Kaikista vaativin koulu on ihan oikeasti elämämkoulu!
Ihan oikeasti. Elämä opettaa rankalla kädellä. Ei mikään koulu ole yhtä rankka kuin elämämkoulu!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti. Elämä opettaa rankalla kädellä. Ei mikään koulu ole yhtä rankka kuin elämämkoulu!
Niin on ja vielä väärin kirjoitettuna.
elä kehtaa. Kampea itsesi pois sieltä elämän koulusta ihan oikeisiin töihin ja normaaliin elämään. Tule sitten kertomaan mikä oli helppoa ja mikä vaikeaa.
Rankkaahan se on täyttää kerran kuussa toimeentulotuki hakemus, maata kotona ja ryypätä tai vetää kamaa.
Ei ole edes ammattikorkeassa noin rankkaa.
T. sh-opiskelija.
Yläasteella ja etenkin lukiossa oli vain yksi luokkakaveri, joka pystyi edes osallistumaan keskusteluun mun ja opettajan lisäksi matematiikan ja fysiikan tunneilla. Tuo tyyppi on nykyään tekniikan tohtori ja mä olen edelleen vain ylioppilas. Luin hänen väikkärinsä, ja tuli mieleen, että olisin varmaan itsekin pystynyt samaan. Elämäm koulu ei ole vaativaa, mutta se on kovin kuluttavaa. Sen olen huomannut.
Oikeinkirjoitettunakin ärsyttävä saamattomien luusereiden käyttämä termi, ihan höpöä. Yleistä päihderiippuvaisten käyttämänä.
Ap:n ajatuksessa on itua. Jokainenhan käy elämänkoulua, mutta se ei ole kaikille samanlainen.
Loppujen lopuksi kaikki käyvät elämämkoulua. Kouluttamattomilta lisäksi puuttuu muu koulutus.
Niim on. Vanhemmat ei oo tukennut eikä maksannut edes mun autokoulua vittu. Helppo se o ku mutsi tai faija tukee. Ei auttannu ees hakemusten teos kouluu no en si päässy. No ei täs sit ku kituuttaa vaan. Muut nostaa isoo liksaa ja käy matkoilla. On tää rankka koulu pakko dokaa ei muute jaksa.
Helppo aukoo niiden kel kaikki ku koulutukset on annettu ja työpaikat. Mul vaa paska kaupunkin kaksio eikä kukaan ees auta siivoo.
Kokemusta ap:llä?