Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa treffailua voi paljastaa naiselle että on rikas?

Vierailija
17.01.2018 |

Nyt on sellainen tilanne, että olen pikkuhiljaa taas tutustumassa sinkkumaailmaan 14 avioliittovuoden jälkeen ja mietiskelen hieman deittailukulttuuria koska edelliskerrasta on jo aikaa. Olin pitkään kaukoidässä töissä ja muutamien onnistuneiden liiketoimien ja sijoitusteni ansiosta olen voinut jättää päivätyöt kokonaan, lähinnä vain lueskelen uusista sijoitusmahdollisuuksista tai tarkastelen mitä vanhoille kuuluu. Olen myös tietoinen että voin elättää kumppanin, vaikka moni nainen ei sitä varmasti haluakaan enkä toisaalta halua pelkästään rahasta kiinnostuneita naisia. Missä vaiheessa raha-asiat kannattaa ottaa puheeksi? Ja mitä kannattaa vastata pakollisiin ”Mitä teet työksesi?” -kysymyksiin? Jos kerron että olen sijoittaja niin silloinhan sen jo arvaa, mutta en hirveästi haluaisi valehdellakaan.

Kommentit (209)

Vierailija
121/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro ollenkaan. Muutatte yhteen, esität työtöntä luuseria ja panet naisen maksamaan elatuksenne alle kahden tonnin palkastaan.

Miksi? Miksei molemmat voisi nauttia hyvästä elintasosta?

Vierailija
122/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö ällöttää koko ajatus siitä, että pitää oikein miettiä koska voi olla oma itsensä. Eli aattelet noin defaulttina, että naiset on rahan perään... hyi! Mua et saisi. Ikinä!

Kuten aloituksessani sanoinkin, jotkut naiset. Ei tietenkään kaikki naiset, se oli sinun omaa keksintöäsi. Ja treffeillä voi kyllä olla oma itsensä puhumatta rahasta. Persoona on kuitenkin se tärkein sekä miehellä että naisella.

Ja mielellään haluaisin jonkun lukutaitoisen, eli sinä et menisi jatkoon. Sorry.

-ap-

En edes haluaisi jatkoon. Sorry!

Hyi hitto miten ärsyttävä oletkaan! Ihan inhonväreet menee pitkin kehoa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö ällöttää koko ajatus siitä, että pitää oikein miettiä koska voi olla oma itsensä. Eli aattelet noin defaulttina, että naiset on rahan perään... hyi! Mua et saisi. Ikinä!

Kuten aloituksessani sanoinkin, jotkut naiset. Ei tietenkään kaikki naiset, se oli sinun omaa keksintöäsi. Ja treffeillä voi kyllä olla oma itsensä puhumatta rahasta. Persoona on kuitenkin se tärkein sekä miehellä että naisella.

Ja mielellään haluaisin jonkun lukutaitoisen, eli sinä et menisi jatkoon. Sorry.

-ap-

Voisit silti opetella lukemaan niin pääsisit edes jonkun kanssa jatkoon tulevaisuudessa. ;)

-ap-

Vierailija
124/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten on sujunut, AP?

Vierailija
125/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Voisit silti opetella lukemaan niin pääsisit edes jonkun kanssa jatkoon tulevaisuudessa. ;)

-ap-

Niin tyhmiä sun kommentitkin. Voi luoja! Toivottavasti saat just sellaisen naisen, jonka ansaitset.

Vierailija
126/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota, ei kai kukaan varallisuuttaan suomalaiselle verottajallekaan esittele tai nosta turhaan verotettavaa tuloa firmastaan.

Eli miksi sitä pitäisi esitellä jollekin tyttöystävällekään?

No, olin ajatellut hieman intiimimpää suhdetta tyttöystävän kanssa kuin suomalaisen verottajan kanssa.

Vierailija
127/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten on sujunut, AP?

Kiitos kysymästä. Lentoliput Suomeen on ostettu ja parin viikon kuluttua pääsee sitten kokeilemaan tätä treffailua käytännössä.

-ap-

Vierailija
128/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten on sujunut, AP?

Kiitos kysymästä. Lentoliput Suomeen on ostettu ja parin viikon kuluttua pääsee sitten kokeilemaan tätä treffailua käytännössä.

-ap-

Varaudu kylmään kyytiin :D

Seksiä ehkä saat, mutta et muuta. Katsos kun Suomi-naisilla on omat tulot ja oma tahto.

Vierailija
129/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten on sujunut, AP?

-ap-

Ootko ajatellut ettet etsisikään naista just Suomesta?

Vierailija
130/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten on sujunut, AP?

-ap-

Seksiä ehkä saat, mutta et muuta. Katsos kun Suomi-naisilla on omat tulot ja oma tahto.

Älä viitti, tiedät että höpötät. Juuri sellaiset naiset kuin mitä ap varmaan haluaakin, varakkaat ja oikeistolaiset, lapset jo tehtynä, haluaa myös juuri sellaisen miehen kuin ap.

Vierailija
131/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kertoo minulle olevansa sijoittaja, niin lähinnä tulee mieleen joku työtön, jolla on 20€ edestä Nokian osakkeita. Miksi varallisuudesta pitäisi edes kertoa kumppanille?

Paljonkos 20 euron osakkeilla "sijoittaja" saa tuloa? Taitaa tulla alle euro vuodessa.

Eiköhän sijoittaja tarkoita sellaista joka tekee sitä päätoimenaan.

Kannattaa harjoitella sitä luetun ymmärtämistä... Nyt ei ollutkaan kyse päätoimenaan sijoittavista, jotka ovat oikeasti varakkaita. Totuus on se, että moni väittää olevansa sijoittaja vaikka osakkeita olisi yksi. Tämä on tullut todettua Tinderissä.

Ne tinderin sijoittajat on varmaan ostaneet bitcoineja ja nyt luulevat olevansa maailman terävimpiä "sijoittajia", ainakin vielä hetken :)

Se hetki taisi mennäkin jo.

Vierailija
132/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten on sujunut, AP?

-ap-

Sori ohis, mutta kyllä matalapalkka- ja pätkätyöt ovat lisääntyneet viime aikoina paljon ja monella toimeentulo on entistä pienempää ja epävarmempaa. Jatkuvassa stressissä voi usein miettiä jos voisi jättää ne duunit kokonaan taakseen. Ja työttömyyskin on lisääntynyt (ainakin käytännössä vaikkei ehkä tilastoissa).

Vierailija
133/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten on sujunut, AP?

-ap-

Jaahans, täytyy ottaa se riski ja katsotaan miten käy. :)

-ap-

Vierailija
134/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia vastauksista. Sen verran tarkentaisin vielä että minulla on edelleen asunto ulkomailla, jossa haluan usein olla talvisin vaikka kesäisin vietänkin aikaa Suomessa. Olisi mukava jos kumppani voisi jossain vaiheessa olla mukana, joten ihan valtavan urakeskeinen ei ehkä tarvitsisi olla. Ja samoin en haluaisi naista jota kiinnostaa raha enemmän kuin minä. Pahoittelen jos kuulostaa vaikealta. :)

-ap-

Rahaa tai ei, mutta sellainen valehtelu ja piilottelu on kyllä turn off. Itse jos olisin rikas kertoisin asiasta ja kuuntelisin millainen arvomaailma toisella on. Toiset naiset voivat olla köyhempiä, eivätkä silti juokse toisten rahojen perässä. Vaikka olisivat kotivaimoja, niin syövät vähän eivätkä edes tuhlaile vaatteisiin tai meikkeihin paljoakaan. Ja toisilla on hyvät tulot, eivätkä nekään riitä kun miehenkin rahat on saatava.

Vierailija
135/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten on sujunut, AP?

-ap-

Ootko ajatellut ettet etsisikään naista just Suomesta?

No eihän se mikään pakko ole, mutta usein suomalaisen kanssa on enemmän yhteistä ja muutenkin olen harkinnut jos viettäisin enemmän aikaa Suomessa. Jos mitään ei tapahdu tänä kesänä niin voihan sitä kääntää katseensa muuallekin.

-ap-

Vierailija
136/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

En ole tuo jolle vastasit, mutta sinähän et seurustele koko naissukupuolen kanssa kerrallaan. Jos pimität oleellista osaa elämästäsi suhteen alkukuukaudet tai -vuodet, niin se on nimenomaan henkilökohtainen epäluottamuslause juuri sitä sinun tapailemaasi naista kohtaan. Siihen on täysin turha jälkikäteen selitellä, että mutta kun ne jotkut muut naiset. Ne jotkut muut naiset eivät ole siinä suhteessa eikä heille ole valehdeltu.

Lisäksi kuulostat viestien perusteella aika ilkeältä ihmiseltä, vaikea kuvitella että kukaan pitämisen arvoinen nainen sinuun haksahtaisi. Mutta elämä on ihmeellistä ja yllättävän kirkerätkin ihmiset saavat joskus ihan hyviä kumppaneita hyväsydämisten jäädessä yksin. Joten aina kannattaa yrittää.

Vierailija
137/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on kiire saada joku nainen vierellesi? Etkä voi odottaa, ja antaa sen oikean tulla sattumalta eteesi?

Vierailija
138/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan vastannut otsikon kysymykseen: ”Missä vaiheessa treffailua voi paljastaa naiselle että on rikas”? Sanoisin, että käy ensin muutamilla treffeillä ja jos daamin kanssa tulee hyvin toimeen niin sitten voi kertoa enemmänkin. Ja isossa mittakaavassa olet kuitenkin kertonut  suht. aikaisessa vaiheessa. Älä ainakaan baarissa sano heti ensimmäisenä iltana vaan katso miten homma lähtee luontevasti kehittymään.

Vierailija
139/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Lisäksi kuulostat viestien perusteella aika ilkeältä ihmiseltä

Mitähän mahdat tällä tarkoittaa? Olen vastannut vain yhdelle ilkeälle ihmiselle ilkeällä viestillä. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Ja mistä olet keksinyt että jopa kuukausia tai vuosia voisi kestää ennenkuin näistä asioista puhutaan? Minä en ole sellaista kirjoittanut.

Vierailija
140/209 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla on kiire saada joku nainen vierellesi? Etkä voi odottaa, ja antaa sen oikean tulla sattumalta eteesi?

Ei tässä kiire ole, puolisen vuotta on erosta kulunut ja olen tulossa Suomeen joten nyt olisi kenties hyvä aika aloittaa.

Tämä ja edellinen oli siis ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi