Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa treffailua voi paljastaa naiselle että on rikas?

Vierailija
17.01.2018 |

Nyt on sellainen tilanne, että olen pikkuhiljaa taas tutustumassa sinkkumaailmaan 14 avioliittovuoden jälkeen ja mietiskelen hieman deittailukulttuuria koska edelliskerrasta on jo aikaa. Olin pitkään kaukoidässä töissä ja muutamien onnistuneiden liiketoimien ja sijoitusteni ansiosta olen voinut jättää päivätyöt kokonaan, lähinnä vain lueskelen uusista sijoitusmahdollisuuksista tai tarkastelen mitä vanhoille kuuluu. Olen myös tietoinen että voin elättää kumppanin, vaikka moni nainen ei sitä varmasti haluakaan enkä toisaalta halua pelkästään rahasta kiinnostuneita naisia. Missä vaiheessa raha-asiat kannattaa ottaa puheeksi? Ja mitä kannattaa vastata pakollisiin ”Mitä teet työksesi?” -kysymyksiin? Jos kerron että olen sijoittaja niin silloinhan sen jo arvaa, mutta en hirveästi haluaisi valehdellakaan.

Kommentit (209)

Vierailija
101/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten nopeasti haluat pillun päälle? Jos haluat että naisen pikkuhousut kastuvat ja lähtee heti ekalla tapaamisella baarista mukaasi niin vilauta kuin huomaamatta lompakkoa jossa on paksu nippu viisisatasia:)

Elämäsi on varmasti ollut jännittävää prostituoitujen palveluja ostaessasi.

Heidän puolestaan olen pahoillani, koska olisi kamalaa mennä sänkyyn vastenmielisten miesten kanssa.

Vierailija
102/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

seasse kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole varakas, mutta tunnen muutaman sellaisen. Voin vannoa, että heitä ei vauvafi:ssä pyöri. Eivät edes tiedä koko palstan olemassa oloa.

Kyllä me täällä pyöritään. Pitäähän sitä välillä käydä naureskelemassa köyhien mielipiteille ja ongelmille.

Se luo sitä perspektiiviä oman elämän vaikeuksiin, kun joku sijoitus onkin lyönyt silmille ja on saanut kymmenien tuhansien eurojen edestä nenilleen. Sellainen syö miestä, vaikka se ei lopulta ole kovin iso summa kokonaisuudessa.  

Sitten tulee tänne ja näkee miten joku YH-äiti huokailee vuokranmaksun kanssa, niin heti olo paranee.

Minä olen ollut vuosia pois töistä syöpähoitojen vuoksi ja minun on vaikeaa löytää työkokeilupaikkaa, jossa menen ilmaiseksi työskentelemään yrityksen palveluksessa. Helpottiko tieto elämääsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ainakin kysyä naiselta sen verran jo heti alussa, että kuulee onko hän kiinnostunut muuttamaan pois Suomesta. Esimerkiksi minä olen yrittäjä ja nautin niin paljon työstäni, että en todellakaan ole sitä valmis jättämään jonkun miehen takia. Yritykseni on ollut minulla kymmenen vuotta ja se on minun "lapseni", harrastukseni ja hyvin iso osa elämästäni. Seurusteluun kyllä aikaa riittää, mutta ulkomailla asumiseen ei.

Ap on tottakai miettinytkin jo mitä naiselta odottaa, mutta tärkeää on myös naisen omat ajatukset elämästään ja tulevaisuudesta. Kaikille ei ulkomailla hengailu miehen rahoilla ole se juttu mikä innostaisi, vaikka kuinka rakkautta löytyisi. Joitakin töitä voi toki tehdä ulkomailtakin käsin, mutta aika paljon tarvitaan luottoa suhteeseen, jos miehen matkaan meinaa hypätä ja elämänsä hänen käsiin antaa. Ap:n ero ei ainakaan ole mikään luotettavuutta lisäävä tekijä, ellei sitten myös exän asiat ole kunnossa ja välit riidattomat.

Vierailija
104/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän syn kannata mitään kertoa varallisuudestasi, paitsi jos elät kuin keppikerjäläinen. Elät kuten normaalistikin, kyllä kai se tulee ilmi pikkuhiljaa ja kun olette ollewt kauemmin yhdessä voi sitten kertoa enemmän. Siis vuoden tai jotain.

Vierailija
105/209 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittajana ymmärrät riskit kumppanihaussa. Vaikeaa on taktikoida, täytyy antaa mennä tunteella, muuten ei rakkaus kasva korkoa.

Itse olen hylännyt miehen kun hänellä on ollut lappuhaalarit, tai mies on vislannut kännissä vaatien yleistä huomiota typerän kukkoilevasti tai mies on ollut liian konservatiivinen (hikisen ahdistunut ja tarkka sanoistaan) tai mies on ollut epäystävällinen muille ihmisille.

Maku ja mieltymykset, ne ovat vain hiukkasia avaruudessa mutta niin merkittäviä.

Vierailija
106/209 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano naiselle että olet finanssialalla. Tuskin alkaa sen tarkemmin kyselemään.

Tämä varmasti pitää paikkansa.

-ap-

Vierailija
107/209 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelet kotoa käsin sijoittajana. Tämä voidaan tulkita niin että sijoitat muiden rahoja, joten ei vaadi sen enempää selittelyjä.

Tämäkin oli vahva ehdokas, mutta nyt ymmärsin että Suomessa jopa työttömät kutsuvat itseään sijoittajiksi. Olen ehkä ollut liian kauan pois Suomen kuvioista. Täälläpäin kun ei mitään työttömyyskorvauksia makseta niin sijoittaja joutuu oikeasti elättämään itsensä niillä sijoituksillaan.

Hyvin avartava ketju joka tapauksessa.

-ap-

Vierailija
108/209 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ainakin kysyä naiselta sen verran jo heti alussa, että kuulee onko hän kiinnostunut muuttamaan pois Suomesta. Esimerkiksi minä olen yrittäjä ja nautin niin paljon työstäni, että en todellakaan ole sitä valmis jättämään jonkun miehen takia. Yritykseni on ollut minulla kymmenen vuotta ja se on minun "lapseni", harrastukseni ja hyvin iso osa elämästäni. Seurusteluun kyllä aikaa riittää, mutta ulkomailla asumiseen ei.

No se riippuu vähän yrityksestä, tietysti jossain kivijalkamyymälässä on aika jumissa mutta monenlaista yritystoimintaa voi harjoittaa etänä ja kansainvälisestäkin vinkkelistä. Noilla expatien rouvilla tuttavapiirissä on lähes kaikilla joku pikkuyritys jonka kanssa tekevät bisnestä. Siinä ei taida tulospaineetkaan hirveästi painaa koska tuskinpa kukaan tulee kyselemään paljonkos aiot sitä myyntiä tänä vuonna tehdä? Taloudellinen vapaus tuo mukanaan vapauden kehittää itseään kiinnostusalueidensa mukaisesti ja aloittaa vaikkapa siitä yritystoiminta.

-ap-

Vierailija
109/209 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin avartava ketju joka tapauksessa.

-ap-

AV ei petä koskaan, ei hyvässä eikä pahassa. :D

Vierailija
110/209 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomies kirjoitti:

Kannattaa kertoa samassa lauseessa että sulla on vasektomia ja tykkäät paljaaltaan..

Nämä trollit voisivat nyt häipyä täältä.

-ap-

Vierailija
111/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, lentoliput Suomeen on nyt varattu, parin viikon kuluttua sitten näkee tätä treffailua käytännössä. Missäs baareissa käy iloisen näköisiä tyttöjä Helsingin seudulla?

-ap-

Vierailija
112/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku ja mulle sun varallisuus on yks hailee, kunhan elät varojesi mukaan (mikä nyt ei sulle tietenkään ole ongelma). Mutta outona pitäisin, ettet tee elämälläsi mitään, että välillä päivisin voit sijoituksiasi seurata.

Hieman ihmettelen tätä kommenttia. Sijoittajat panostavat yhteiskuntaan uutta pääomaa, jolla perustetaan yrityksiä tai laajennetaan entisten toimintaa. Molemmissa syntyy yleensä uusia työpaikkoja ja uusia tuotteita, joista osa tuo myös vientituloja ja verotuloja. Kyllä se on moneltakin kantilta tärkeää toimintaa.

-ap-

Vierailija
113/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pitäisi ihmistä rikkaana sillä perusteella, että tämä sanoisi olevansa sijoittaja. Ennemminkin jonain pankkitoimihenkilönä, ja siinä tietysti on se vaara, että ihmiset suhtautuvat sinuun väheksyen. Joten jos sinulla on joku oikea koulutus ja ammatti, jolla pääomasi tienasi alunperin, kerro mieluiten se. Suomalaiset (ainakin naiset) arvostavat koulutusta enemmän kuin rahaa. Sekin on hyvä muistaa.

Vierailija
114/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, lentoliput Suomeen on nyt varattu, parin viikon kuluttua sitten näkee tätä treffailua käytännössä. Missäs baareissa käy iloisen näköisiä tyttöjä Helsingin seudulla?

-ap-

Kokeile esim. Bronda, Presto, Pompier, Cock ja Bryggeri Helsingin keskustassa. Vaikka ethän sä eronnut vanhamies enää mitään "tyttöjä" saa. :)

Vierailija
115/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtäsi koskeviin kysymyksiin voit vastata, että teet töitä kotona sijoittajana.

Varallisuudestasi ei tarvitse kertoa. Se ei kuulu kenellekään. Esimerkiksi minä en tiedä avomieheni varallisuutta. Tiedän vain, että säästöjä on ASP-tilillä ja säästötilillä. That's it. 

Vierailija
116/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset (ainakin naiset) arvostavat koulutusta enemmän kuin rahaa. Sekin on hyvä muistaa.

Hyvä näkökulma, jota ei aikaisemmissa viesteissä vielä tullutkaan. Kiitos.

-ap-

Vierailija
117/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Kokeile esim. Bronda, Presto, Pompier, Cock ja Bryggeri Helsingin keskustassa. Vaikka ethän sä eronnut vanhamies enää mitään "tyttöjä" saa. :)

Kiitos. Ja kiitos. :D

Vierailija
118/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö ällöttää koko ajatus siitä, että pitää oikein miettiä koska voi olla oma itsensä. Eli aattelet noin defaulttina, että naiset on rahan perään... hyi! Mua et saisi. Ikinä!

Vierailija
119/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, ei kai kukaan varallisuuttaan suomalaiselle verottajallekaan esittele tai nosta turhaan verotettavaa tuloa firmastaan.

Eli miksi sitä pitäisi esitellä jollekin tyttöystävällekään?

Pitäytyy jonkun espoolaisen ekonomin keskiluokkaisessa elintasossa, farkku-Volvo jne.

Vierailija
120/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö ällöttää koko ajatus siitä, että pitää oikein miettiä koska voi olla oma itsensä. Eli aattelet noin defaulttina, että naiset on rahan perään... hyi! Mua et saisi. Ikinä!

Kuten aloituksessani sanoinkin, jotkut naiset. Ei tietenkään kaikki naiset, se oli sinun omaa keksintöäsi. Ja treffeillä voi kyllä olla oma itsensä puhumatta rahasta. Persoona on kuitenkin se tärkein sekä miehellä että naisella.

Ja mielellään haluaisin jonkun lukutaitoisen, eli sinä et menisi jatkoon. Sorry.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän