Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille: Onko tämä hyvä asu miesystävääni varten?

Vierailija
12.01.2018 |

Olemme tapailleet jonkin aikaa, emmekä ole harrastaneet vielä seksiä. Ensi viikolla viikonloppuna ajattelin pyytää miehen ensimmäistä kertaa yökylään ja pukeutua johonkin ihanaan asuun. Olisiko tämä hyvä valinta?
https://m.zalando.fi/hunkemoeller-wired-demi-kaarituelliset-rintaliivit…

Olen painoindeksiltäni 21. Minulla on b-kupin rinnat.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme tapailleet jonkin aikaa, emmekä ole harrastaneet vielä seksiä. Ensi viikolla viikonloppuna ajattelin pyytää miehen ensimmäistä kertaa yökylään ja pukeutua johonkin ihanaan asuun. Olisiko tämä hyvä valinta?

Liian paljastava.

Vierailija
2/64 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole liian paljastava jos seksi on tarkoituksena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäisin jostain löysästä avoimesta kevyestä josta nännit nöpöttäisi kivasti läpi ja näkisi rintojen kevyen heilahtelun.

Vierailija
4/64 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam!

Vierailija
5/64 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoisin että sellaiset (alus)vaatteet, joissa itse viihdyt ja tunnet olosi hyväksi ja itsevarmaksi. Puhtaat tietenkin.

Asuilla ehtii leikkimään suhteessa sitten paljon myöhemminkin kun ollaan tuttuja ja luottamus vahvaa.

Vierailija
6/64 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Kannattaako kaikkea suunnitella niin viimeistä piirtoa myöten? Minä antaisin mennä ainakin ihan näteissä tavallisissa alusvaatteissa ja en edes ajattelisi tuollaisia hepeneitä. Nuo jotenkin pilaisivat tilanteen aitouden ja siitä tulisi sinun suunnittelema ja käsikirjoittama kohtaus.

Vierailija
7/64 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvoisin että sellaiset (alus)vaatteet, joissa itse viihdyt ja tunnet olosi hyväksi ja itsevarmaksi. Puhtaat tietenkin.

Asuilla ehtii leikkimään suhteessa sitten paljon myöhemminkin kun ollaan tuttuja ja luottamus vahvaa.

Juuri näin! T. 6

Vierailija
8/64 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Minä tykkäisin jostain löysästä avoimesta kevyestä josta nännit nöpöttäisi kivasti läpi ja näkisi rintojen kevyen heilahtelun.

Olen nainen ja huomannut mieheni pitävän ihan samanlaisista. Ohut, kevyt kangas joka kuultaa vaikka hieman läpikin. Paljon seksikkäämpi kuin tiukka, jäykkä kangas ja itsellekin miellyttävän tuntuinen. Paljastaa ja ei paljasta samaan aikaan. Toimii :-)

Vierailija
9/64 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Kannattaako kaikkea suunnitella niin viimeistä piirtoa myöten? Minä antaisin mennä ainakin ihan näteissä tavallisissa alusvaatteissa ja en edes ajattelisi tuollaisia hepeneitä. Nuo jotenkin pilaisivat tilanteen aitouden ja siitä tulisi sinun suunnittelema ja käsikirjoittama kohtaus.

Ihanko totta? Jos haluaa toista varten panostaa?itse ainakin pääsen tunnelman juurikin, kun tunnen itseni seksikkääksi.

Ap

Vierailija
10/64 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa AP:) nauti ja tunne olosi naiselliseksi ja seksikkääksi.

Suosittelen sellaista baby doll yläosaa. Saat esim wish:sta tilattua. Läpikuultava, seksikäs. Nam! Oma mieheni ainakin ihan kiihkona. Punainen, musta ja lila lempivrejä näissä seksasuissa, ja sukkanauhaliivit ja korsetti, stayupit...

Kysy mieheltä mikä kiihottaa. nautinnollisia hetkiä, ja nauti ennenkaikkea miehestä:)

Vierailija
11/64 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on yöpaita,ei nyt hirveän seksikäs

Vierailija
12/64 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko totta? Jos haluaa toista varten panostaa?itse ainakin pääsen tunnelman juurikin, kun tunnen itseni seksikkääksi.

Ap

Ehkä tässä tarkoitettiin sitä, kun aloituksestasi tulee vähän sellainen kuva että olet epävarma ja etsit jotain vaatetta mistä mies tykkäisi, ehkä. Jos käytät tuollaisia paljon ja se on sinulle luonnollista niin mikä jottei. Mutta jos et, niin laita jotkut kauniit vaatteet mitä sinulla jo on ja mistä itse pidät. :-)

Esim. minun mieheni oli kuulemma ihaillut takamustani ja käynyt ihan kuumana, kun minulla oli sellaiset väljät caprihousut joista tykkään. Erittäin epäeroottiset omasta mielestäni mut mieheni tykkää ihan älyttömästi niistä. :-D

Eli tutkimattomia ovat miesten ajatukset.

Vierailija
13/64 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi ihan sama mitä sinulla olisi päällä tai mikä olisi kuppikoko tai painoindeksi.

Jatkuvasti saa ihmetellä miten pinnallisia naiset ovat.

t. Mies

Vierailija
14/64 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos SINÄ haluat tuntea itsesi seksikkääksi, niin miksi kysyt muiden mielipidettä? Laita päälle sellaista jossa tunnet itsesi seksikkääksi. Ne vaatteet on sinua varten, ei miestä varten, hän kyllä pääsee tunnelmaan.

Vierailija
15/64 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos SINÄ haluat tuntea itsesi seksikkääksi, niin miksi kysyt muiden mielipidettä? Laita päälle sellaista jossa tunnet itsesi seksikkääksi. Ne vaatteet on sinua varten, ei miestä varten, hän kyllä pääsee tunnelmaan.

Juuri näin.

Vierailija
16/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sen verran nätti, että taidanpa tilata vaimollenikin samanlaisen.

Vierailija
17/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jeps, 

toihan on oikeasti kivan nakoinen, mutta totta on, etta oikeesti jokaisen kuuluu pukea paalleen sita mika tuntuu kivalta. Minulla oli vuosia sitten tyttoystava, todella kiva ja upea nainen. Han tykkasi yleensakin siita mita linkitan tuohon alle. Zalandollakin nayttaa olevan valikoimassa.

Mutta kyse on todella siita, mista kukin aidosti pitaa. Ja noista kuvista nakee sen saman.

http://www.freyalingerie.com/lingerie/pulse/blk16/suspender.aspx?colour…

http://www.freyalingerie.com/lingerie/freyafancies/red16/suspender.aspx…

https://www.zalando.fi/freya-soiree-suspender-sukkanauhaliivit-fr981a02…

Mutta siis  muistellessa. Haluaisin hanet takaisin. Mutta ehka loydan uuden upean ihmisen.

Ehkapa toisenlaisen, sellaisen joka sopii minulle juuri nyt.

Vierailija
18/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jooo

Vierailija
19/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freyan punainen on kylla upea, tai itse asiassa  ; ) jos niin saa sanoa.

Vierailija
20/64 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Freyan punainen on kylla upea, tai itse asiassa  ; ) jos niin saa sanoa.

Vatsalihakset on timmit.

Muuten aika ruikun nakoinen.

ja

oloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan