Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinkkumiehet vihaavat koiranomistajia?

Vierailija
13.01.2018 |

Mistä moinen? Näkeekö miehet koiran uhkana vai pelkäävätkö, kun tutustuvat sinkkunaiseen, jolla on koira?

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se koira tosi sitova ja pahimmillaan rasittava/ärsyttävä.

Muistan kerran että ehdotin yhdelle tindernaiselle joka asui kauempana mutta kävi pk-seudulla töissä että sopisiko tavata heti työpäivän jälkeen pk-seudulla niin hän vastasi että ei pysty kun pitää heti kiirehtiä kotiin ruokkimaan/lenkittämään koira. Just.

Vierailija
2/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa naisen jakamattoman huomion. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koira sitoo aikaa ja menee aina edelle, kun ei sitä voi hoitamattakaan jättää. Näin ainakin mulla. Ei voi lähteä spontaanisti vaikka treffeille, kun pitää töiden jälkeen ulkoiluttaa koira. Jos suunnitellaan vaikka matkaa, pitää aina ensin miettiä, saako koiran jonnekin hoitoon. Tämä tuntuu ärsyttävän jotain miehiä. Jos ei ole kokemusta koirista ja ei pidä niistä, niin olisihan se iso kakku alkaa seurustella naisen kanssa, jolla koirat kuuluu elämään. En välttämättä suosittele.

Vierailija
4/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se koira tosi sitova ja pahimmillaan rasittava/ärsyttävä.

Muistan kerran että ehdotin yhdelle tindernaiselle joka asui kauempana mutta kävi pk-seudulla töissä että sopisiko tavata heti työpäivän jälkeen pk-seudulla niin hän vastasi että ei pysty kun pitää heti kiirehtiä kotiin ruokkimaan/lenkittämään koira. Just.

Ja loppupeleissä tulet olemaan aina kakkonen "hänelle". Kunnes syntyy lapsi jolloin putoat kolmoseksi. Vuosien päästä et ole sitäkään.

Vierailija
5/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo täällä mainitut syyt plus minulla on allergioita joten aivan turha yrittää yhtään mitään sellaisen kanssa jolla eläinharrastus koska minä olisin se ikävä rajoite mihin voi mennä ja mihin ei.

Vierailija
6/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa AV:n koiranomistajattarista pelastaisi palavasta talosta mieluummin oman koiransa kuin minut.

Vierailija
7/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samasta syystä kun ei yh-äiditkään nappaa. Kun se koira on vähänniinkuin niiden naisten "vauva".

Vierailija
8/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira rajoittaa elämää. Lisäksi ne haukkuvat, sotkevat ja haisevat. En halua koiraa elämääni, joten koiranainenkin on poissuljettu vaihtoehto.

Vierailija
9/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ainakin nettitreffeissä ovat niin epätoivoisia, että jopa koiria pelkäävät/inhoavat ovat valmiita suhteeseen kanssani, koirallisen naisen kanssa.

Mutta mä en lämpene sellaiselle miehelle. Mun suvussa ja perheessä ovat sekä naiset että miehet aina tykänneet eläimistä, joten koirista pitäminen on itselleni täysin luonnollista ja normaalia, eikä jokin mielenhäiriö ja haluan myös sellaisen kumppanin. Jostain syystä eläinrakkaita miehiä ei vain pahemmin ole vapaana, viedään heti käsistä 😄

Olen todellakin mieluummin ilman parisuhdetta kuin miehen kanssa, joka pelkää tai inhoaa ihanaa koiraani!

Vierailija
10/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ainakin nettitreffeissä ovat niin epätoivoisia, että jopa koiria pelkäävät/inhoavat ovat valmiita suhteeseen kanssani, koirallisen naisen kanssa.

Mutta mä en lämpene sellaiselle miehelle. Mun suvussa ja perheessä ovat sekä naiset että miehet aina tykänneet eläimistä, joten koirista pitäminen on itselleni täysin luonnollista ja normaalia, eikä jokin mielenhäiriö ja haluan myös sellaisen kumppanin. Jostain syystä eläinrakkaita miehiä ei vain pahemmin ole vapaana, viedään heti käsistä 😄

Olen todellakin mieluummin ilman parisuhdetta kuin miehen kanssa, joka pelkää tai inhoaa ihanaa koiraani!

En sanoisi tuota epätoivoisuudeksi vaan ihan realismiksi. Mies tietää että jos hylkää naisen koiran takia niin seuraavan naisen löytämisessä voi mennä esim kokonainen vuosi. Miehellä ei ole varaa hylätä naista vain koiran omistamisen vuoksi..

Vierailija
11/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveile miehistä.

Seurustele itse valitsemiesi "miesten" kanssa.

Pety miehiin, koska seurustelet väärien miesten kanssa.

Ratkaisu: katkeroidu ja unohda miehet, hanki koira.

Vierailija
12/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira ei kuolaa, hauku ja siitä ei lähde karvaa niin se on ihan jeppis. 

Vierailija
13/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehiltä puuttuu joustavuutta. Sinkkumies voi ollakin sinkku juuri ärhäkän kantaaottavuuden vuoksi. Eivät tajua, että kun mies pariutuu, niin aikanaan puolet näistä päätyy myös koiran taluttajaksi. Naisen kotona on voinut olla koira ja nainen haaveilee oman koiran hankkimisesta joskus sitten aikanaan. Mutta sinkkumies täräyttää treffeillä inhoavansa koiria.

Vierailija
14/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne jämämiehet, joilla on muitakin ongelmia ja kuluttavat aikansa netissä.

Vierailija
15/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei ole mulle "vauva", mutta koiran ottaessa olen sitoutunut koiraa hoitamaan sen eliniän ajan. Tottakai välillä ajattelen, että elämä ja esimerkiksi deittailu olisi suunnattomasti helpompaa ilman koiraa, mutta ensinnäkin olen ihminen joka ottaa sitoumukset vakavasti, ja toisekseen koira on uskollinen ystävä joka tekee arjesta parempaa ja merkityksellisempää, vaikka siitä on paljon vaivaakin.

Ymmärrän hyvin, että voi olla ärsyttävää ja hankalan tuntuista tulla mukaan koirallisen naisen elämään, mutta näillä nyt itse menen. 

Vierailija
16/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehiltä puuttuu joustavuutta. Sinkkumies voi ollakin sinkku juuri ärhäkän kantaaottavuuden vuoksi. Eivät tajua, että kun mies pariutuu, niin aikanaan puolet näistä päätyy myös koiran taluttajaksi. Naisen kotona on voinut olla koira ja nainen haaveilee oman koiran hankkimisesta joskus sitten aikanaan. Mutta sinkkumies täräyttää treffeillä inhoavansa koiria.

Entäs naisilta sitten.

Kerran kun sanoin treffeillä tykkääväni kissoista niin nainen pamautti heti sen jälkeen että "sori mutta tuo on kyllä dealbreaker, en voi sietää kissoja" ja sitten vielä luetteli mitä kaikkea niissä vihaa.

Tuollainen ehdottomuus oli taas puolestaan mulle turnoff.

Vierailija
17/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kaivavat itselleen ns. "Mukavuuspoteron". Siihen kuuluu wifi, olutta, pelejä, auto, kaverit ja naisen pi**u. Kaikki muu on häiriöksi.

Vierailija
18/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa koiranaisia, mutta koiran omistamisessa on monta ongelmaa:

1. Naisella menee aina paljon aikaa koiraan, eikä aikaa riitä minuun niin paljon. 2. Monet koirat räksyttävät paljon, ja se häiritsee todella paljon.

Vierailija
19/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs naisilta sitten.

Kerran kun sanoin treffeillä tykkääväni kissoista niin nainen pamautti heti sen jälkeen että "sori mutta tuo on kyllä dealbreaker, en voi sietää kissoja" ja sitten vielä luetteli mitä kaikkea niissä vihaa.

Tuollainen ehdottomuus oli taas puolestaan mulle turnoff.

Naisissa on jonkin verran "aitoja" kissa/koiraihmisiä. Harva mies vihaa kissoja ja tykkää koirista tai toisinpäin.

Mutta moni arvosta sitä jos joku "hössöttää" eläimistään.

Vierailija
20/121 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani koiranomistajanaiset ovat aivan sairaita. Toisella on kymmeniä koiria muiden eläinten lisäksi. Asuu eläintenulosteiden joukossa ja kokoajan pitää saada uusia eläimiä. Edellisistä ei niin välitä. Toisella taas on vain yksi koira ja se on koko elämä. "perheenjäsen". Sille syötetään paljon tarkemmin valittua ruokaa kuin ihmiset yleensä syövät. Valmiskoiranruoka ei tietenkään kelpaa. Käydään agilityssä ja koulutetaan sitä kotona. Kaikki aika menee koiran palvomiseen. Töistäkin otetaan vapaata koiran vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan