Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli yöllä kotiin

Vierailija
12.01.2018 |

Mies on tehnyt vuoden alusta lähtien aamusta iltaan töitä ja ollut väsynyt ja hiljainen. Eilen tekstasi lähtevänsä vielä viimeisten hommien jälkeen salille, mutta muutti mielensä ja päätti lähteä pelaamaan bilistä lähikuppilaan.

Mies ei ole pitkään aikaan käynyt missään joten kannustin miestä ajatellen että ehkä tekee hyvää päästä tekemään jotain mieleistä. Arvasin kyllä että ei ole tulossa kotiin ajoissa.

Yöllä sitten puoli kolmen aikaan siihen ettei mies ole kotona mutta samantien kun olin soittamassa, hän tuli ovesta sisään. Aivan räkäkännissä. Kömpi ulkovaatteet ja kengät jalassa pahalle haisten sänkyyn ja käskin hänet riisuutumaan ensin. Mutisi jotain ja kutsui mua hellittelynimillä, siirsi peittoa ja alko suudella mun reisiä. Käskin lopettamaan ja sanoin että tahdon nukkua, ja niin tulisi hänenkin tehdä sillä aamulla on työpäivä. Mies kierähti sängyltä alas ja SAMMUI lattialle! Kaikki vaatteet päällä. Monta kertaa yritin herätellä ja kehottaa riisumaan mutta vastaukseksi sain pelkkää mutinaa.

Avasin ikkunan koska huone haisi ihan kamalalta ja kuuntelin loppuyön lattialta kuuluvaa kuorsausta ja kun mies kääntyillessään potki sängynjalkoja. Aamu seiskan aikaan heräsi sen verran, että sulki ikkunan ja riisui takin päältään, mutta kaikki muut vaatteet ovat edelleen päällä, myös ne kengät... Mua vähän nyppii. Itsepähän annoin sen lähteä, mutta miksi piti vetää keskellä viikkoa koomakännit? Onneksi lapsi edellisestä suhteesta on isänsä luona eikä tarvinnut nähdä tuota näkyä.

Mökötänkö turhasta, tai onko mulla lupa olla pettynyt tai vihainen kun kerta itse annoin miehelle luvan lähteä. Tällaista ei siis ole ennen tapahtunut.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehnyt vuoden alusta lähtien töitä, eli ei edes kahta viikkoa. Voi reppana.

Väitätkö ettet itse väsyisi, jos joutuisit töihin kellon ympäri 6päivänä viikossa? Jo tuo 1,5viikkoa tota tahtia on aika kova paikka kenelle tahansa. Etenkin jos ammattisi puolesta joudut tuomaan työt kotiin ja päivystämään puhelimessa aamusta iltaan paperihommista puhumattakaan. Voi reppanaa tosiaan..

Eihän se kellon ympäri ollut jos bilistä kerkee pelaamaan ja nukkuu humalaansa pois seuraavan päivän.

Kuitenkin saa olla kotona päivystämässä siihen puhelimeen? Koita nyt päättää, onko töissä vai kotona.

Tä :D Jos se on aamu 8 mennyt töihin ja lopettanut ilta 8 niin se on kellon ympäri 12h töitä. Siitä lähtenyt suoraan pelaamaan ja tullut kotiin yöllä. Nyt jo puhelin piippaa, enkä tiedä miten aikoo tämän päivän hoitaa.

Vierailija
22/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika tiukkapipolta vaikutat. Ensin mies saa sinulta luvan relata ja sitten sä alat nalkuttamaan. Anna sen nukkua päänsä selväksi. Tee aamupalaa ja hellittele.

Mä en muuten ymmärrä parisuhteissa tuota toiselle luvan antamista johonkin asiaan. Aikuisia tässä ollaan eikä mitään lupia anota.

Missä välissä mä oon nalkuttanut sille? Yöllä kun pyysin saada nukkua ja kehotin sitä riisumaan ulkovaatteet ennenku tulee sänkyyn? :D Tossa mä oon sen antanut nukkua ihan rauhassa ja aion jutella vasta kun se herää. Sen verran se tossa heräs että pyys mua laittamaan sen puhelimen laturiin ja samalla vein sille vettä ja riisuin sen kengät pois. Ja jos luit ketjua, huomasit varmaan että sanoin muotoilleeni asian hassusti. Ei se multa lupaa ole pyytänyt eikä tarvitsekaan, vaan ilmoitti lähtevänsä. En mäkään lupia kysele omista menemisistäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö ettet itse väsyisi, jos joutuisit töihin kellon ympäri 6päivänä viikossa? Jo tuo 1,5viikkoa tota tahtia on aika kova paikka kenelle tahansa. Etenkin jos ammattisi puolesta joudut tuomaan työt kotiin ja päivystämään puhelimessa aamusta iltaan paperihommista puhumattakaan. Voi reppanaa tosiaan..

Eihän se kellon ympäri ollut jos bilistä kerkee pelaamaan ja nukkuu humalaansa pois seuraavan päivän.

Kuitenkin saa olla kotona päivystämässä siihen puhelimeen? Koita nyt päättää, onko töissä vai kotona.

Tä :D Jos se on aamu 8 mennyt töihin ja lopettanut ilta 8 niin se on kellon ympäri 12h töitä. Siitä lähtenyt suoraan pelaamaan ja tullut kotiin yöllä. Nyt jo puhelin piippaa, enkä tiedä miten aikoo tämän päivän hoitaa.

Mitä se sulle kuuluu miten toinen työnsä hoitaa? Anna sen olla. Ymmärsin rivien välistä että mies haluaa erota susta. Pakenee sua töihin karkuun ja on hiljainen muutenkin. Olisko ap peiliin katsomisen paikka?

Vierailija
24/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ei töitä ehkä ole, kun noin vain jättää menemättä. Varoitus voi napsahtaa ja saa sitten levätä, kun potkaistaan ulos.

Miten mahdollista, että töitä noin hulluna tehdään? Lainsäädäntö on olemassa. Jospa miehellä on suhde, kun sanoit, että on etäinen.

Vierailija
25/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu miten toinen työnsä hoitaa? Anna sen olla. Ymmärsin rivien välistä että mies haluaa erota susta. Pakenee sua töihin karkuun ja on hiljainen muutenkin. Olisko ap peiliin katsomisen paikka?

Ymmärsit rivien välistä noin? :D Mullako ei ole lupaa olla huolissani siitä että miten se aikoo tehdä työnsä tänään, en mä halua että sen työt kärsii krapulan takia. Mistä mä tiedän onko sillä tänään tapaamisia tai muita tärkeitä menoja? Tottakai mä olen huolissani vaikkei asia mulle kuulukkaan. Siksi koska mä välitän siitä. Tuskinpa sekään katsoisi hyvällä sitä että käyn vetämässä keskellä viikkoa perseet ja jätän työni hoitamatta. Ihan varmasti sekin kysyisi että mitä aion tehdä.

Vierailija
26/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kolmekymppinen ja sä 15v?? Päättelin vaan noista lapsellisista hymiöistä lähes jokaisessa sun vastauksessa.

Vierailija
27/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen oikeasti töitä välillä jaksamiseni äärirajoilla yksinyrittäjänä. Ei siinä voi nollailla tuolla tavalla, koska se pilaa ihan liikaa tehokkuudesta. Hyvä, jos joskus lenkille ehtii tai paremmin syömään.

En pidä siitä ylipäätään, että myrkyttää itsensä tuohon tilaan kaksikymmentä täytettyään eli ymmärrän ap:ta.

Vierailija
28/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsit rivien välistä noin? :D Mullako ei ole lupaa olla huolissani siitä että miten se aikoo tehdä työnsä tänään, en mä halua että sen työt kärsii krapulan takia. Mistä mä tiedän onko sillä tänään tapaamisia tai muita tärkeitä menoja? Tottakai mä olen huolissani vaikkei asia mulle kuulukkaan. Siksi koska mä välitän siitä. Tuskinpa sekään katsoisi hyvällä sitä että käyn vetämässä keskellä viikkoa perseet ja jätän työni hoitamatta. Ihan varmasti sekin kysyisi että mitä aion tehdä.

Mieheni luottaisi minuun, että osaisin hoitaa asiani ihan itse. 

Vierailija
29/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan tee, kuten ex-vaimoni teki. Hän soitti työnantajalleni, että olen kipeänä. Olin sopinut jo ennalta, että pidän vapaapäivän.

Vierailija
30/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen oikeasti töitä välillä jaksamiseni äärirajoilla yksinyrittäjänä. Ei siinä voi nollailla tuolla tavalla, koska se pilaa ihan liikaa tehokkuudesta. Hyvä, jos joskus lenkille ehtii tai paremmin syömään.

En pidä siitä ylipäätään, että myrkyttää itsensä tuohon tilaan kaksikymmentä täytettyään eli ymmärrän ap:ta.

Kiitos! Tuntuu että en saa olla ärsyyntynyt tai huolissani. Etenkin kun tämä on ensimmäinen kerta kun näin käy.. Vai nauttisitteko te muut siitä että toinen kännipäissään tulee päällenne makaamaan kun yritätte nukkua, etenkin kun olet sairastanut vatsatautia?

Vierailija
31/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan tee, kuten ex-vaimoni teki. Hän soitti työnantajalleni, että olen kipeänä. Olin sopinut jo ennalta, että pidän vapaapäivän.

Apua, joo ei tulisi mieleenkään. Miehen herätyskello soi hetki sitten, aikoo kuulemma lähteä vielä toimistolle. Istuin sängyn reunalla ja mies laittoi kädet ympärille sanoen "mä taidan haista aika pahalle.. anteeks. Vieläks sä rakastat mua?" Nauroin ja sanoin et tottakai, mut käy ees suihkussa. "Hyvä. Tais mennä vähä huonosti.." Mutta nukahti uudestaan. Koitan herätellä 10 aikoihin uudelleen

Vierailija
32/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mies raukkaa :(

Vierailija
33/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tarvitsee nollauskännit. Jos noin ei tapahdu usein, auta krapulaista ja ole hänelle kiltti. Niin tekisin itse.

Vierailija
34/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei millanen päivä sulla on huomenna? Ihan ihan normi päivä.

Vierailija
35/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä krapula rankaisee, vaimon ei tarvitse.

Vierailija
36/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista päätellen muille on ihan ok että mies tulee kotiin haisemaan ja jää lattialle/sänkyyn nukkumaan kengät jalassa ja tästä ei pidä hermostua, vaan mies on ansainnut hemmottelupäivän ja päähän taputuksen.

Jos ap olisi käyttäytynyt samoin, täällä päiviteltäisiin sitä että miten kehtaa, miehellä on täysi oikeus hermostua.

Mies on selvästi stressaantunut ja halunnut päästä nollaamaan, ymmärrän sen. Mutta ymmärrän myös apn puolen asiassa. En minäkään haluaisi sänkyyni likaisia kenkiä ja viinalta haisevaa miestä hönkimään. Ihan sama vaikka olisi kertaluontoinen juttu

Vierailija
37/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kauhee nainen, onko tuollaisia olemassakaan? Vai onko tää Porvoosta taas? Yrititkö jäädyttää miehesi ikkuna auki sinne lattialle?

Jos tuo ois jokaviikonloppuista, voisin huomauttaa.

Mene nainen itse aamusta iltaan töihin.

Jos se mies on nukkunut siellä ulkovaatteet päällä niin eikai se sinne jäädy? Eikö samalla logiikalla apkin olisi jäätynyt yöpuvussaan ja peitossaan? Ja miksi apn pitäisi tehdä aamusta iltaan töitä? Jotta olisi kaksi yhtä stressaantunutta ihmistä saman katon alla?

Minusta ap ylireagoi, mutta ei se hänestä kamalaa tee. Oikeastaan vaikuttaa siltä että on hämillään miehen käytöksestä kun näin ei kerta ole ennen tapahtunut ja kysyi neuvoa meiltä muilta käsitelläkseen itse omia tuntemuksiaan.

Ap, älä välitä noista ketkä tekevät sinusta tiukkapipoista. Ei minusta apn tehtävä ole hemmotella miestä, vaan hyvä olisi puhua siitä miksi nyt tuli ylilyönti. Älä kuitenkaan syytä, vaan kerro että näet hänen olevan stressaantunut ja että ymmärrät että joskus pitää nollata ja ole tukena jos miehellä on murheita.

Vierailija
38/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kauhee nainen, onko tuollaisia olemassakaan? Vai onko tää Porvoosta taas? Yrititkö jäädyttää miehesi ikkuna auki sinne lattialle?

Jos tuo ois jokaviikonloppuista, voisin huomauttaa.

Mene nainen itse aamusta iltaan töihin.

Jos se mies on nukkunut siellä ulkovaatteet päällä niin eikai se sinne jäädy? Eikö samalla logiikalla apkin olisi jäätynyt yöpuvussaan ja peitossaan? Ja miksi apn pitäisi tehdä aamusta iltaan töitä? Jotta olisi kaksi yhtä stressaantunutta ihmistä saman katon alla?

Minusta ap ylireagoi, mutta ei se hänestä kamalaa tee. Oikeastaan vaikuttaa siltä että on hämillään miehen käytöksestä kun näin ei kerta ole ennen tapahtunut ja kysyi neuvoa meiltä muilta käsitelläkseen itse omia tuntemuksiaan.

Ap, älä välitä noista ketkä tekevät sinusta tiukkapipoista. Ei minusta apn tehtävä ole hemmotella miestä, vaan hyvä olisi puhua siitä miksi nyt tuli ylilyönti. Älä kuitenkaan syytä, vaan kerro että näet hänen olevan stressaantunut ja että ymmärrät että joskus pitää nollata ja ole tukena jos miehellä on murheita.

Kiitos neuvosta. Näin ajattelinkin toimia

Ap

Vierailija
39/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteista päätellen muille on ihan ok että mies tulee kotiin haisemaan ja jää lattialle/sänkyyn nukkumaan kengät jalassa ja tästä ei pidä hermostua, vaan mies on ansainnut hemmottelupäivän ja päähän taputuksen.

Jos ap olisi käyttäytynyt samoin, täällä päiviteltäisiin sitä että miten kehtaa, miehellä on täysi oikeus hermostua.

Mies on selvästi stressaantunut ja halunnut päästä nollaamaan, ymmärrän sen. Mutta ymmärrän myös apn puolen asiassa. En minäkään haluaisi sänkyyni likaisia kenkiä ja viinalta haisevaa miestä hönkimään. Ihan sama vaikka olisi kertaluontoinen juttu

Mitä sitten, jos tuollainen ei ole toistuvaa eikä pienet lapset ole näkemässä!? Olen itse naisena joskus varmasti vetänyt samalla tavalla vahingossa överit, kun muutenkaan en paljon alkoholia käytä, niin olisihan se ihan jäätävää, jos mies alkaisia vielä sättimään ja arvostelemaan, kuin jotain pikkulasta!

Vierailija
40/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on burn outin rajoilla ja vetää kerran kännit överiksi. Älä pahenna tilannetta mököttämällä.

Tätä minäkin pelkään. En haluaisi mököttää, mutta tuntui ikävältä että mies oli siinä kunnossa eikä unesta tullut enää oikein mitään. Parisuhdeaika on ollut aika vähissä viimeaikoina ja eilen asiasta juteltiinkin. Olisin halunnut viedä miehen esim. tänään tai sunnuntaina (lauantaina on sukujuhlat) yhdessä vaikka syömään ja keilaamaan, mutta hän kertoi olevansa töissä koko viikonlopun.

Häntäkin harmitti yhteisen ajan puute ja sanoi kokevansa ettei ole päässyt "hemmottelemaan" meitä tarpeeksi työtilanteen takia.

Halusi nollata päätään. Älä nalkuta vaan ymmärrä miestä. Henmottele sinä nyt häntä viemällä kahvia ja särkylääkettä hänelle.

Niin, Tramaleita ja OxyContinia.