Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli yöllä kotiin

Vierailija
12.01.2018 |

Mies on tehnyt vuoden alusta lähtien aamusta iltaan töitä ja ollut väsynyt ja hiljainen. Eilen tekstasi lähtevänsä vielä viimeisten hommien jälkeen salille, mutta muutti mielensä ja päätti lähteä pelaamaan bilistä lähikuppilaan.

Mies ei ole pitkään aikaan käynyt missään joten kannustin miestä ajatellen että ehkä tekee hyvää päästä tekemään jotain mieleistä. Arvasin kyllä että ei ole tulossa kotiin ajoissa.

Yöllä sitten puoli kolmen aikaan siihen ettei mies ole kotona mutta samantien kun olin soittamassa, hän tuli ovesta sisään. Aivan räkäkännissä. Kömpi ulkovaatteet ja kengät jalassa pahalle haisten sänkyyn ja käskin hänet riisuutumaan ensin. Mutisi jotain ja kutsui mua hellittelynimillä, siirsi peittoa ja alko suudella mun reisiä. Käskin lopettamaan ja sanoin että tahdon nukkua, ja niin tulisi hänenkin tehdä sillä aamulla on työpäivä. Mies kierähti sängyltä alas ja SAMMUI lattialle! Kaikki vaatteet päällä. Monta kertaa yritin herätellä ja kehottaa riisumaan mutta vastaukseksi sain pelkkää mutinaa.

Avasin ikkunan koska huone haisi ihan kamalalta ja kuuntelin loppuyön lattialta kuuluvaa kuorsausta ja kun mies kääntyillessään potki sängynjalkoja. Aamu seiskan aikaan heräsi sen verran, että sulki ikkunan ja riisui takin päältään, mutta kaikki muut vaatteet ovat edelleen päällä, myös ne kengät... Mua vähän nyppii. Itsepähän annoin sen lähteä, mutta miksi piti vetää keskellä viikkoa koomakännit? Onneksi lapsi edellisestä suhteesta on isänsä luona eikä tarvinnut nähdä tuota näkyä.

Mökötänkö turhasta, tai onko mulla lupa olla pettynyt tai vihainen kun kerta itse annoin miehelle luvan lähteä. Tällaista ei siis ole ennen tapahtunut.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei varmasti ole ollut vieraissa kun tuossa kunnossa kotiin palaa. Hän on halunnut ns. nollata. Seuraava päivä on hirveä, joten on ihan viisasta ettei hän mene töihin. Oxycontinia eikä varsinkaan Tramalia ei kannata antaa, koska ne alentavat kouristuskynnystä. 1-2 loiventavaa jos on ihan pakko. Muuten vain paras kärsiä. Seuraava menee yö menee hikoillessa, mutta aamulla kunnon aamupala niin vointi kohenee vähitellen. Tavaksi ei kannata ottaa, silloin kutsuu katko-osasto.

Vierailija
62/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala parisuhde, jossa toinen mököttää ja valittaa, jos tulee JOSKUS yhden kerran kännipäissään kotiin. Jotenkin aika itsekeskeistä ja törkeää. 

Olisin itse kyllä tehnyt kivan krapula-aamupalan, kysellyt että mikä on ja yrittänyt tunnustella, haluaako mies jutella. Ja kertonut, että rakastan ja hellinyt. 

Joidenkin elämässä nyt vaan ei ole tapahtunut kertaakaan sitä, että joku teini-iän ohittanut tulee kontaten ja oksennellen kotiin tai sammuu. Tuntuu yhtä vieraalta ajatukselta kuin joutuminen vankilaan tai luottotietojen menetys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala parisuhde, jossa toinen mököttää ja valittaa, jos tulee JOSKUS yhden kerran kännipäissään kotiin. Jotenkin aika itsekeskeistä ja törkeää. 

Olisin itse kyllä tehnyt kivan krapula-aamupalan, kysellyt että mikä on ja yrittänyt tunnustella, haluaako mies jutella. Ja kertonut, että rakastan ja hellinyt. 

Joidenkin elämässä nyt vaan ei ole tapahtunut kertaakaan sitä, että joku teini-iän ohittanut tulee kontaten ja oksennellen kotiin tai sammuu. Tuntuu yhtä vieraalta ajatukselta kuin joutuminen vankilaan tai luottotietojen menetys. 

Samaa mieltä, ap:n mies kuulostaa joltain teiniltä. Ei ihme että suomalaisten alkoholikulttuuri on järkyttävää kun tällainen känniörveltäminen on ok ja nollausta! Sillä örveltäjällä oli työpäivä seuraavana päivänä kaiken lisäksi..hohhoijaa. Olisin työnantajana antanut vähintään varoituksen tai potkut. Kyllä ap:n mies on se itsekeskeinen osapuoli tässä. Onneksi oma puoliso osaa "nollata" fiksusti.

Vierailija
64/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mennyt nukkumaan toiseen huoneeseen, kuorsausta en kuuntelisi känniseltä enkä selvältä, ja tuskin kukaan mun kuorsaustakaan.  Onhan tuo vastenmielistä, mutta "annoin lähteä" en tajua, eikai siihen lupaa tarvita.

Vierailija
65/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kyllä kiinnostaa, missä työpaikassa ollaan aamusta iltaan ja päivystykset paperihommineen päälle. Taitaa ap liiotella, mies on tyhmä kun suostuu moiseen tai työnantaja rikkoo törkeästi lakia.

Toimistohommista puhuttiin, joten lääkäri, poliisi tai palomies on poissuljettu. Ei niissäkään kyllä paperihommia kotona tehdä ja päivystysvuorot sovitaan erikseen.

Joten, kerropas nyt niin saadaan vähän pohjaa tälle.

Vierailija
66/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
67/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma tässä nyt on? Aikuinen ihminen vetää kännit. Sellaista sattuu. Itse olisin aamulla kysynyt mieheltä, että haluaako särkylääkettä ja vitsaillut että no onko raikas olo. On ollut joitakin kertoja osat toisinkin päin, että se olenkin ollut minä joka kömpii akkojen illasta aamuyöllä miehen kainaloon pahalta haisevana. Ei se niin vakavaa ole.

Vierailija
68/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, 0/5

Vierailija
69/70 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivuutetaanks tässä keskustelussa nyt ihan oikeesti se että puoliso herättää toisen ennen työpäivää kännin takia?

Me sympatisoidaan alkoholin humalahakuista käyttöä mun mielestä ihan liikaa nyt kyllä. Toiselta menee yöunet ennen työpäivää siks että toinen on _kännissä_. :DDD Ja vielä pitäis oikein hoivatakin hänen darraansa vaikka itse on tämän takia väsynyt rikkonaisten yöunien jälkeen. Luetteko te yhtään mitä ite sanotte? Ympärillä olevilla ihmisilläkin on väliä, ei vaan sillä pullolla.

Kuunnelkaa itteänne. Tää on kansanterveydellisesti ja parisuhdetilastollisesti aika merkittävä ongelma, on juoja sitten vaimo tai mies tai molemmat.

Kyllä parisuhteen kuuluu kestää elämää. Elämään kuuluu joskus burn outit ja hermoromahdukset - mokatkin. Ei kaikki liity puolisoon. Sellaiset suhteet eivät kestä, joissa pitää olla aina täydellinen ja sitten jos on jotain henkilökohtaisia kriisejä niin ne pitää visusti piilottaa puolisolta. Koska onhan se nyt hirveää, että yhden kerran mies tulee kotiin ja Ai kamalaa, nainen joutui peräti herämään. onhan se yksi kerta nyt hirveä kansanterveydellinen ongelma. 

Ihanko totta teillä on tuollaiset parisuhteet? Oikeastiko? 

Onneksi meillä ei ole tuollaista. Jos toisella on jokin kriisi niin meillä tuetaan ja lohdutetaan. Hellitään ja autetaan. Ei tulisi mieleenkään suuttua, jos mies vetää kännin YHDEN kerran ja tulee kotiin yöllä kotiin, koska on vain niin loppu tai muutoin jokin ongelma. Ei elämä pysähdy, vaikka ollaan suhteessa. 

En enää ihmettele kyllä, miksi suhteet kaatuu. Olette varmaan sitä samaa kastia, jotka estävät kumppania muuttumasta suhteen aikana ettekä tue sitä muutosta? Vaikka elämän tarkoitus on kasvaa ja muuttua ihmisenä. Sellaisiakin suhteita olen nähnyt ihan liikaa, missä vedetään toista taaksepäin ja pahimmillaan joppa syyllistetään siitä, että muuttuu. Hirveää.

Vierailija
70/70 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on suhde.