Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisesti nolona pidettyä asiaa et häpeä vaikka "pitäisi" ?

Vierailija
18.01.2018 |

Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?

Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!

Kommentit (576)

Vierailija
201/576 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monien seksipalstojen mukaan naiset häpeävät alapäänsä tuoksua ja näköä, eivätkä halua saada suuseksiä. Terve naisen alapää ei haise pahalle. En ole koskaan hävennyt alapäätäni intiimissä tilanteissa, suuseksin saaminen on mulle kaikkein parasta, kun on sattunut kohdalle hyviä antajia. Toki pidän muustakin seksistä. Jotkut naiset häpeävät turhaan itseään. Ajattelen, että alapääni on sellainen, kun sen kuuluukin olla. Mulla on itsetunto-ongelmia muissa asioissa. N45

Mistä tulee oletus, että kaikkien naisten alapäät ovat terveitä. Esim hiiva ei niin kauhean harvinainen ole ja peräpukamatkin taitavat olla aika yleisiä. 

Puhuinkin terveestä naisen alapäästä. Peniksessäkin voi olla hiivatulehdus http://www.terve.fi/seksuaaliterveys/hiivatulehdus-voi-vaivata-myos-mie…

ja varsinkin sissijuustoa, jos sitä ei pese ja silti miehet odottavat suuseksiä, hyi. Molempien sukupuolien pitää huolehtia alapäänsä pesuta. Esim. hiiva on helposti hoidettavissa, luin jostain lehdestä tämän hoitokeinon: laitetaan (puhtaaseen) siteeseen loraus piimää, ei liikaa, levitellään sitä ympäri sidettä. Tamponi kastetaan nopeasti piimään ja laitetaan vaginaan. Tiedän, kuulostavat huvittavilta hoitotavoilta, mutta toimivat. Palauttavat emättimen normaalin ph:n.

Jotenkin sun viestissä kuvastui inho naisten sukuelimiä kohtaan. On vapauttavaa ja seksissäkin sen laatua parantava asia, jos nainen ei ällöä alapäätään.

Vierailija
202/576 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuinkin terveestä naisen alapäästä. Peniksessäkin voi olla hiivatulehdus http://www.terve.fi/seksuaaliterveys/hiivatulehdus-voi-vaivata-myos-mie…

ja varsinkin sissijuustoa, jos sitä ei pese ja silti miehet odottavat suuseksiä, hyi. Molempien sukupuolien pitää huolehtia alapäänsä pesuta. Esim. hiiva on helposti hoidettavissa, luin jostain lehdestä tämän hoitokeinon: laitetaan (puhtaaseen) siteeseen loraus piimää, ei liikaa, levitellään sitä ympäri sidettä. Tamponi kastetaan nopeasti piimään ja laitetaan vaginaan. Tiedän, kuulostavat huvittavilta hoitotavoilta, mutta toimivat. Palauttavat emättimen normaalin ph:n.

Jotenkin sun viestissä kuvastui inho naisten sukuelimiä kohtaan. On vapauttavaa ja seksissäkin sen laatua parantava asia, jos nainen ei ällöä alapäätään.[/quote]

Niin ja pukamiin on omat hoitokeinonsa. Joillekin ihmiselle se peräaukko on tärkeä seksissä, toisille ei (kuten esim. minulle).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/576 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötän variksia ja sorsia sekä pikkulintuja. Puiston varikset tuntee minut jo ja lentävät vierelläni. Vastaan tulijat katsovat ihmeissään varisten rynnätessä heitä kohti mustana lauttana.

Vierailija
204/576 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sataa niin voin kävellä kumisaappailla kaupungin keskustassa.

Vierailija
205/576 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diggaan Cheekkiä avoimesti, Jarella on voittajan asenne enkä ymmärrä, miksi tätä pitäisi hävetä. 

Voin myös hyvin sanoa, että luen avoimesti Cheekin elämänkertaa liikkuessani kaupungilla, joskus jopa korostan sitä oikein, koska tiedän, että vihaajat rakastaa sitä. Liikun pk-seudulla ja teen myös kaikkea muuta kummallista, liikun värikkäissä vaatteissa, hypin niillä pienillä betonikuutioilla aina kun mahdollista, leikin lumella/syksyisin lehdillä, HYMYILEN:D

Rakastan Twilight-elokuvia tai ainakin tykkään niistä keskimääräistä mielipidettä enemmän, luen kaupan kassajonossa joskus naistenlehtiä miettien, miksi naisia kiusataan mokomalla skeidalla. Katson paljon romanttisia ja muita "naisten" -elokuvia. 

Uskon Jumalaan jossain muodossa, uskon hyvän tekemisen tuovan sinulle hyvää, kun vain olet vilpitön sen suhteen. Pyrin ihan oikeasti tottelemaan kymmentä käskyä ja ihmettelen edelleen, miksi joku ei edes yrittäisi toimia näin, vaikka ei aina onnistuisikaan.

Olen todella hyvä urheiluvedonlyöjä tai paremminkin todella hyvä urheiluvedonlyöntianalyytikko. Olen myös todella hyvä kehumaan itseäni.

Kaipaan edelleen aika ajoin ihanaa pohjoisen naista, jonka näin edellisen kerran keväällä 2011, ne pitkät tummat hiukset, päällä aina joko ruskean eri sävyjä sisältävä villapaita tai sininen verkkatakki (hitto, mikä mun silmään tuli, ei näe kirjoittaa:)

Olen 39 v. mies

Nolous on vain sinun (lukijan) päässäsi, jos koet noloutta.

Vierailija
206/576 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon asiat suoraan. Olen asperger.

Tässä varmaan tarkoitetaan sitä, että ei osaa sosiaalisia normeja, joissa pitäisi asiat sanoa tietyllä, kohteliaalla tavalla, vaan sanoo ne lapsenomaisesti niin kuin asiat ovat. Itsekään en ole koskaan ymmärtänyt sitä epämääräistä, asian ympärillä epämääräisesti kiertelemistä, kun aisan voisi sanoa suoraan, ketään loukkaamatta.

Vähän niin kuin House tai Kyösti Pöysti.

Vierailija
207/576 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku Kakkonen ja lasi punaviiniä -  se on siinä lapsettoman nelikymppisen laatuilta ja prime time :D :D

Katson Paavo Pesusientä ja luukutan Cheekkii, jou!

Ikää 40v.

Vierailija
208/576 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä kenenkään toisen käytöstä missään tilanteessa eli en osaa tuntea myötähäpeää. Ei nolota, jos joku seurassani käyttäytyy huonosti - jokainen aikuinen on vastuussa omasta käytöksestään. Minun omanarvoni ei myöskään kaipaa ulkoista hyväksyntää. Jos joku ajattelee, että huonosti käyttäytyvän seurassakin on huonosti käyttäytyviä niin saa ajatella ihan rauhassa.

Vierailija
209/576 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En noudata kehotuksia tai kieltoja. Meillä yliopistolla on osa käytävistä kiellettyjä kulkea läpi, kun ne on potilaille yms. Ainakaaan kukaan kavereistani ei kehtaa kyseisiä reittejä käyttää. Kerran mulla ja ryhmäläisillä oli kiire, ja ite menin sitten sitä kiellettyä reittiä pitkin, kun se säästi ainakin minuutin verran. Kukaan muu ei halunnut tulla sitä reittiä ja lopulta määränpäässä pari tyyppiä katteli mua tosi vihasen näkösenä. Ilmeisesti mun käytös on noloa, mutt ei mua hävetä.

Niin, ja en oikeen tykkää auktoriteeteista. Jos opettaja käskee mua tekemään jotain tarpeetonta, tyyliin luepa seuraava kappale ääneen koko ryhmälle, niin en suostu, koska ääneen lukeminen oli ala-asteella ok mutta ei mielestäni yliopistossa. Kaverit häpeilee mun käytöstä, mutt mä en näe siihen syytä.[/

Minulla on tätä samaa, ja se on noloa aikuisella, esimiesasemassa olevalla ihmisellä. Jos konserteissa kehotetaan lyömään käsiä yhteen, kaikki mukaan! - ei. Jos tilaisuudessa on esim. taukojumppa tai toiminnallinen osuus - ei. Minä en nouse ylös ja ravistele käsiäni ilmassa. Pelkään, että kaupan kassalla minua pyydetään avaamaan kassini- en avaisi. Muuten olen lainkuuliainen ihminen, mutta jotkut kyykyttämis- tai pompottamisyritykset plus nämä Kaikki yhdessä! -jutut vain tökkii.

Noloa on vaikuttaa huomionhakuiselta, pikkumaiselta tai ilonpilaajalta. Mutta joskus vain -ei.

Sama. Jos on kyltti, että äläl tee sitä ja sitä tässä, kyllä tekee mieli tehdä, ihan uhallakin!

Olette lapsellisia. Aikuiset noudattaa yhteisiä sääntöjä.

LOL, isäs noudatti ku sua teki:D

Vierailija
210/576 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötän variksia ja sorsia sekä pikkulintuja. Puiston varikset tuntee minut jo ja lentävät vierelläni. Vastaan tulijat katsovat ihmeissään varisten rynnätessä heitä kohti mustana lauttana.

Oletko ajatellut, että rotat tulevat ja syövät kaiken mikä linnuilta putoaa. Sinä siis ylläpidät alueellasi rottakantaa.

Vierailija
211/576 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, pitäisikö vähän hävetä, mutta nyt: useimmat joulukoristeet yhä esillä (kuusta ei ollut). On lievä masennus, ja jotenkin tämä tuo turvallisuuden tunnetta. Otan ne pois, ehkä viikkojen sisällä, mutta vasta sitten, kun tunnen olevani siihen valmis.

Vierailija
212/576 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä sanoa, että olen aika komea ja seksikäs ja ihana ja itsevarma. Naiset yrittävät koko ajan iskeä minua, mutta masennukseni takia ei vain kiinnosta. Saisin oikeasti melkein kenet haluaisin.

Kuuntelen Johanna Kurkelaa, Jenni Vartiaista, itken paljon, joskus julkisestikin. Luen Vauva-palstaa jatkuvasti, koska, surullista kyllä, tämä palsta on melkein ainoa, jossa on edes mahdollisuus saada älykästä keskustelua aikaiseksi.

Joraan usein ikkunan edessä (joskus alasti) hyvän musiikin tahdissa. Rakastan ruotsin kieltä ja ruotsalaista positiivista elämänasennetta (tämän tajusin jo lapsena).

Naisten pitäisi oikeasti olla paljon itsekkäämpiä nauttiakseen elämästä. Liian moni on aivan liian kynnysmatto, jonka yli kaikki kävelevät. Räväyttäkää joskus, eläkää (kaikella rakkaudella sanon tämän)!

Olen 30-40 v, ehkä aiemminkin tähän ketjuun kirjoittanut ihan normaali suomalainen mies;)

Vierailija
213/576 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En häpeä sanoa, että olen aika komea ja seksikäs ja ihana ja itsevarma. Naiset yrittävät koko ajan iskeä minua, mutta masennukseni takia ei vain kiinnosta. Saisin oikeasti melkein kenet haluaisin.

Kuuntelen Johanna Kurkelaa, Jenni Vartiaista, itken paljon, joskus julkisestikin. Luen Vauva-palstaa jatkuvasti, koska, surullista kyllä, tämä palsta on melkein ainoa, jossa on edes mahdollisuus saada älykästä keskustelua aikaiseksi.

Joraan usein ikkunan edessä (joskus alasti) hyvän musiikin tahdissa. Rakastan ruotsin kieltä ja ruotsalaista positiivista elämänasennetta (tämän tajusin jo lapsena).

Naisten pitäisi oikeasti olla paljon itsekkäämpiä nauttiakseen elämästä. Liian moni on aivan liian kynnysmatto, jonka yli kaikki kävelevät. Räväyttäkää joskus, eläkää (kaikella rakkaudella sanon tämän)!

Olen 30-40 v, ehkä aiemminkin tähän ketjuun kirjoittanut ihan normaali suomalainen mies;)

Höpö höpö, eivät naiset ikinä yrittäisi iskeä miehiä, vaan juoksevat meitä pakoon kovalla kiireellä, etteivät joudu kanssamme seksille.

Vierailija
214/576 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33 ja neitsyt

Vierailija
215/576 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa ja hävettävää ovat useammman mielestä täit, se salataan ja vain koulun yhteistiedotuksen kautta anonyymisti. Omalla kohdalla tiedotuksen tehokkuus ja henkilökohtaisesti, on yksi ja ainut oikea menettely.

Vierailija
216/576 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä sitä että olen romani tai vaatetustani. Päinvastoin on kiva olla erilainen.

Vierailija
217/576 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen, hmm...

Vierailija
218/576 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en häpeä mitään. Ennen häpesin mm. asioita, joita olen  joskus tehnyt mutta miksi hävetä. Jos yhteiskunta sanoo, että on esim. noloa olla jotain tiettyä mieltä tai uskoa tiettyihin asioihin se ei välttämättä tarkoita, että sitä pitäisi hävetä. Olen sujut menneisyyteni kanssa.

Häpeän tunne on paholaisesta. Ihmisen ei kuulu tuntea syyllisyyttä ja häpeää. Jos on tehnyt jotain pahaa tai häpeällistä niin voi puhdistaa itsensä Jeesuksen verellä pyytämällä Jumalalta anteeksi Jeesuksen nimessä ja sitten olet taas puhdas. Jeesus on kantanut häpeämme, syntimme ja sairautemme Golgatan ristillä 2000-vuotta sitten.

Läheisen suhteen Jeesuksen kanssa ja Pyhän Hengen sydämeen voi saada asumaan lausumalla esim. yksinkertaisesti: Jeesus auta minua, tule elämääni, uskon, että kuolit syntieni puolesta ja olet Herrani ja vapahtajani.

Vierailija
219/576 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172cm ja tyttöystäväni on 182cm.

Pidän siitä että tyttöystävä käyttää superkorkeita korkoja.

Naisten mielestä tämä on suurta vääryyttä, koska "miehen vain kuuluu olla pidempi" ja tärkeintä on mitä muut ajattelevat asiasta (ei oikeasti mitään, mutta naiset kuvittelevat niin).

Vierailija
220/576 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastani, hänellä on asperger, käyttäytyy oudosti ympäristön mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan