Meinaatko äänestää?
Kuinka moni palstalaisista aikoo käyttää äänioikeutta, kun valitaan seuraavaa Presidenttiä? :)
Itse olen vaalikoneita käyttänyt ja näyttää siltä että on vain yksi ehdokas joukossa, joka ajaa suomalaisten etua.
Paljon ihmiset näköjään haukkuvat kyseistä ehdokasta.
S.Niinistö alkaa olla jo iäkäs, sekä haluaa liittyä Natoon sekä syventää puolustusyhteistyötä EU:n kanssa. Venäjällä EU nähdään uhkana, niin kuin Natokin. Hiukan vaarallisia puheita istuvalta Presidentiltä.
Laura Huhtasaari haluaa parantaa suhteita naapurimaihin. Sekä kyselee kansalta mielipiteitä poliittisiin kysymyksiin, selvästi enemmän kuin muut. Lisäksi hän ajattelee myös meidän nykyisiä lapsia turvallisuuspolitiikassa. Tarvitsemme Presidentin, joka voi sanoa olevansa koko kansan Presidentti. Siksi äänestän numeroa: 5, eli Laura Huhtasaarta.
Mites muut? :)
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaarta on jotenkin miellyttävä kuunnella kun puhuu.
Muut jotenkin sönkköjä jotka kiertelee ja kaartelee puheissaan.Itse en kyllä voi sietää sitä ihme hönkimistä.
Jokaisella omat ärsyttävät tyylinsä, jotkut tykkää ja toiset ei. Jokaisella on oikeus mielipiteisiin. Mutta pidetään keskustelu asiallisena.
En. Ei oo sopivaa ehdokasta mun mieleen. Kaikki puhuu liirunlaarumia. Kukaan ei uskalla ottaa kantaa laittomaan maahanmuuttoon, asunnottomien, vähävaraisten, sairaiden, eläkeläisten toimeentuloon.
Tasa-arvo, sananvapaus, turvallisuus ja välittäminen toisistamme. Siksi ääni menee Laura Huhtasaarelle numerolla 5.
Vierailija kirjoitti:
Pitää torjua populistien vaihtoehtoinen totuus, joten äänestän.
Äänestän heti huomenna kun äänestyspaikka avautuu. Populisteille ehdoton ei. Valinta oli selvä jo kesällä ja mitään vaalikoneita en viitsi käyttää saati että niistä katsoisin osviittaa. Olen aina päättänyt itse suoraan.
En välitä muiden mielipiteistä, koska mulla on omatkin. Olen rohkeasti erilainen ja äänestään Lauraa. Ei olla puhuttu, mutta uskon että mies myös äänestää.
Antaa kateellisten huudella.
Ehdoton EI vihreille ja vasemmistolle. Keskusta, Kokoomus on nähty. Demarit mielistelevät. Jäljelle jaa vain nro.5.
Haaviston populismi ei iske joten ääni tolkun ihmisille. Sauli tai Laura.
Äänestän. Suomi tarvitsee esikuvakseen vahvan naisen. Siksi Laura.
Laura Huhtasaarta aattelin äänestää minäkin. Ainakin uskaltaa sanoa mielipiteensä. Hieno piirre!
Kundikaveri meinaa Paawoa :D Itse en tiiä viel. Pitää vähän seurata tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kundikaveri meinaa Paawoa :D Itse en tiiä viel. Pitää vähän seurata tarkemmin.
Laura Huhtasaari vois olla hyvä vaihtoehto.
Ihan turha vaalihan tämä on, mutta protestina ajattelin äänestää Kyllöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha vaalihan tämä on, mutta protestina ajattelin äänestää Kyllöstä.
Eiks Matti Kyllönen ollut se vanha F1 selostaja? :D
Vierailija kirjoitti:
Äänestän pierua.
Älä äänestä persupieruja, äänestä Väyrystä!
Laura pelastaa Jerusalemin ja nasarettilaiset!
No voi kamala, että kutsuu heikkolahjaista heikkolahjaiseksi.