Mahtuisitko samaan farkkukokoon, mitä käytit lukiolaisena?
Kommentit (26)
No en todella :) Painoin silloin 52 kg (pituus 163 cm), nyt on painoa 10 kg enemmän (ja ikää 46 v.)
En ole koskaan käyttänyt farkkuja joten en tiedä mitä kokoa olisin käyttänyt lukioikäisenä.
Olisivat vähän isot.
Eli painoin silloin n. 60 kg, nyt viisikymppisenä viitisen kiloa vähemmän. Pituutta on 170 cm.
Paino on koko ajan ollut tämän viiden kilon rajoissa pl. raskausajat.
Olin 170cm/50kg. En edes haluaisi mahtua.
Tuumakoko oli 26" 23 vuotta sitten, ja edelleen sama. Ruumiinrakenne on tosin muuttunut, koska ennen oli reisissä "liikaa", jos mihinkään mitään tuli, ja nykyään taas vatsan seudulla ja vyötärössä.
N.35 vuotiaaksi mahduin vanhoihin pikkuvaatteisiini. Nyt yli 40 veenä en enää.
Käytin silloin liian isoja housuja joten joo. Vaikka painoa 8kg enemmän.
En, enkä näe mitään syytä sellaiselle käsitykselle, ettei ihmisten vartalo saisi muuttua ajan kuluessa.
No jösses, en todellakaan! Painoa tullut 20 kg lissää :(
Lukiossa vaatekoko oli 36 nyt päälle kolmekymppisenä koko on 34. Urheilu ja terveelliset elämäntavat nykyään.
Minulla on yhä 10v myöhemmin _käytössä_ lukioaikaisia farkkujani, joista yhdet ovat itse asiassa äitini lukioaikojen farkut. :D kestävää tekoa...
Kuta kuinkin samat menis nyt nelikymppisenä. Kokoni ei ole vaihdellut sitten teinivuosien.
En, 12 kg enemmän massaa. Minulla on jopa siltä ajalta farkut tallella muistona.
Nyt 55 v.
En tiedä kun en ikinä ollut lukiolainen, mutta samoihin farkkuihin mahdun kuin ammattikoulussa.. Itse asiassa mulla on samoja farkkuja vielä käytössäkin.
30/32 ja ikää 33.
Olisivat isot :P silloin kokoa 38 ja nyt 15 vuotta myöhemmin kokoa 36.
Täys mahdottomuus. En käynyt lukiota.
27/32 oli sillon 29/32 nyt. Eli en mahtus. Tosin en kyllä tahtoskaan.
Joo, 27 / 32-34.