Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli yöllä kotiin

Vierailija
12.01.2018 |

Mies on tehnyt vuoden alusta lähtien aamusta iltaan töitä ja ollut väsynyt ja hiljainen. Eilen tekstasi lähtevänsä vielä viimeisten hommien jälkeen salille, mutta muutti mielensä ja päätti lähteä pelaamaan bilistä lähikuppilaan.

Mies ei ole pitkään aikaan käynyt missään joten kannustin miestä ajatellen että ehkä tekee hyvää päästä tekemään jotain mieleistä. Arvasin kyllä että ei ole tulossa kotiin ajoissa.

Yöllä sitten puoli kolmen aikaan siihen ettei mies ole kotona mutta samantien kun olin soittamassa, hän tuli ovesta sisään. Aivan räkäkännissä. Kömpi ulkovaatteet ja kengät jalassa pahalle haisten sänkyyn ja käskin hänet riisuutumaan ensin. Mutisi jotain ja kutsui mua hellittelynimillä, siirsi peittoa ja alko suudella mun reisiä. Käskin lopettamaan ja sanoin että tahdon nukkua, ja niin tulisi hänenkin tehdä sillä aamulla on työpäivä. Mies kierähti sängyltä alas ja SAMMUI lattialle! Kaikki vaatteet päällä. Monta kertaa yritin herätellä ja kehottaa riisumaan mutta vastaukseksi sain pelkkää mutinaa.

Avasin ikkunan koska huone haisi ihan kamalalta ja kuuntelin loppuyön lattialta kuuluvaa kuorsausta ja kun mies kääntyillessään potki sängynjalkoja. Aamu seiskan aikaan heräsi sen verran, että sulki ikkunan ja riisui takin päältään, mutta kaikki muut vaatteet ovat edelleen päällä, myös ne kengät... Mua vähän nyppii. Itsepähän annoin sen lähteä, mutta miksi piti vetää keskellä viikkoa koomakännit? Onneksi lapsi edellisestä suhteesta on isänsä luona eikä tarvinnut nähdä tuota näkyä.

Mökötänkö turhasta, tai onko mulla lupa olla pettynyt tai vihainen kun kerta itse annoin miehelle luvan lähteä. Tällaista ei siis ole ennen tapahtunut.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta homoa tee.

Vierailija
2/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseppä annoin lähteä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hänen äitinsä?

Vierailija
4/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko mies vielä alaikäinen?

Vierailija
5/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on burn outin rajoilla ja vetää kerran kännit överiksi. Älä pahenna tilannetta mököttämällä.

Vierailija
6/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein päästit menemään...Sun ois vissiin pitänyt laittaa naru miehesi pantaan ja vetänyt siitä klo 12.

Vierailija
7/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko mies vielä alaikäinen?

:D Ei vaan kolmekymppinen aikuinen mies. Miksi? Siksikö kun annoin hänelle "luvan"? Muotoilin ehkä hassusti. Mies ilmoitti lähtevänsä ja sanoin että ehkä hyvä idea niin saa muuta mietittävää kuin työt. Yleensä käymme yhdessä pelaamassa mutta itse olen sairaana joten en lähtenyt mukaan.

Vierailija
8/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä edes asettua sen miehen asemaan.

Vierailija
9/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt vuoden alusta lähtien töitä, eli ei edes kahta viikkoa. Voi reppana.

Vierailija
10/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kävi itsellenikin aina ennen kun lähdin pelaamaan bilistä. Ei kai se siellä yksin ollut pelaamassa. Kavereiden kesken päätyivät nollaamaan ja avautuivat luultavasti samalla parisuhteistaan. 

Vierailija
11/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on burn outin rajoilla ja vetää kerran kännit överiksi. Älä pahenna tilannetta mököttämällä.

Tätä minäkin pelkään. En haluaisi mököttää, mutta tuntui ikävältä että mies oli siinä kunnossa eikä unesta tullut enää oikein mitään. Parisuhdeaika on ollut aika vähissä viimeaikoina ja eilen asiasta juteltiinkin. Olisin halunnut viedä miehen esim. tänään tai sunnuntaina (lauantaina on sukujuhlat) yhdessä vaikka syömään ja keilaamaan, mutta hän kertoi olevansa töissä koko viikonlopun.

Häntäkin harmitti yhteisen ajan puute ja sanoi kokevansa ettei ole päässyt "hemmottelemaan" meitä tarpeeksi työtilanteen takia.

Vierailija
12/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin pelkään. En haluaisi mököttää, mutta tuntui ikävältä että mies oli siinä kunnossa eikä unesta tullut enää oikein mitään. Parisuhdeaika on ollut aika vähissä viimeaikoina ja eilen asiasta juteltiinkin. Olisin halunnut viedä miehen esim. tänään tai sunnuntaina (lauantaina on sukujuhlat) yhdessä vaikka syömään ja keilaamaan, mutta hän kertoi olevansa töissä koko viikonlopun.

Häntäkin harmitti yhteisen ajan puute ja sanoi kokevansa ettei ole päässyt "hemmottelemaan" meitä tarpeeksi työtilanteen takia.

Halusi nollata päätään. Älä nalkuta vaan ymmärrä miestä. Henmottele sinä nyt häntä viemällä kahvia ja särkylääkettä hänelle.

Vierailija
13/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö ettet itse väsyisi, jos joutuisit töihin kellon ympäri 6päivänä viikossa? Jo tuo 1,5viikkoa tota tahtia on aika kova paikka kenelle tahansa. Etenkin jos ammattisi puolesta joudut tuomaan työt kotiin ja päivystämään puhelimessa aamusta iltaan paperihommista puhumattakaan. Voi reppanaa tosiaan..

Vierailija
14/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusi nollata päätään. Älä nalkuta vaan ymmärrä miestä. Henmottele sinä nyt häntä viemällä kahvia ja särkylääkettä hänelle.

Ehkäpä pitää laittaa oma ärsytys romukoppaan ja tehdä just noin. Saatoin kiukustua turhaan ja varmaan oma väsymys ja unen puute sairauden takia johti ärsytykseen..

Vierailija
15/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt paljon töitä, nukkunut huonosti ja kenties syönytkin huonosti...alkoholi voi tuossa tilanteessa yllättää. Puolustelut nyt miestäsi aika kärkkkäästi, joten kai jo itsekin tajuat, että tuosta mököttäminen on ihan naurettaavaa, jos muutaman tunnin jouduit nukkumaan huosti.

Vierailija
16/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauhee nainen, onko tuollaisia olemassakaan? Vai onko tää Porvoosta taas? Yrititkö jäädyttää miehesi ikkuna auki sinne lattialle?

Jos tuo ois jokaviikonloppuista, voisin huomauttaa.

Mene nainen itse aamusta iltaan töihin.

Vierailija
17/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö ettet itse väsyisi, jos joutuisit töihin kellon ympäri 6päivänä viikossa? Jo tuo 1,5viikkoa tota tahtia on aika kova paikka kenelle tahansa. Etenkin jos ammattisi puolesta joudut tuomaan työt kotiin ja päivystämään puhelimessa aamusta iltaan paperihommista puhumattakaan. Voi reppanaa tosiaan..

Eihän se kellon ympäri ollut jos bilistä kerkee pelaamaan ja nukkuu humalaansa pois seuraavan päivän.

Kuitenkin saa olla kotona päivystämässä siihen puhelimeen? Koita nyt päättää, onko töissä vai kotona.

Vierailija
18/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehnyt paljon töitä, nukkunut huonosti ja kenties syönytkin huonosti...alkoholi voi tuossa tilanteessa yllättää. Puolustelut nyt miestäsi aika kärkkkäästi, joten kai jo itsekin tajuat, että tuosta mököttäminen on ihan naurettaavaa, jos muutaman tunnin jouduit nukkumaan huosti.

Ehkä. Aion jutella tänään miehen kanssa, kunhan tuosta herää että mikä on homman nimi. Kuten aloituksessa sanoin, mies on ollut hiljainen monta viikkoa. Jos sillä on jotain mielen päällä mä haluan tietää. En tietenkään tahdo olla turhasta mökö tai vaikuttaa joltain Justiinalta joka pitää miestä lieassaan. Niin kun ei todellakaan ole.

Ärsytys ja kiukku varmaan on ihan normaali reaktio kenelle tahansa jos on nukkunut huonosti useana yönä, ei vain yhtenä yönä kun mies tulee kotiin. En ole kiukutellut miehelle enkä aio näyttää ärsytystäni.

Vierailija
19/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kellon ympäri ollut jos bilistä kerkee pelaamaan ja nukkuu humalaansa pois seuraavan päivän.

Kuitenkin saa olla kotona päivystämässä siihen puhelimeen? Koita nyt päättää, onko töissä vai kotona.

Älä jaksa. 

Vierailija
20/70 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika tiukkapipolta vaikutat. Ensin mies saa sinulta luvan relata ja sitten sä alat nalkuttamaan. Anna sen nukkua päänsä selväksi. Tee aamupalaa ja hellittele.

Mä en muuten ymmärrä parisuhteissa tuota toiselle luvan antamista johonkin asiaan. Aikuisia tässä ollaan eikä mitään lupia anota.