Mahtuisitko samaan farkkukokoon, mitä käytit lukiolaisena?
Kommentit (26)
En usko, oon varmaan kymmenisen kiloa painavampi. En kyllä farkkuja tainnu sillon paljon käyttää edes, vaan useammin verkkareita tai jotain muita löysiä housuja (jotka saattaisivat yhä mahtua). Lukiosta yli 7 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kun en ikinä ollut lukiolainen, mutta samoihin farkkuihin mahdun kuin ammattikoulussa.. Itse asiassa mulla on samoja farkkuja vielä käytössäkin.
30/32 ja ikää 33.
Melekonen pullukka jos naisella on farkkukoko 30" tai yli! Ei tainnut olla paljon vientiä sulla amiksessa jos tommonen tantta oot ollu!!
Mahdun pienempiin vaikka painan 10kg enemmän kuin lukiossa. Jostain syystä lukioaikaan rasva kertyi lantiolle, sen jälkeen laihdutin, mutta nyt kun paino noussut taas se kertyy vyötärölle eikä lantiolle.
Lukioajoista on aikaa 18 vuotta. Olis kaikki sen ajan vaatteet liian isoja. Elävästi muistan kuinka velttoilin silloin, mutta nyt must on tullu urheiluhullu.
Ylioppilaspuku mahtui hyvin päälle 3-4 vuotta sitten, eli samoissa luvuissa mennään vajaan 30 vuoden jälkeen.
Voi olla. Silloin painoin 68kg, nyt 74kg eli ei ole kovin suuri ero, ja silloin (ysärillä) oli muotia tosi löysät farkut. Mutta ei mulla niitä enää tallessa ole.