää minulla on 36 vuotta. En häpeä itseäni, nuo ovat olleet naamallani jo vuosikausia, ja en ole mikään hipsteri.
Vierailija kirjoitti:
Yksin leffassa käyminen. Ei tullut mieleenkään tuntea noloutta siitä. Ihmettelin kun aloin kuulla, ettei jotkut ihmiset kehtaa mennä yksin leffaan. Sitten aloin leffassa itekin huomata, että oon ainoo yksin ja aloin miettiä, että jos on oletus, ettei kukaan mee sinne yksin, niin luuleekohan muut, että mulle on tehty oharit. (Asia josta kyllä tuntisin noloutta, vaikka muuten yksin olemisesta en.)
Mihin se yksin leffaan menemisen "nolous" perustuu? Ei kai vaan just tohon oharijuttuun?
En ole ikinä ymmärtänyt tätä, käyn mieluiten yksin leffassa. samoin pulkkamäen laskemisessa aikuisena ei ole mitään noloa. Ei mun mielestä mikään ole noloa. Huonot käytöstavat on eri juttu sitten.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelen autoni kanssa aamuisin matkalla töihin ja teen selkoa päivän agendasta ja aikatauluista
(no ei tietenkään ole ketään muuta kyydissä!).
Paluumatkalla kertoilen päivän tapahtumista, uskoudun kipeistäkin asioista ja kiitän hyvästä yhteistyöstä.
Autot ovat herkkätunteisia yksilöitä ja hyviä kuuntelijoita. Kun vuosia sitten yhteisten kilometriemme alkutaipaleella epäilin kärsiväni jonkinasteisesta neuroottisuudesta :) ja päätin olla ratin takana pukahtamatta, heponi loukkaantui oitis ja tipautti pakoputken kesken ajon mielenosoituksenaan.
Opin kerrasta.
Söpöä :D
Käytän rikollisen reikäisiksi repeytyneitä sukkahousuja pitkien housujen alla, kun ne nyt kuitenkin jotenkin lämmittävät eikä kukaan niitä ilman röntgenkatsetta näe. Tietoisuus asiasta ajoittain kiusaa ja hävettää. Tiedättehän sen esiäitien ohjeen, että aina pitäisi olla ehjät alusvaatteet, jos sattuisi onnettomuuteen joutumaan tai peräti patologin pöydälle päätymään..? (Nämä ovat optiot; älkää edes yrittäkö mitään mistään seksisessioon varautumisesta tähän yhteyteen, kiitos!)
Vierailija kirjoitti:
Olen savolainen ja ylpeä siitä. Tai miksi sitä pitäisi hävetä? En tajua.
Sinutkin varmaan syyllistettiin heimojuuristasi klassikkosutkauksella: "Ei oo synti olla savolaenen, mutta se on suur häppee"? Jos, niin etsi hyvä immeinen jokin muu syy punastella. Vain älykäs laji kykenee venkoiluun ja vähintään verbaaliseen kieroiluun; kuulut siis intelligentsiaan :D Hyvä myö!!
Vierailija kirjoitti:
Käytän rikollisen reikäisiksi repeytyneitä sukkahousuja pitkien housujen alla, kun ne nyt kuitenkin jotenkin lämmittävät eikä kukaan niitä ilman röntgenkatsetta näe. Tietoisuus asiasta ajoittain kiusaa ja hävettää. Tiedättehän sen esiäitien ohjeen, että aina pitäisi olla ehjät alusvaatteet, jos sattuisi onnettomuuteen joutumaan tai peräti patologin pöydälle päätymään..? (Nämä ovat optiot; älkää edes yrittäkö mitään mistään seksisessioon varautumisesta tähän yhteyteen, kiitos!)
Minä käytän kaikki vaatteet loppuun asti, alushousut ja sukkahousut. Kerran en joutunut onnettomuuteen, vaan sairaskohtauksen takia jouduin pikkuhoususillani tutkimukseen, risat silloinkin. Mutta en hävennyt, enkä muuttanut tapojani. Edelleen käytän alusvaatteet niin loppuun kuin vai voi.
Laitan joskus ensin aluspaidan ja sitten rintsikat siihen päälle, koska on niin kylmä että haluan ensin sen vaatekappaleen mikä lämmittää edes vähän. Mutta eipä tuota kyllä kukaan tiedä, että sikäli sitä vaikea hävetä. Käytän myös liukuesteitä kengissä talvella vaikka ne mielletään vanhojen ihmisten tarvikkeiksi ja olen siis nuori. Ei hävetä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mua on jonkin kerran haettu sairauden vuoksi ambulanssilla. Voin vakuuttaa, että siinä tilanteessa eivät tyylikysymykset ole ensimmäisenä tai edes viidentenä mielessä. Veikkaan, että niistä ei välitä myöskään patologin pöydällä maatessaan. :)
Mielestäni Tampere, Turku ja Lahti ovat ihania kaupunkeja, sen sijaan pääkaupunki seudussa on jokin joka etoo vaikka ei nyt suoranaisesti. Yksi syy voi olla se että niin usein niin monet pääkaupunkiseutulaiset haukkuvat Turkua p-reiäksi ja Tamperetta pilluksi ilman mitään syytä.
-Harmaita hiuksia (olen 33 ja kohta kokonaan harmaa)
-Silmälaseja (monethan edelleen pitää niitä rumentavina ja ovat ihmetelleet kun en käytä piilareita)
-Vähävaraisuutta. Saan kuitenkin kaiken tarvitsemani ja nautin elämästäni.
Eläydyn voimakkaasti sirkuksessa, vaikka lapseni katsoo esitystä ilme juurikaan värähtämättä. Lasken kylpylässä putkiliukumäkeä, vaikka lapseni ei halua laskea ollenkaan. Menen huvipuistossa laitteisiin, joihin lapseni ei uskalla. Hoplopissa juoksen hiki päässä ja haen haasteita.
Yleensä ns. lasten huvituksiin mennään lapsen ehdoilla, mutta minä menen sinne viihtymään siinä missä lapsikin, tai jopa enemmän, enkä häpeä. Pulkkamäessä ei ookaan tullu aikoihin käytyä, pitäis taas mennä. Kesäisin kutsuu leikkipuistot kiipeilyineen.
Tää ketju on kyllä aloitusta myöten täynnä humblebragia.
Vierailija kirjoitti:
Syön sipsit ja naksut aina haarukalla, kun se sormien rasvaantuminen inhottaa.
Kokeilepa syömäpuikkoja!
Minä lusikalla! En tosin aina, vaan esim. sillon kun olen koneella, koska en halua näppäimistön rasvottuvan.