Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisesti nolona pidettyä asiaa et häpeä vaikka "pitäisi" ?

Vierailija
18.01.2018 |

Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?

Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!

Kommentit (576)

Vierailija
241/576 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse huomannut, että asioita joita olen hävennyt eivät loppujen lopuksi olleet häpeämisen arvoisia. On paljon mukavampi elää tavalla, josta pitää, kunhan ottaa muut ihmiset sopivalla tavalla huomioon.  Elämme vain kerran, tehdään siitä elämästä siis mukavaa!

Asioita, joita olen huomannut muiden häpeävän, vaikka en itse tunnu niin kokevan:

- Herkkujen ostaminen, etenkin arkipäivisin. Palkitsen itseäni näin vaativista suorituksista ja joskus vain mässäilen omaksi iloksi. 

- En juo alkoholia, mutta tarjottaessa voin kyllä ottaa. En vain välitä siitä, muut saavat puolestani juoda niin paljon kuin haluavat.

- Itsekin käyn yksin elokuvissa. Hyvä puoli tässä on se, että saan katsella juuri sitä mitä haluan rauhassa keskittyen juoneen. Joskus elokuvamaku menee muiden ihmisten kanssa ristiin, joten miksei käydä katsomassa odottamansa elokuva yksin?

- Vaatteita ostaessani kiinnitän huomiota mukavuuteen ja käytännöllisyyteen, en muodikkuuteen. Uidessani puen päälleni speedot, töissä olen arkivaatteissa ja pipoa käytän vaikka sää olisi plussalla.

Terveisin tylsä mies.

Sä olisit mies mun makuuni! Tuo alkoholin käyttö just samoin. En välitä siitä, en tarvitse, pakollisen onnitteluboolin voin juoda. Ja vaatteissa mukavuus edellä mennään ja pipo päähän, jos on vähänkin kylmä. Ja joo, olen ihan nätti meikattu nainen,  en mikään sotanorsu.

Vierailija
242/576 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En häpeä ylipainoani, kaljuani tai karvaista selkääni.

Ikä tuo varmuutta, finnit tuo epävarmuutta.

M44

Voi, selkäkarvat ovat niin ihanat! Oikeasti! Mun  mielestä mies on sitä parempi, mitä enemmän sillä on ihokarvoja! Nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/576 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin tykkään käydä naku juoksulla kaupungin läpi. Juoksulla käyn välillä myös lastenleikkipaikalla vetämässä leukoja.

Vierailija
244/576 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan nimet kaikille koneilleni. Pölynimurini on Peni, ja juttelen sille nätisti kun imuroimme. Peni seuraa letkussa kiltisti. Autollani on  tuhma nimi, samoin mieheni autolla. Mutta mitä ne tekevätkään tallissa kahdestaan? Naapureitani kutsun myös heitä kuvaavilla sanoilla, onneksi he eivät kuule. En häpeä olla lapsellinen.

Vierailija
245/576 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aseksuaali ja varmasti usein tulee tilanteita joita en osaa hävetä vaikka seksuaalisesti ajattelevat ihmiset kauhistuisivat.

Minulle ei ole mikään ongelma puhua lisääntymisestä lasten, nuorten, aikuisten tai vanhusten kanssa, koska se vain on luonnollinen asia. Minua ei punastuta, koska mieleni ei toimi niin että loisin mitään mielikuvia tilanteista. En kykene samaistumaan seksuaalisiin tunteisiin joten olen monesti ihan ulkona kaksimielisistä viittauksista.

Esimerkkejä:

saatan liikuttaa kynää sormieni välissä, ja kohtaan hämmentyneitä katseita

hieron reittäni kun sitä kutiaa ja joku lähistöllä tulkitsee sen flirttailuksi

joku tarttuu sanoihin ja vääntää ne kaksimielisesti, esim. "ai se oli sulle kova juttu? kerro vielä miten kova juttu oli viettää miehen kanssa kahdestaan viikonloppu" Katson vain kirkkain silmin kysyvästi takaisin

Vierailija
246/576 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lievästi ylipainoinen nainen ja tykkään pukeutua sellaisiin vaatteisiin, jotka muotipoliisin mukaan ovat vain hoikille.

En myöskään instagram-kuvissa koeta peitellä vetämällä vatsaa sisään tai ottamalla kuvia sellaisista kuvakulmista että näyttäisin hoikemmalta.

Vierailija
247/576 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan petaa sänkyä. En edes omista päiväpeittoa.

-Minua ällöttää ajatus että olen hikoillut ja piereskellyt yön ja (kuuleman mukaan) sänky petataan aamulla.

-Kuka sitä sänkyä katsoo? Minä vain. Nätit lakanat ja vieraat jotka käy niin mitä niistä, jokaisella on peittoja ja tyynyjä.

Vierailija
248/576 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä alastomuutta. En häpeä kertoa omaa mielipidettäni, vaikka se eroaa muiden mielipiteistä. En häpeä mielenterveydeni vajavaisuuksiani.

Vierailija
249/576 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisat seksisuhteeni. Niin ja tärkein olen nainen.

Vierailija
250/576 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tullut etsimään tasoittelua ja leveleitä.

Vierailija
251/576 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pukeutua pakarat paljastaviin shortseihin tai lyhyisiin mekkoihin, niin että pakarat saattaa vilahtaa. Nautin tästä, vaikka tiedän että alapeukkujen määrä tällä palstalla rikkoo varmaan ennätyksiä.

Vierailija
252/576 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pehmonalleista.

Vierailija
253/576 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin leffassa käyminen. Ei tullut mieleenkään tuntea noloutta siitä. Ihmettelin kun aloin kuulla, ettei jotkut ihmiset kehtaa mennä yksin leffaan. Sitten aloin leffassa itekin huomata, että oon ainoo yksin ja aloin miettiä, että jos on oletus, ettei kukaan mee sinne yksin, niin luuleekohan muut, että mulle on tehty oharit. (Asia josta kyllä tuntisin noloutta, vaikka muuten yksin olemisesta en.)

Mihin se yksin leffaan menemisen "nolous" perustuu? Ei kai vaan just tohon oharijuttuun?

Ainakaan itse en kiinnitä mitään huomiota siihen tuleeko joku tuntematon ihminen elokuviin yksin vai seurassa.

Vierailija
254/576 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimjobin pyytämistä ekatreffeillä :)

M43

Vierailija
255/576 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nolostua jos joku näkee minut hiippailevan alasti kotona. En aina jaksa vetää verhoja eteen.

Vierailija
256/576 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla roikkuu housut takapuolesta aina enkä osaa hävetä kun ei sitä itse näe. Kaamoksen aikaan kun katsoo takapeilistä niin näkyy vain jotain tummaa lötköä housua, näyttää ihan ookoolta. 

Todellinen syy on se kun istun alas, joudun löysäämään vyötä muutaman rivin. Sitten kun nousen ylös, en jaksa alkaa kiristellä vyötä. 

Vierailija
257/576 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelen tuttavilleni että olen työtön tai työkyvyttömyyseläkkeellä

Vierailija
258/576 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sun viestissä kuvastui inho naisten sukuelimiä kohtaan. On vapauttavaa ja seksissäkin sen laatua parantava asia, jos nainen ei ällöä alapäätään.[/quote] Sinä tulkitset nyt rivien välistä ihan omiasi. Minä vain totesin, että alapään vaivat ovat aika yleisiä, joten on vähän hölmöä sanoa, että terve naisen alapää ei haise. Jos se alapää ei sillä hetkellä ole terve, niin se voi haista. Sinähän tässä nyt olet se, joka pitää hiivaa jotenkin hirveän epänormaalina. [/quote]

En tiedä, miten yleinen hiiva on, mutta juuri esitin halvan parannuskeinon, jota joskus itse olen käyttänyt. En usko, että naisilla on koko ajan hiivatulehdusta. Mulla ei ole ollut hiivatulehdusta moneen vuoteen.

Vierailija
259/576 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljamahaa

Vierailija
260/576 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Kuomia, enkä ole lapsi tai eläkeläinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä