Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinkkumiehet vihaavat koiranomistajia?

Vierailija
13.01.2018 |

Mistä moinen? Näkeekö miehet koiran uhkana vai pelkäävätkö, kun tutustuvat sinkkunaiseen, jolla on koira?

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan vihaa, itsellänikin on koira. Löytäisi vain sen sopivan sinkkunaisen :/

M35

Vierailija
82/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Mulle taas kun olin sinkku monet valitti siitä että mulla on kaksi kissaa mutta ei koiraa. Onneksi löytyi mies joka on myös kissaihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koira sitoo aikaa ja menee aina edelle, kun ei sitä voi hoitamattakaan jättää. Näin ainakin mulla. Ei voi lähteä spontaanisti vaikka treffeille, kun pitää töiden jälkeen ulkoiluttaa koira. Jos suunnitellaan vaikka matkaa, pitää aina ensin miettiä, saako koiran jonnekin hoitoon. Tämä tuntuu ärsyttävän jotain miehiä. Jos ei ole kokemusta koirista ja ei pidä niistä, niin olisihan se iso kakku alkaa seurustella naisen kanssa, jolla koirat kuuluu elämään. En välttämättä suosittele.

Totta. Minulla vain kissoja mutta jopa niiden vähäiset vaatimukset miesten vaikea ymmärtää. Kuinka ihmeessä he kestävät lapset...? Vai ovatko ne koirakin suurempi miinus.

Vierailija
84/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onkin mainittu jo kaikki olennaiset turn-offit koiria omistavien naisten kohdalla. Sitten on vielä tosiaan se hyssyteltu juttu, että yksinäisten sinkkunaisten koirat tekevät sängyssä muutakin kuin nukkuvat.

Vierailija
85/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkumies, enkä suinkaan vihaa koiranomistajia. Parin sellaisen kanssa jopa paneskelen silloin tällöin. Niitä koiria sen sijaan vihaan kyllä, eikä esim. minun kotiini niillä ole mitään asiaa. Seksin ajaksi piskit täytyy sulkea toiseen huoneeseen.

Vierailija
86/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks ku vituttaa katella. Koskee kaikkia muitakin eläimiä.

Ja juu, olen kusipää, julma ja tunteeton.

Vierailija
87/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen koira ei ole turn-off, itseasiassa pidän koirista. On kuitenkin yksi koiraihmistyyppi jonka kierrän kaukaa. Eli nämä, jotka jossakin vaiheessa suhteen syventyessä alkavat puhumaan "meidän koirista" ja pikkuhiljaa hivuttavat enemmän ja enemmän varsinkin niitä ikävämpiä koiranomistamiseen liittyviä vastuita kumppaninsa niskoille. 

Vierailija
88/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, koskaan ei ole ollut pulaa miehistä, vaikka olen ollut koiranomistaja jo kohta 13-vuotta. Aviomies tykästyi koiriin ihan kunnolla ja on nykyään oikea koiraihminen. On myös monin tavoin älykäs, lahjakas, taiteellinen ja mielenkiintoinen ihminen. Ollaan matkusteltu ja tehty vaikka mitä, vaikka onkin koiria. Mutta missään nimessä ei kannata edes harkita seurustelua koiraihmisen kanssa, jos ei itse voi sietää koiria. Kannattaa etsiä sellainen ihminen, jonka kanssa arvot ja asenteet mätsää mahdollisimman hyvin.

Vierailija
89/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen koira ei ole turn-off, itseasiassa pidän koirista. On kuitenkin yksi koiraihmistyyppi jonka kierrän kaukaa. Eli nämä, jotka jossakin vaiheessa suhteen syventyessä alkavat puhumaan "meidän koirista" ja pikkuhiljaa hivuttavat enemmän ja enemmän varsinkin niitä ikävämpiä koiranomistamiseen liittyviä vastuita kumppaninsa niskoille. 

Mutta niinhän miehetkin tekevät. Moni mies osaa omassa kämpässään hoitaa kodin siistinä pysymiseen vaadittavat toimenpiteet, mutta kun muutetaan naisen kanssa yhteen, niin yht äkkiä oletetaan, että nainen alistuisi pelkäksi kodinkoneeksi puunaamaan miehen jälkiä. Yksi eksä yritti samaa, sanoin ihan suoraan, että minä en ole sinun äitisi. Ja olen sanonut kaikille, että en todellakaan rupee kodin hengettäreksi ja kotiorjaksi, minun kanssani mies tekee oman osansa kotitöistä vinkumatta. Se on muuten kengän kuva takalistoon.

Vierailija
90/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä koirallinen nainen miehellä tekee, varsinkin kun nykyään kaikilla tuntuu olevan 2-3 koiraa. Ei minua ainakaan kiinnosta kysyä lomista ja menoista ensin neiti-x:tä ja sitten tessullalta + bellalta + tassulta

Vierailija
91/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta niinhän miehetkin tekevät. Moni mies osaa omassa kämpässään hoitaa kodin siistinä pysymiseen vaadittavat toimenpiteet, mutta kun muutetaan naisen kanssa yhteen, niin yht äkkiä oletetaan, että nainen alistuisi pelkäksi kodinkoneeksi puunaamaan miehen jälkiä. Yksi eksä yritti samaa, sanoin ihan suoraan, että minä en ole sinun äitisi. Ja olen sanonut kaikille, että en todellakaan rupee kodin hengettäreksi ja kotiorjaksi, minun kanssani mies tekee oman osansa kotitöistä vinkumatta. Se on muuten kengän kuva takalistoon.

Ootkohan sä nyt ihan oikeassa ketjussa?

Vierailija
92/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan sä nyt ihan oikeassa ketjussa?

Olen. On huvittavaa, jos miehet valittavat siitä, että joutuvat osallistumaan naisen elämään, mutta ovat itse valmiita kippaamaan koko talouden hoidon naisen harteille heti kun vain kehtaavat. Ympärillä on kymmeniä pareja, joissa tyttöystävä/vaimo valittaa siitä, että mies ei laita tikkua ristiin kodin tai lasten eteen. Miehet ne enemmän loisivat muiden kustannuksella kuin naiset.

Vierailija
93/121 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan koiranomistajien ÄO on alhaisempi kuin kissanomistajien. Koiranomistajat ovat sellaisia mölyäviä öykkäreitä ja yleensä tatuointeja. Sääntöjä ei noudateta.

Kumma juttu, kun en tunne yhtään tällaista.  Ja tunnen paljon koiranomistajia.

Vierailija
94/121 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä onkin mainittu jo kaikki olennaiset turn-offit koiria omistavien naisten kohdalla. Sitten on vielä tosiaan se hyssyteltu juttu, että yksinäisten sinkkunaisten koirat tekevät sängyssä muutakin kuin nukkuvat.

Lähinnä perverssien päässä tuo hyssyttely juttu. Oksettava olet.

Vierailija
95/121 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haisevia, likaisia, sotkevat, rikkovat ja paskovat.. aina sen naisen eka juttu jolloin pitää olla varsin koirarakas ryhtyäkseen kolmanneksi pyöräksi taikka ehkä oikeampi nimitys ois koiran toiseksi aviopuolisoksi.

Elämässä on muutenkin hankaluuksia ettei kaipaa yhtään lisää.

Puhumattakaan että noilla rahoilla ostaa jostain kanarialta muutenkin kämpän ku mitä uppoaa koiran leikkauskiin yms hoitoihin. Tai purjeveneen. Tai isommankin mökin. Tai lentolupakirjan sekä niin paljon lentotunteja ku ikinä kiinnostaa.

Miehelläni menee tupakkaan huomattavasti enemmän rahaa kuin minulla koiraan. Minulla on kolmas koira menossa ja kaikki ovat olleet harvinaisen terveitä. Yhtäkään ei ole leikattu eikä pahemmin lääkärissä kuskattu. Koiriini kuluneilla rahoilla ei olisi mitään kämppiä Kanarialta ostettu eikä mökkejä. Koirani ei haise niin kuin jotkut ihmiset haisevat kaupan kassajonossa hielle, vanhalle viinalle ja tupakalle. Koirani ei sotke eikä riko mitään. No paskoo kyllä mutta ulos. Minulla on mies, mutta hän on ihminen ja koira on koira.  Mieheni ei koe olevansa kolmas pyörä. Tyttäreni koki olevansa kolmas pyörä ja jätti poikaystävänsä, koska hän pelasi jatkuvasti tietokoneella. Tyttäreni ei ollut edes se toinen puoliso.

Vierailija
96/121 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt seurustella parin koiranaisen kanssa. Never again. Olen aina ollut huomattavasti älykkäämpi enkä lisäksi jaksa kilpailla koiran kanssa suosiosta. Ja mites sekin oli, että yksi iso koira vastaa hiilijalanjäljeltään katumaasturia..

En ikinä haluaisi olla miehen kanssa, joka haluaa olla huomion keskipisteenä. Ja se koirakaan ei ole jatkuvasti huomioni keskipiste. Se osaa kyllä olla itsekseenkin. Ja niin osaa miehenikin. Kummankaan ei tarvitse kilpailla mistään.

Vierailija
97/121 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, että nainen on harrastanut säädyttömyyksiä uroskoiransa kanssa. En halua tutustua sellaisiin naisiin.

Tämä kertoo vain siitä että jos sinulla olisi koira niin harrastaisit sen kanssa rivouksia. Yök.

Koiran lisäksi toinen ehdoton turn-off on kaltaisesi epäloogiset naiset. Sellaisen kanssa ei vain voi elää.

Tuo nainenhan on looginen mutta tuo mies ei. Täytyy olla aika likainen mielikuvitus jos ajattelee, että nainen harrastaa säädyttömyyksiä koiran kanssa. Ei ihme jos hänet kierretään kaukaa.

Vierailija
98/121 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä homma tuo että naisille aina tuputetaan selitykseksi tuota, että jokin harrastus tai asia on "miehen korvike" tai "vauvan korvike". Ihan kuin naisella ei voisi olla muita aitoja intressejä elämässä, kuin mies ja lapset. Kaikki muu on korviketta.

Miehet saa panostaa harrastuksiinsa tai vaikkapa uraansa ihan rauhassa. Harvemmin kuulee vaikkapa moottoriurheilua harrastavaa miestä surkuteltavan, että "tuo Yamaha nyt tietysti on Petrille vaan naisen korvike". 

Ja entäs nykymiehet, jotka vaan pelaavat jotain tietokonepelejä kaiken vapaa-aikansa? Menevät vielä jonnekin mökille viikonlopuiksi, että saavat olla vaimoiltaan/tyttöystäviltään rauhassa. Näin ainakin tuttavapiirissäni. Ei ihme, jos koira on parempaa seuraa.

Vierailija
99/121 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki koiranomistajat ei ole mt-potilaita, mutta suurinosa mt-potilaista on koiranomistajia.

No jos nyt perustellaan niin onhan tämä helppoa miehenä.

1. Kyllä vain. En halua ottaa riskiä että joudun kolmanneksi pyöräksi.

2. En halua panostaa rahallisesti tai aikaani naisen koiraan. Sillä tämä nainen ei ikinä tulisi panostamaan rahaa ja aikaa minun harrastuksiin.

3. Koirat ei ole enää koiria vaan ne nukkuvat samassa sängyssä missä omistajat.

4. Vituttaa mennä kylään koiranomistajille kun koirat vinkuvat ja väkisin kaipaavat huomiota.

5. Vaikka nainen väittäisikin että minun ei tarvitse olla tekemisissä hänen koiriensa kanssa se päivä tulee ennemmin tai myöhemmin.

Ei näistä tartte suuttua. Faktoja vain vuosien kokemuksella.

Harmi sinällään sinkkumiehenä olla koska 50% naisista on koira nykyään. Mutta elämä on.

1. Minulla on mies ja meillä on kolmas koira menossa. 2 aikaisempaa koiraa kuoli vanhuuteen yli 10 vuoden iässä. Lisäksi meillä on 2 lasta. Mieheni ei ikinä ole ollut 3. pyörä.

2. No miksi panostaisit aikaasi ja rahaasi naisen harrastukseen ja miksi odotat, että nainen panostaisi aikaansa ja rahaansa sinun harrastuksiisi? Mieheni kanssa meillä on yhteisiä harrastuksia sekä omia harrastuksia. Ei kaikkea tarvitse yhdessä tehdä parisuhteessakaan.

3. En ole ikinä nukkunut koirani kanssa samassa sängyssä.

4. Koirat yleensä ovat uteliaita ja haluavat tulla tervehtimään. Meillä koira tervehtii vieraita ja painuu sen jälkeen omiin oloihinsa. Se on kasvatuksesta kiinni.

5. No jos saman katon alla asutaan niin joutuu sen koiran kanssa jollain tasolla olemaan tekemisissä. Itse ruokin koirani ja kuljetan ulkona kun sellaisen olen halunnutkin, jopa kipeenä. Joskus joudun pyytämään että mieheni tai lapseni veisivät koirani ulos. Mutta se ei ole paljon vaadittu. Enemmän käytän aikaani mieheni vaatehuoltoon kuin hän minun koiraani. Mieheni ei koskaan pese pyykkiä eikä silitä vaatteitaan eikä laita vaatteitaan vaatekaappiin. Koiraani hän joutuu max. pari kertaa vuodessa viemään ulos

Ja en ole mt-potilas. Faktoja nämäkin.

Vierailija
100/121 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suurin osa AV:n koiranomistajattarista pelastaisi palavasta talosta mieluummin oman koiransa kuin minut.

Hahaha TÄMÄ tuhanteen kertaan. Legendaarinen ketju jossa palstan mt-ongelmat puskettiin päivänvaloon. Jos kerta oma koira menee naapurin tutun lapsen ohi, niin mitä siinä jonkun vasta tavatun tai kännipanon miehen henki painaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän