Mitä yleisesti nolona pidettyä asiaa et häpeä vaikka "pitäisi" ?
Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?
Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!
Kommentit (576)
Olen nätti nuori nainen.... Joka tykkää kulkea aivan järkyttävissä rääsyissä ihmisten ilmoilla, ihan missä tahansa. :D
Olen avoimesti laiska, röyhkeä ja itsekäs siinä asiassa, että pysäköin usein oikeudetta invapaikalle, jos muut vapaat paikat ovat vähänkään kauempana. Varsinkin jos invapaikkoja on useampia tyhjänä.
En häpeä sitä, että olen VÄHÄPUHEINEN. Nimenomaan se, ENKÄ UJO. Ottaa päähän, kun minua sanotaan ujoksi. En arastele ihmisiä vaan runsas puheen suoltaminen ei kertakaikkiaan luonnistu, edes tuttujen tai läheisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monien seksipalstojen mukaan naiset häpeävät alapäänsä tuoksua ja näköä, eivätkä halua saada suuseksiä. Terve naisen alapää ei haise pahalle. En ole koskaan hävennyt alapäätäni intiimissä tilanteissa, suuseksin saaminen on mulle kaikkein parasta, kun on sattunut kohdalle hyviä antajia. Toki pidän muustakin seksistä. Jotkut naiset häpeävät turhaan itseään. Ajattelen, että alapääni on sellainen, kun sen kuuluukin olla. Mulla on itsetunto-ongelmia muissa asioissa. N45
Mistä tulee oletus, että kaikkien naisten alapäät ovat terveitä. Esim hiiva ei niin kauhean harvinainen ole ja peräpukamatkin taitavat olla aika yleisiä.
Puhuinkin terveestä naisen alapäästä. Peniksessäkin voi olla hiivatulehdus http://www.terve.fi/seksuaaliterveys/hiivatulehdus-voi-vaivata-myos-mie…
ja varsinkin sissijuustoa, jos sitä ei pese ja silti miehet odottavat suuseksiä, hyi. Molempien sukupuolien pitää huolehtia alapäänsä pesuta. Esim. hiiva on helposti hoidettavissa, luin jostain lehdestä tämän hoitokeinon: laitetaan (puhtaaseen) siteeseen loraus piimää, ei liikaa, levitellään sitä ympäri sidettä. Tamponi kastetaan nopeasti piimään ja laitetaan vaginaan. Tiedän, kuulostavat huvittavilta hoitotavoilta, mutta toimivat. Palauttavat emättimen normaalin ph:n.Jotenkin sun viestissä kuvastui inho naisten sukuelimiä kohtaan. On vapauttavaa ja seksissäkin sen laatua parantava asia, jos nainen ei ällöä alapäätään.
Sinä tulkitset nyt rivien välistä ihan omiasi. Minä vain totesin, että alapään vaivat ovat aika yleisiä, joten on vähän hölmöä sanoa, että terve naisen alapää ei haise. Jos se alapää ei sillä hetkellä ole terve, niin se voi haista. Sinähän tässä nyt olet se, joka pitää hiivaa jotenkin hirveän epänormaalina.
Pukeudun edelleen vapaa-ajalla yleensä ei aikuismaisesti ellei tilanne nyt aivan pakosti edellytä pukua. Kukaan ei vapaa-ajan vaatetuksestani arvaisi, että olen hyvin vastuullisessa virassa. Lempivaatetus on kuluneet lenkkarit, pehmeät verkkarit ja huppari. Pukeuduin jo opiskeluaikana hyvin "renttumaisesti", esim. vanhaan mukavaan retkitakkiini. Nauratti aina nämä viimeisen päälle sliipatut pukumiehet ja naiset. No viran puolesta välillä täytyy itsekkin olla, mutta vapaa-ajalla ei yhtään kiinnosta edustaa.
Pelailen tietokonepelejä. Yksi rakas harrastukseni, jota eräät vakavat kollegat eivät varmaan hyväksy.
Luen fantasiaa ja seikkailuhenkisiä historiallisia romaaneja, enkä oikeen koskaan ole käsittänyt, että miten ihmiset jaksavat vapaa-ajallaan lukea kaikenlaisia kuivia muistelmia ja muita vakavahenkisiä kirjoja maailman murheista.
Ostan edelleen perjantaisin irtokarkkia, koska on "karkkipäivä." :)
Olen itse huomannut, että asioita joita olen hävennyt eivät loppujen lopuksi olleet häpeämisen arvoisia. On paljon mukavampi elää tavalla, josta pitää, kunhan ottaa muut ihmiset sopivalla tavalla huomioon. Elämme vain kerran, tehdään siitä elämästä siis mukavaa!
Asioita, joita olen huomannut muiden häpeävän, vaikka en itse tunnu niin kokevan:
- Herkkujen ostaminen, etenkin arkipäivisin. Palkitsen itseäni näin vaativista suorituksista ja joskus vain mässäilen omaksi iloksi.
- En juo alkoholia, mutta tarjottaessa voin kyllä ottaa. En vain välitä siitä, muut saavat puolestani juoda niin paljon kuin haluavat.
- Itsekin käyn yksin elokuvissa. Hyvä puoli tässä on se, että saan katsella juuri sitä mitä haluan rauhassa keskittyen juoneen. Joskus elokuvamaku menee muiden ihmisten kanssa ristiin, joten miksei käydä katsomassa odottamansa elokuva yksin?
- Vaatteita ostaessani kiinnitän huomiota mukavuuteen ja käytännöllisyyteen, en muodikkuuteen. Uidessani puen päälleni speedot, töissä olen arkivaatteissa ja pipoa käytän vaikka sää olisi plussalla.
Terveisin tylsä mies.
Alastomuutta. Minua ei haittaa mennä alasti saunaan työkavereiden kanssa, tai olla alasti kotona vaikka perheenjäsenet ja ehkä joku kylässä oleva ystäväkin näkee. Ja en tosiaan saa tästä mitään mielihyvää tai seksuaalista tyydytystä, minusta alastomuus on vain täysin luonnollista. Vaatteet pois aina kun on tarpeeksi lämmintä ja tilaisuus tulee, koska ilman vaatteita on mukavinta! (toki siis en heitä vaatteita pois jos joku on meillä ensimmäistä kertaa ja vaan lyhyellä visiitillä, koska tajuan, että kaikki eivät ole tämän asian kanssa yhtä sinut. Mutta jos tulee meille ja ohjelmaan kuuluu saunomista ja yleistä illan viettoa, niin taatusti tulee näkemään minut alasti)
En pyyhi vessakäyntien jälkeen.
Olen lähihoitaja ja minulla on ulkomaalainen mies. En meikkaa, värjää hiuksia, kuljen ryysyissä, en omista autoa ja kuuntelen metallia. Asutaan myös melko "köyhällä" alueella. Kaikki varmaan luulee että olen köyhä, ja mies vain käyttää minua hyväkseen. Tosiasiassa mulla on sijoituksissa perintörahoja 200 000eur, joista edes mies ei tiedä. Meidän suhteessa minä olen se, joka määrää. Liikaakin. Esim. kotitöitä en ole tehnyt naismuistiin, mies kokkaa ja siivoaa töidensä lisäksi.
Mielestäni eletään täydellistä elämää, mitään ei huvita muuttaa.
Käytän rauhoittavia. Sitä pitäisi varmaan hävetä mutta ne mahdollistavat normaalin elämän. Joten en häpeä 😛
Vaikka meillä olisi varaa, me emme todellakaan osta lapsillemme mitään sikakalliita bogaboo rattaita vaan työntelen kuopusta 15 vuotta vanhoissa ihan hyvissä rattaissa joissa ah niin nolo ja epätrendikäs ruutukuosi. Vaatteet lapsille hankitaan käytettynä. Kai tämä on noloa kun vertaa joihinkin päiväkotilapsiin jotka puetaan viimeisenpäälle uusiin merkkivaatteisiin.
Lisäksi ajamme itse 15 vuotta vanhoilla autoilla, koska mikään ei ole typerämpää kuin autolla brassailu. Viikonloppuna miehelleni oli päivitelty että meneekö firmalla huonosti kun hän ajaa niin kämäsellä autolla (mieheni on noin 35 henkilöä työllistävän yrityksen toimitusjohtaja). Miestä nauratti.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Tampere, Turku ja Lahti ovat ihania kaupunkeja, sen sijaan pääkaupunki seudussa on jokin joka etoo vaikka ei nyt suoranaisesti. Yksi syy voi olla se että niin usein niin monet pääkaupunkiseutulaiset haukkuvat Turkua p-reiäksi ja Tamperetta pilluksi ilman mitään syytä.
Nää on mun kokemuksen mukaan yleensä vantaalaisia tai Lahdesta muuttaneita uushelsinkiläisiä, jotka stadilaisuuttaan vähättelevät muita.
En häpeä ylipainoani, kaljuani tai karvaista selkääni.
Ikä tuo varmuutta, finnit tuo epävarmuutta.
M44
Vierailija kirjoitti:
En pyyhi vessakäyntien jälkeen.
Tsot, tsot.
Äläs valehtele.
Mikäli olet standartoitu PalstaMamma (rek.tav.merkki), niin pyyhit kyllä.
Ja nimenomaan pyypystä pinpiin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötän variksia ja sorsia sekä pikkulintuja. Puiston varikset tuntee minut jo ja lentävät vierelläni. Vastaan tulijat katsovat ihmeissään varisten rynnätessä heitä kohti mustana lauttana.
Oletko ajatellut, että rotat tulevat ja syövät kaiken mikä linnuilta putoaa. Sinä siis ylläpidät alueellasi rottakantaa.
Joo no linnuilta ei putoa juuri mitään mutta varikset piilottavat paljon maahan mutta tuskin löytävät kaikkea joten sieltä löytynee jyrsijöille einettä. Niin rotat hiiret kuin käärmeet sun muut kuuluvat luontoon ja kaikkia tarvitaan. Se että kissat eivät enää saa kulkea vapaana vaikuttaa suoraan siihen että hiiret juhlii. Hiirien päävihollisia haukkoja ja pöllöjä ei kovin paljon ole taajamissa.
En häpeä sääri- tai kainalokarvojani. Kesällä hameessa ja shortseissa. :)
Pidän nolona muiden ihmisten tuomitsevaa käytöstä, toisten arvostelua, valehtelemista ja pätemistä.
Itsessäni en pidä mitään nolona, sillä ihminen vaan on ihminen ja se on hyväksyttävä.
Kuukautissiteen vaihtamista julkisessa vessassa. En tiedä miksi sitä pitäisi hävetä ja tehdä mahdollisimman hiljaa, kun silloin vaan sattuu olemaan kuukautiset mitä jokaisella naisella on.