Miksi sinkkumiehet vihaavat koiranomistajia?
Mistä moinen? Näkeekö miehet koiran uhkana vai pelkäävätkö, kun tutustuvat sinkkunaiseen, jolla on koira?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä homma tuo että naisille aina tuputetaan selitykseksi tuota, että jokin harrastus tai asia on "miehen korvike" tai "vauvan korvike". Ihan kuin naisella ei voisi olla muita aitoja intressejä elämässä, kuin mies ja lapset. Kaikki muu on korviketta.
Miehet saa panostaa harrastuksiinsa tai vaikkapa uraansa ihan rauhassa. Harvemmin kuulee vaikkapa moottoriurheilua harrastavaa miestä surkuteltavan, että "tuo Yamaha nyt tietysti on Petrille vaan naisen korvike".
Olipas paska vertaus. Se Yamaha pärjää hallissa vaikka kuukauden jos haluaa lähtä lomalle. Yamahaa ei tarvitse huoltaa, ruokkia ja paijata joka päivä. Yamaha ei myöskään tulee samaan sänkyyn nukkumaan. Hyi helvetti naiset jotka nukkuvat samassa sängyssä eläimen kanssa. Ja tätä tapahtuu helvetin paljon.
Kuinkahan moni nainen ottaisi sänkyyn alastoman miehen, joka olisi juuri käynyt iltapaskalla ja jättänyt perseen pyyhkimättä ja pesemättä. Koiran kohdalla tämä ei kuitenkaan ole ongelma ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä homma tuo että naisille aina tuputetaan selitykseksi tuota, että jokin harrastus tai asia on "miehen korvike" tai "vauvan korvike". Ihan kuin naisella ei voisi olla muita aitoja intressejä elämässä, kuin mies ja lapset. Kaikki muu on korviketta.
Miehet saa panostaa harrastuksiinsa tai vaikkapa uraansa ihan rauhassa. Harvemmin kuulee vaikkapa moottoriurheilua harrastavaa miestä surkuteltavan, että "tuo Yamaha nyt tietysti on Petrille vaan naisen korvike".
Olipas paska vertaus. Se Yamaha pärjää hallissa vaikka kuukauden jos haluaa lähtä lomalle. Yamahaa ei tarvitse huoltaa, ruokkia ja paijata joka päivä. Yamaha ei myöskään tulee samaan sänkyyn nukkumaan. Hyi helvetti naiset jotka nukkuvat samassa sängyssä eläimen kanssa. Ja tätä tapahtuu helvetin paljon.
Kirjoitin tuohon ylos siita, etta laksin ulkomaille. Ekassa noin 10 vuotta kestaneessa suhteessa meilla oli lisana kaksi kissaa toistensa kavereina myos. Kerrostalokampassa. Vapaana saivat olla kun oltiin maalla. Katin loytamista ajoissa helpotti se, etta niille laitettiin pienet kellot kaulaan
Mutta siis.
Minusta oli ihan oikeasti kiva etta kissa tuli nukkumaan samaan sankyyn. Jopa paan ylapuolelle, tyynyn ja sangynpaanyn valiin. Kuuluu tassutus, ja sitten hops..
Mutta haisevaa koiraa huolisi viereeni. Melko-moinen tilanne saisi olla. Enka tosiaan osaa enka erityisemminkaan haluakkaan tehda tarpeeronta tuttavuutta koiranomistajaan.
Pratkakin minulla oli joskus, ehti olla useampiakin. Juuri nyt ei ole. Voisin ehka vuokrata joskus
Sinkkunaiset ottavat koiran miehen tai lapsen korvikkeeksi. Hössöttävät sitten koiriensa kanssa. Ketä miestä siihen kiinnostaa...
Olen sinkkumies ja koiranomistaja, kyllä naurattaa nämä jutut täällä :D
Joo koirasta on vaivaa, mutta koiran kaveruus ja jokapäiväinen ulkoilu on ainakin itselleni todella hyvä juttu! Välillä olin työttömänä, niin koira sai lähtemään kuitenkin ulos joka päivä.
Koiran kanssa myös tapaa ja tutustuu ihmisiin eri tavalla, naisetkin tulee helpommin spontaanisti juttelemaan mitä ei oikeastaan ikinä muuten tapahdu! Tulevat silittämään koiraani ja juttelemaan. Suomessa muuten ikinä kukaan ota kontaktia vieraisiin ihmisiin kadulla, mutta koira on todellinen jäänmurtaja.
Muutenkin iloinen ja hyvin käyttäytyvä koira saa usien vastaantulijoille hymyn huulille. Normaaleille ihmisille, toista on tietysti nämä koirien vihaajat.
Olen käyttänyt aikaa ja vaivaa koirani koulutukseen ja olen ylpeä kivasta kaveristani. En mäkään kaipaa elämääni naista, jolle koira olisi turn off. Onneksi eläinrakkaita naisia riittää. Treffit on luonteva sopia koiran kanssa kävelylle ja kahvilaan.
Ihmettelen miten tuollaisista miehistä on ikinä perheenisäksi, jolle koirat on "hyi". Lapsista on paljon enemmän vaivaa, sotkua ja ääntä kuin normaalisti koulutetusta koirasta.
Koirat tikkaa tykimmin.
Pullukka-Pauliina ja nopeakieliset tanskandogit
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkkumies ja koiranomistaja, kyllä naurattaa nämä jutut täällä :D
Joo koirasta on vaivaa, mutta koiran kaveruus ja jokapäiväinen ulkoilu on ainakin itselleni todella hyvä juttu! Välillä olin työttömänä, niin koira sai lähtemään kuitenkin ulos joka päivä.
Koiran kanssa myös tapaa ja tutustuu ihmisiin eri tavalla, naisetkin tulee helpommin spontaanisti juttelemaan mitä ei oikeastaan ikinä muuten tapahdu! Tulevat silittämään koiraani ja juttelemaan. Suomessa muuten ikinä kukaan ota kontaktia vieraisiin ihmisiin kadulla, mutta koira on todellinen jäänmurtaja.
Muutenkin iloinen ja hyvin käyttäytyvä koira saa usien vastaantulijoille hymyn huulille. Normaaleille ihmisille, toista on tietysti nämä koirien vihaajat.
Olen käyttänyt aikaa ja vaivaa koirani koulutukseen ja olen ylpeä kivasta kaveristani. En mäkään kaipaa elämääni naista, jolle koira olisi turn off. Onneksi eläinrakkaita naisia riittää. Treffit on luonteva sopia koiran kanssa kävelylle ja kahvilaan.
Ihmettelen miten tuollaisista miehistä on ikinä perheenisäksi, jolle koirat on "hyi". Lapsista on paljon enemmän vaivaa, sotkua ja ääntä kuin normaalisti koulutetusta koirasta.
Olet todennänöisesti nainen, mutta hauskinta on se että et kykene katsomaan asiaa mistään muusta kuin omasta kannastasi.
Et ymmärrä että maailmassa on satoja tuhansia erinomaisia perheenisiä jotka ei vaan halua koiria. Harmi että et kykene ymmärtämään.
Olet koirahullu ja se on ok.
Kaikki ei vaan ole. Intiassa syödään koiria.
Itse sinkkunaisena rajaan heti pois miehet, joilla koira. Ei vaan....nappaa. Koirat haisee, kuolaa, hyppii päälle, vinkuu, syövät raatoja ja omaa paskaansa, oi saatana.
Kissat kyllä käy. Mutta kaikkein mieluiten mies, jolla ei äpäriä tai lemmikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Haaveile miehistä.
Seurustele itse valitsemiesi "miesten" kanssa.
Pety miehiin, koska seurustelet väärien miesten kanssa.
Ratkaisu: katkeroidu ja unohda miehet, hanki koira.
Näinhän se menee, ja jatkuu vielä:
Deittaile ikuisesti, koska koiran takia et enää löydä sitä miestä jonka haluaisit.
Ikävä kierre.
Pidat lasta koirana?
Ei kiitos. Enka ole toisaalta kiinostunut koiran hajuista. Koiraa pitaa toki kouluttaa. Vaikka asettuisi koiran tasolle.
Mutta.
Kissaa pitaa kunnioittaa. Jos asettuu kissan tasolle.
t. Se joka muutti pois.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kaivavat itselleen ns. "Mukavuuspoteron". Siihen kuuluu wifi, olutta, pelejä, auto, kaverit ja naisen pi**u. Kaikki muu on häiriöksi.
Naiset taas tuntuvat kaivavan itselleen ongelmapoteroita. Otetaan elukoita jotka vievät kaiken ajan ja resurssit. Tehdään lapsia kusipäämiehelle ja ollaan nalkissa 20 vuotta.
Mitä vikaa siinä on, että haluaa tehdä elämästään mukavaa? Ei tätä ainutta elämää kannata paskaan tuhlata.
Jos sinkkumies vihaa naisia, joilla on koira, kyseessä on mitä suurimmalla todennäköisyydellä aiempi pettymys ja hyvin suuri loukkaantuminen jonkun koiran omistavan naisen kohdalla. Ja mies ajattelee, että pettymyksen ja loukkauksen syy oli naisen koira. Ilman koiraa nainen olisi ollut juuri sellainen kuin mies olisi halunnut ja antanut miehelle kaiken sen, mitä mies olisi halunnut. Todellisuudessa nainen olisi hyvinkin saattanut olla ihan samanlainen kusipää ilman koiraakin, mutta jos alkaa vihaamaan kaikkia naisia, parisuhteen solmiminen naisen kanssa muuttuu varsin hankalaksi. Olettaen siis, että mies kuitenkin haluaa parisuhdetta.
Noin muutoin taas - siis ilman vihaa - minusta on ihan normaalia, että ihminen pyrkii etsimään itselleen mahdollisimman sopivan puolison. Jos ei pidä koirista, ei pidä elämistä yleensäkään, pelkää koiria tai on allerginen koirille, niin ei tietenkään pidä valita sellaista puolisoa, jolla on tai joka joskus tulevaisuudessa haluaa koiran. Mulla on lapsuudesta lähtien ollut aina lemmikkieläimiä enkä tietenkään valitsisisi puolisokseni sellaista miestä, joka taas ei halua mitään lemmikkieläimiä. Ihan samoin kuin vela ei halua puolisokseen sellaista, joka taas haluaa lapsia. Tai ihminen, joka haluaa asua kaupungissa eikä maaseudulla, ei halua puolisokseen sellaista, joka ei suostu asumaan kaupungissa.
Vierailija}
</p>
<p>Ihmettelen miten tuollaisista miehistä on ikinä perheenisäksi, jolle koirat on "hyi". Lapsista on paljon enemmän vaivaa, sotkua ja ääntä kuin normaalisti koulutetusta koirasta.[/quote kirjoitti:Ihan yhtä vähän minulla on mielenkiintoa paapoa kakaraa kuin koiraa. Etsin lapsetonta ja koiratonta naista, joka ei halua kumpaakaan.
dhfghgfh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kaivavat itselleen ns. "Mukavuuspoteron". Siihen kuuluu wifi, olutta, pelejä, auto, kaverit ja naisen pi**u. Kaikki muu on häiriöksi.
Naiset taas tuntuvat kaivavan itselleen ongelmapoteroita. Otetaan elukoita jotka vievät kaiken ajan ja resurssit. Tehdään lapsia kusipäämiehelle ja ollaan nalkissa 20 vuotta.
Mitä vikaa siinä on, että haluaa tehdä elämästään mukavaa? Ei tätä ainutta elämää kannata paskaan tuhlata.
Täsmälleen näin.
Ovatko marttyyreiksi kasvatetut naiset kateellisia siitä, että elämästä voi thedä helppoa, mukavaa ja antoisaa, eikä siihen liity mitään huonoja puolia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija}
</p>
<p>Ihmettelen miten tuollaisista miehistä on ikinä perheenisäksi, jolle koirat on "hyi". Lapsista on paljon enemmän vaivaa, sotkua ja ääntä kuin normaalisti koulutetusta koirasta.[/quote kirjoitti:Ihan yhtä vähän minulla on mielenkiintoa paapoa kakaraa kuin koiraa. Etsin lapsetonta ja koiratonta naista, joka ei halua kumpaakaan.
Onnea etsintään! :D vaikutat oikein lottovoitolta mieheksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija}
</p>
Onnea etsintään! :D vaikutat oikein lottovoitolta mieheksi
Ja näin hienolla kommentilla edustat koiranaisten älykkyysosamäärää
Tervepäinen koiranomistaja on todellinen harvinaisuus.
No en minä ainakaan inhoa/vihaa tms koiran omistavia naisia. Itselläni on aikanaan ollut koira ja tiedän tarkalleen miten se omalla tavallaan rajoittaa elämää. Itselläni on lapsi ja ihan yhtälailla minulla on velvollisuuksia mitkä pitää hoitaa.
En vihaa koiria, en vihaa koiranaisia, mutta minulle koiran koti on koppi omakotitalon pihalla. Koira on tervetullut vieras taloon, mutta yöt se nukkuu omassa kopissaan eikä minun vuoteessa. Mitään kerrostalokenneliä en suostu pitämään. Valitettavasti nämä ehdot eivät sovi suurimmalle osalle koiranaisista, joten loputkin karsiutuu jo alkukarsinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin ovat eläimiä. Rasisti! :(
Kaikki koiranomistajat ei ole mt-potilaita, mutta suurinosa mt-potilaista on koiranomistajia.
No jos nyt perustellaan niin onhan tämä helppoa miehenä.
1. Kyllä vain. En halua ottaa riskiä että joudun kolmanneksi pyöräksi.
2. En halua panostaa rahallisesti tai aikaani naisen koiraan. Sillä tämä nainen ei ikinä tulisi panostamaan rahaa ja aikaa minun harrastuksiin.
3. Koirat ei ole enää koiria vaan ne nukkuvat samassa sängyssä missä omistajat.
4. Vituttaa mennä kylään koiranomistajille kun koirat vinkuvat ja väkisin kaipaavat huomiota.
5. Vaikka nainen väittäisikin että minun ei tarvitse olla tekemisissä hänen koiriensa kanssa se päivä tulee ennemmin tai myöhemmin.
Ei näistä tartte suuttua. Faktoja vain vuosien kokemuksella.
Harmi sinällään sinkkumiehenä olla koska 50% naisista on koira nykyään. Mutta elämä on.