Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjottu kahta työtä, enkä osaa päättää. Apua kaivataan.

Vierailija
13.01.2018 |

Hei. Ongelmani on siis otsikossa. Olen tällä hetkellä eräässä suuressa yrityksessä asiakaspalvelijana. Olen ollut hyvä työntekijä ja minulle on tarjottu tiiminvetäjän paikkaa.

Mutta minulle on tarjottu myös asiakaspalvelutyötä eräästä hyvämaineisesta toisesta yrityksestä. Pelkän asiakaspalvelijan palkka tuolla on kuitenkin jo muutaman satasen suurempi kuin tuo tiiminvetäjän palkka.

En osaa päättää, kumman valitsen. Viihdyn nykyisessä työssäni ja olisi ihanaa pysyä tutussa paikassa. Ylennys näyttäisi hyvältä myös cv:ssä. Tässä yrityksessä etenemismahdollisuudet loppuvat kuitenkin tiiminvetäjään eikä palkka huumaa päätä.

Uudessa paikassa tietenkin pelottaa aloittaa, mutta palkan vuoksi tuo olisi järkevämpi. Toivoisin myös oppivani uusia juttuja ja järjestemiä, jos minuun aletaan luottaa ja saan koko ajan lisää työtehtäviä. Ehkä tämä siis voisi viedä eteenpäin, kun osaamista karttuu.

Tiiminvetäjyydestä saisin kuitenkin suoraan merkinnän cv:seeni- mutta tekeekö tälläkään tittelillä myöhemmin mitään vai pitäisikö vain suosiolla hypätä tuntemattomaan? Mitä tekisitte?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteenpäin, sanoisin minä!

Vierailija
2/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin voi sanoa, että sulla on hyvä työtilanne. Sinun on vaan valittava kahdesta hyvästä vaihtoehdosta toinen. Pitäisikö valita sen mukaan, kumman firman arvelet olevan varmempi työpaikka? Itse luultavasti pysyisin samassa työpaikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta elämää kohden! Eli älä jää samaan paikkaan.

Vierailija
4/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viihdyt nykyisessä pysy siellä. Mitä jos uudessa ilmapiiri onkin ihan paska? Toisaalta rahan takia sitä työtä tehdään.. Aika vaikee ois päättää.

Vierailija
5/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota palkankorotusta nykyisessä paikassa koska sinulle on on tarjottu parempipalkkaista työtä muualla ja tiiminvetäjän työ on vastuullista.

Vierailija
6/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiminvetäjä saa vain enemmän vastuuta ilman kunnon korvausta siitä. 

Eli tällä kuvauksella lähtisiin uuteen paikkaan. 

Ymmärrän kyllä, että työpaikka voi muodostua rakkaaksi ja on vaikeaa. 

Vierailija
7/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon infon perusteella vaihtaisin firmaa. Tiiminvetäjän homma tuo uutta vastuuta ja on rankempaa kuin nykyinen tehtäväsi ja se joka tapauksessa muuttaa pakan. Esimerkiksi työkavereiden suhtautuminen sinuun voi muuttua, kun vaihdat pestiä. Nykyinen työilmapiiri ei siis välttämättä jatku.

Uudessa paikassa saisit paremman palkan mahdollisesti pienemmällä panostuksella verrattuna uuteen tehtävään nykyfirmassa. Lisäksi eteneminen on aina helpompaa talon sisällä, joten tulevaisuudessa olisi paljon paremmat vaihtoehdot tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi