Espoon Suna asuinalueena?
Lapsiperheelle etsitään Espoosta asuntoa, mutta mitään kokemusta ei ole eri alueista. Mielummin vähän rauhallisempaan paikkaan kuin esimerkiksi Leppävaaraan tai Espoon keskukseen. Millainen on Suna, entä muut alueet?
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko Prisma ja Citymarket tulossa Entresseen?
Citymarket on tulossa Espoontorin viereen, kun sen vieressä oleva iso kerrostalo puretaan.
Mistä tiedät?
Espoossa asuu tavallisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Citymarket on tulossa Espoontorin viereen, kun sen vieressä oleva iso kerrostalo puretaan.
Mahtavaa, jos näin on!
Itse pidän siitä, ettei Espoon keskukseen päin ole vielä tullut metroa - ja metroasemia. Voi olla turhakin pelko, että se muuttaisi oman asuinalueen rauhallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Koska pari kuukautta on annettu armonaikaa ja sitten pitää lähteä siitä ihan hyvässä kunnossa olevasta kerrostalosta.
"Oletko ikinä käynyt Sunassa? Et ilmeisesti, koska et oikein taida tajuta pointtia eli sitä, ettei täällä suunnalla ole niitä, mitä te persut kovasti pelkäätte ja kammoatte."
Eihän mulla ole mitään syytä ketään pelätä tai kammota, enkä ole persu. Lisäksi olen ollut työtehtävissä, joiden puitteissa olen käynyt useammassakin paikassa niin Sunassa kuin Suvelassa, joten aika hyvin tiedän etteivät ne ole samanlaisia alueita, siinä missä Suna on omistuspientalovaltainen, on Suvela kerrostaloalue, jossa on paljon myös vuokrataloja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi elämä olla hankalaa... Ei vttu. Nyt mä ymmärrän jotenkin paremmin sen, että jollekin "oikea" postinumero voi olla syy riidellä postin kanssa. Mitä väliä, vaikka Suvela ja Suna ovat lähekkäin. Yhtälailla kummassakin asuu ihmisiä, jotka hengittävät, syövät ja juovat, käyvät kusella ja paskalla....
Totta. Ero on vain siinä, että paremmalla postinumeroalueella ihmiset käyvät kusella ja paskalla omassa wc:ssä eikä talon hississä.
Kaunis vehreä ympäristö rauhoittaa ihmisen. Keskuspuisto on kaunis ja sen takia en ole siellä ikinä nähnyt ketään örveltämäässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Koska pari kuukautta on annettu armonaikaa ja sitten pitää lähteä siitä ihan hyvässä kunnossa olevasta kerrostalosta.
Siinä espoontorin vieressä ei ole asuintaloa. Vähän sivummassa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi elämä olla hankalaa... Ei vttu. Nyt mä ymmärrän jotenkin paremmin sen, että jollekin "oikea" postinumero voi olla syy riidellä postin kanssa. Mitä väliä, vaikka Suvela ja Suna ovat lähekkäin. Yhtälailla kummassakin asuu ihmisiä, jotka hengittävät, syövät ja juovat, käyvät kusella ja paskalla....
Totta. Ero on vain siinä, että paremmalla postinumeroalueella ihmiset käyvät kusella ja paskalla omassa wc:ssä eikä talon hississä.
Asennevammaa ei edes lääkäri pysty parantamaan. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Mikä osoite sulla?
Katsoin juuri äskettäin Haukilahti-Westend alueen hintoja. Hurjia hintoja 70-80 luvun aika kämäisistäkin asunnoista. Ymmärrän kyllä, että alueella on paljon merkitystä. Itsellä ei edes akateemisena olisi varaa hankkia sieltä oikeasti kivaa kämppää, en tiedä haluaisinko, vaikka voisikin. En asu tällä hetkellä Espoossa, mutta kaipailen sinne takaisin. Ehkä kuitenkin päätyisin säästämään pari sataa tonttua ja valitsisin toisen kivan alueen, vaikka ei niin arvostettu olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri äskettäin Haukilahti-Westend alueen hintoja. Hurjia hintoja 70-80 luvun aika kämäisistäkin asunnoista. Ymmärrän kyllä, että alueella on paljon merkitystä. Itsellä ei edes akateemisena olisi varaa hankkia sieltä oikeasti kivaa kämppää, en tiedä haluaisinko, vaikka voisikin. En asu tällä hetkellä Espoossa, mutta kaipailen sinne takaisin. Ehkä kuitenkin päätyisin säästämään pari sataa tonttua ja valitsisin toisen kivan alueen, vaikka ei niin arvostettu olisikaan.
Onhan se todella kivaa aluetta. Hyväosaisuus huokuu kaikkialta ja itsellekin tulee parempi fiilis. Tapiolan palvelut ovat melkein vieressä eikä Helsinkiin ole kuin kivenheitto
Vierailija kirjoitti:
Saarniraiviossa on paljon rivareita..
Saarnilaaksossa asun itse rivarissa ja oikein hyvin olen viihtynyt 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Normaalijärkinen tietää ihan uutisia seuraamalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän siitä, ettei Espoon keskukseen päin ole vielä tullut metroa - ja metroasemia. Voi olla turhakin pelko, että se muuttaisi oman asuinalueen rauhallisuutta.
Juna tulee. Tuskin metro mitään olennaisesti muuttaisi.
Asemakuja 2 puretaan citymarketin tieltä
Tiedän monia ulkomaalaisia, jotka asuvat omistusasunnossa, ovat kouluttautuneita, asuvat Espoon Keskuksenkin alueella, myös muualla. Ihan tavallisia kivoja perheitä. Tunnen lapsen harrastuksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Tontuilla voi olla paha asuntoja tai varsinkaan taloja ostaa... Kannattaa mieluummin säästää rahaa...
Saarniraiviossa on paljon rivareita..