Maria Veitola Yökylässä : Danny ja Erika - keskusteluketju
Kommentit (265)
Ei pysty kattomaan, koska Veitola. Seuraan kuitenkin keskustelua täällä.
Ketä kiinnostaa. KETÄ KIINNOSTAA???
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa. KETÄ KIINNOSTAA???
NO S I N U A NÄKÖJÄÄN PRKL!!!!
Danny museo
Onks tuolla mitää erikan tavaraa .. no ei kai ne yhdessä asukaan..
Erika on niin teini.
"Danny ei piereskele!"
Noihan on ihan hauskoja :D
"Enhän mä tunne koko ukkoa!"
Danny kuuluisassa profeetta - kuvastaan Kari Peitsamon kanssa (johon vaan sattui
törmäämään huoltiksella)
Danny puhuu enemmän kuin mitä
odotin.
Vierailija kirjoitti:
Erika on kuin Armi.
Pukeekohan se noita Armin esiintymisasuja päälleen välillä tuolla ... Dannyn pyynnöstä ..
Onhan niissä paljon samannäköisyyttä enkä varmasti ole ainoa joka on miettinyt, onko se sattumaa.
Erika tuntuu tosi teiniltä verrattuna Dannyyn, mutta myös verrattuna Mariaan. Ja Maria ja Danny puhuvat kokoajan Erikan päälle
Danny puhuu yllättävän tolkullisia.
Usassahan on paljon niitä feikkisuhteita ja Dee tykkää tehä asioita amerikanmalliin🤔
Keiden kaikkien luokse Maria menee yökylään tällä kaudella? Meneekö Metin ja Mikaelin luokse?? Olin jossain näkevinäni.
Kyllä Dannyn paikka on upea. Kelpaa asustella. Ja vielä kun olisi tollanen Erika tarjoilemassa drinkkejä. Uuh.
Erika vaikuttaa niin sympaattiselta ja on tosi kaunis! Tulee ihan Margot Robbie mieleen❤️! Erikasta tulee mieleen sellanen vanhan ajan filmitähti.
Vierailija kirjoitti:
Keiden kaikkien luokse Maria menee yökylään tällä kaudella? Meneekö Metin ja Mikaelin luokse?? Olin jossain näkevinäni.
Menee ainakin niiden luokse.
Myös Mikael Gabriel
hannele lauri
Reino nordin
En muista muita
Vierailija kirjoitti:
Erika vaikuttaa niin sympaattiselta ja on tosi kaunis! Tulee ihan Margot Robbie mieleen❤️! Erikasta tulee mieleen sellanen vanhan ajan filmitähti.
Oon samaa mieltä.
Mielenkiintoista!