Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille: Onko tämä hyvä asu miesystävääni varten?

Vierailija
12.01.2018 |

Olemme tapailleet jonkin aikaa, emmekä ole harrastaneet vielä seksiä. Ensi viikolla viikonloppuna ajattelin pyytää miehen ensimmäistä kertaa yökylään ja pukeutua johonkin ihanaan asuun. Olisiko tämä hyvä valinta?
https://m.zalando.fi/hunkemoeller-wired-demi-kaarituelliset-rintaliivit…

Olen painoindeksiltäni 21. Minulla on b-kupin rinnat.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme tapailleet jonkin aikaa, emmekä ole harrastaneet vielä seksiä. Ensi viikolla viikonloppuna ajattelin pyytää miehen ensimmäistä kertaa yökylään ja pukeutua johonkin ihanaan asuun. Olisiko tämä hyvä valinta?

https://m.zalando.fi/hunkemoeller-wired-demi-kaarituelliset-rintaliivit…

Olen painoindeksiltäni 21. Minulla on b-kupin rinnat.

Ei.

Tuollainen tiukka asu yleensä painaa punaisia juomuja ihoon,rintoihin,lisäksi rinnat ovat oudon malliset ennen kuin palautuvat.

Itse tykkäisin kevyestä nätisti laskeutuvasta,mistä nännit hieman paistavat,kevyet rintojen heilahtelut näkyvät,kumartuessa avoimesta kaula-aukosta lähes näkyvät rinnat ym. Ja on nopea riisua,haluan naiseni ehdottomasti alastomana.

Ei tuollaista, haluan tuntea itseni meren aalloksi ja olla vapaa kaikesta, tuntea kuinka joki pursuu yli äyraidensä, tuntea tulva ja puristaa tuota VOIMAA, niin että sille ei mahda mitään! 

Apua, HELP! Auttakaa..

Korsetti veltostuttaa lihakset ja aiheuttaa monenlaisia muitakin ongelmia ja vaivoja. Sekä on epäterveellinen. Kukaan jarkevä nainen ei siis pidä tuollaista. Oksettaa.

Vierailija
62/64 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään puin rouvani nilkka- ja rannekahleisiin (pehmeää nahkaa), kaulapantaan ja silmälappuihin ja kahlitsin sänkyyn... (lapsi harrastuksissa ja tunti aikaa...) en muista että olisi koskaan niin kiihkeästi äännellyt kuin tänään... kiitti sitten lähtiessään omiin harrastuksiinsa...

Mutta siis joo - ihan kivoja asuja molemmat... kohtapuolin pitäisikin alkaa rouvalle sopivaa syntymäpäivälahjaa etsimään... ;)

Sadistit sairastavat muita useammin.

Saattaapi olla, vaan tässä ei ole kyse sadismista...

On vain niin, että rouva nauttii piiskauksesta, minä en, ja itse yleensä kiihotun vasta, kun rouva itse alkaa olemaan kiihkeimmillään...

Rouvani siis lienee jonkin asteen masokisti, mutta hän - kuten minäkin - sairastaa hyvin, hyvin harvoin; päänsärkyä valittaa joskus, mutta huomasimme pienen piiskasession auttavan siihenkin... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up up up up upupo

Vierailija
64/64 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: