Elämäni on ihanaa :-)
Kaunis, isorintainen ja todella seksikäs 20-vuotias vaimoni imee täällä ahnaasti penistäni. En halua vahingoittaa vauvaamme ja siksi en ole enää yhdynnässä hänen kanssaan, koska hän odottaa kaksospoikia jotka syntyvät parin viikon päästä. Vain todella viriilit tosimiehet hedelmöittävät naisen odottamaan poikia ja vielä kaiken lisäksi kahta poikaa kerralla. Ennestään meillä on 2v9kkv, 1v7kk ja 9kk vanhat tyttäret, joita kyllä rakastan vaikka niiden isä onkin luultavasti postinjakaja tai talonmies, mutta kyllä poika on aina poika, varsinkin kun niitä tulee kaksi kerralla. Isin pikku kaverit, joiden kanssa jo ensi vuoden kesällä mennään onkimaan, pelataan jalkapalloa ja tehdään muita miesten juttuja. Nyt olen onnistunut pistämään vaimonkin kuriin, että hän pysyy nyrkin ja hellan välissä, tyydyttämään mukisematta seksuaaliset tarpeeni ja tottelemaan käskyjäni eikä hän taatusti pääse pettämään minua, koska hän ei pääse pois kotoa, koska minun ollessani kotona hän ei uskalla lähteä pois ja minun ollessani pois kotoa suljen hänet häkkiin, josta hän ei pääse pois.
Kommentit (3)
hahaha kirjoitti:
On sulla fantasiat! :D
Ei tämä ole fantasiaa, vaan täyttä totta!
Ei taida olla kovin hyvä imemään kun siinä palstailet samalla. No, tasan ei käy onnenlahjat.