Maria Veitola Yökylässä : Danny ja Erika - keskusteluketju
Kommentit (265)
Miksi Maria ja Danny istuivat rannassa vierekkäin saman viltin alla?
Vi**u jos tässä jauhetaan Armista koko ajan 😠.... Joo,jatkaa mainosten jälkeen jankkaamista. Ei kiitos,hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vi**u jos tässä jauhetaan Armista koko ajan 😠.... Joo,jatkaa mainosten jälkeen jankkaamista. Ei kiitos,hyvää yötä.
Se on aihe joka on ihmisiä mietityttänyt aina.
Ihan mielenkiintoista. Itselläni on tunne, että Dannyn ykkönen on aina Armi. Erika on korvike
Miettikää kuinka hyvä itsetunto tällä Erikalla on, kun kestää jatkuvat puheet Armi sitä Armi tätä. Itseäni ainakin ärsyttäisi, etenkin jos nainen olisi ollut hitto vie missi. Muutenkin vaikuttaa tosi mukavalta ja rennolta ihmiseltä, joka ei taatusti ole mustasukkainen.
Mä pidän tuosta Erikasta tosi paljon ja mun mielestä sopivat Dannyn kanssa yhteen. Erika on ikäistään jotenkin paljon kypsempi. Dannykin on nuorekas ja hauska, ei ollenkaan lipevä, vaikka täällä hänen lipevyydestään on paljon kirjoiteltu.
Vierailija kirjoitti:
Keiden kaikkien luokse Maria menee yökylään tällä kaudella? Meneekö Metin ja Mikaelin luokse?? Olin jossain näkevinäni.
Ohjelman kolmannella kaudella Maria yöpyy Metti ja Mikael Forssellin, Alman, Mikael Gabrielin, Päivi Räsäsen, Reino ja Maria Nordinin, Laura Huhtasaaren, Hannele Laurin, Meeri Koutaniemen ja Sami Yaffan, Dannyn, sekä Toni Wirtasen ja Jannika B:n luona.
Veitola ei vetoo muhun yhtään. En tunne, mutta mulla tulee ihan kusipää vibat siitä. Muuten tää ois ihan kiva ohjelma kyllä.
Voi miten mukavan oloista ja rentoa seurustelua tuolla porukalla on :)
Ei toi Danny nyt oikein vanhukselta tunnu. Isäni on samaa vuosimallia ja on tosiaan vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Erika on niin teini.
"Danny ei piereskele!"
Joo, eikä kumpikaan käy pa$kalla! Niillä onkin näköjään vasta toi vaihe menossa suhteessaan.
Mielestäni Dannyn pitäisi antaa Armin levätä rauhassa. Väittää rakastaneensa, mutta ei tarpeeksi erotakseen. AReino k8htalo oli hirveä. Toivottavasti Erika lue ei käy samoin.
Tästähän tulee vähän joku Uunoleffa mieleen! Unelma Säleikkö kuskaa drinksutarjottimia tenniskentälle!
Veitola vaikuttaa todella epämiellyttävältä.
Oon vieläkin sitä mieltä että noiden suhde on julkisuustemppu.
Oikein lämminhenkinen tunnelma tuolla :)
Vierailija kirjoitti:
Tästähän tulee vähän joku Uunoleffa mieleen! Unelma Säleikkö kuskaa drinksutarjottimia tenniskentälle!
😃totta. Ihania molemmat. Unelma ja Erika😐
Vierailija kirjoitti:
Oon vieläkin sitä mieltä että noiden suhde on julkisuustemppu.
Jos olisi vain julkisuustempaus, kovin vähän ovat ottaneet julkisuudesta irti.
Alussahan eivät edes yhteiskuvaan suostuneet.
Mielenkiintoinen nippelitieto: Danny on syntynyt Intiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aihe joka on ihmisiä mietityttänyt aina.
Ihan mielenkiintoista. Itselläni on tunne, että Dannyn ykkönen on aina Armi. Erika on korvike
Danny eli Armin aikana elämänsä parasta aikaa. Muutama vuosi vielä, niin ei muusta puhukaan, kuin noista " kultaisista" vuosista. Siitä vielä vähän eteenpäin, niin kuvitteleekin vielä olevansa edelleen Armin kanssa.
Voi tyttöraasua. Siinä sun tulevaisuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen nippelitieto: Danny on syntynyt Intiassa.
Porissa on syntynyt, katsopa tarkemmin sitä lähdettäsi. Ei ole sama ihminen kyseessä. Menin itsekin lankaan.
Tuntuu että Dannyn sydän on aina kuitenkin Armin oma.