Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan nauraa räkättäneet päin naamaa, jos teitä lähestyy ei-kiinnostava mies?

Jessica
11.01.2018 |

Siis sellainen mies, jolla ei todellakaan ole mitään mahkuja teihin ja mies kaikesta huolimatta yrittää tehdä tuttavuutta. Toiset miehet kuvittelevat olevansa tasokkaampia, mitä oikeasti ovat. Sitten tulee niitä kiusallisia tilanteita, kun ei vaan voi olla purskahtamatta paskaiseen nauruun.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, omaan sentään jonkinlaiset käytöstavat.

Vierailija
2/23 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva nainen kai kehtaa tunnustaa noin toimivansa, vaikka se ei mitenkään harvinaista ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on räkä poskella ja kuset housuissa, nauran.

Vierailija
4/23 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta tulin vain sanomaan että toivottavasti joskus koet itse tuollaisen vastaanoton.

Vierailija
5/23 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran hermostuneisuuttani. Sanon miehelle olevani otettu. Kerron jos tilanne on mahdoton ja toivon kaveruutta edes.

En.koskaan naura ilkeyttäni.

Vierailija
6/23 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauraisi. Olisin otettu. Minua ei ole koskaan lähestynyt yksikään mies minkäänlaisessa iskumielessä.

Vierailija
7/23 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini, rekkalesbon näköinen, kehui nauraneensa. Kun joku mies oli tullut ja kehunut olevansa Jorma.

Vierailija
8/23 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä enkä tule ikinä nauramaan, koska en ole kusipää empatiakyvytön pissis.

Vierailija
9/23 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Yksi mies kehaisi olevansa miljonääri, se vähän hymyilytti

Vierailija
10/23 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta nuorena en myöskään hallinnut sulavia sanankäänteitä. Pakenin vain paikalta.

Vierailija
11/23 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En mä ole saanutkaan muita kuin niitä jotka eivät oikeastaan ulkoisesti sykähdytä. Nauran ehkä sitten kun on jo ollut säätöä ja se mies on kohdellut kuin tiskirättiä ja myöhemmin tulee uudestaan vikisemään että olisin sittenkin voinut kelvata mutta kun...

Vierailija
12/23 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica kirjoitti:

Siis sellainen mies, jolla ei todellakaan ole mitään mahkuja teihin ja mies kaikesta huolimatta yrittää tehdä tuttavuutta. Toiset miehet kuvittelevat olevansa tasokkaampia, mitä oikeasti ovat. Sitten tulee niitä kiusallisia tilanteita, kun ei vaan voi olla purskahtamatta paskaiseen nauruun.

Toiset naiset kuvittelevat olevansa tasokkaampia, mitä oikeasti ovat.

Vierailija
13/23 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, enkä ymmärrä, mitä naurettavaa siinä tilanteessa olisi. Sellaisissa tilanteissa on vaikeaa edes hymyillä, kun tulee paha mieli toisen puolesta. Joskus saatan nauraa ilkeästi päin naamaa kun joku käyttäytyy ensin loukkaavasti joko minua tai jotakuta muuta kohtaan ja yrittää sitten iskeä.

Vierailija
14/23 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kerrat. Monta kymmentä komeaa miestä on lähestynyt, mutta pienen etumuksen takia olen joutunut antamaan heille pelkät räkänaurut.

Vierailija
15/23 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica kirjoitti:

Sinä ilmeisesti kuvittelet olevasi tasokas.

Vierailija
16/23 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naura mutta teen kyllä heti selväksi etten ole kiinnostunut

Vierailija
17/23 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain nyt oikein ole sellaista 'räkättäjä'-tyyppiä.

Asiat kun voi hoitaa elämässään sivistyneestikin.

Ne  tuollaiset asiat kun voi muutenkin  tehdä, ikäänkuin sanomattakin selviksi ja pitää omat rajansa.

Voi myös valita seuransa ja ne  seurapiiritkin missä liikkuu.

Tätä suosittelisin sinullekin, ap., jos neuvoa sellaisten seuraanpyrkijöiden varalle tarvitse.

Kenenkään sivistymättömiä tapoja tai huonoa käytöstä en kuitenkaan (enkä pyynnöstäkään) ala tässä kehumaan ja ylistämään.

Vierailija
18/23 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tuota ongelmaa, olen ilmeisesti niin ruma ettei edes puliukot vilkuile suuntaani.

Vierailija
19/23 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet kerrat. Monta kymmentä komeaa miestä on lähestynyt, mutta pienen etumuksen takia olen joutunut antamaan heille pelkät räkänaurut.

No sitten on ainakin selvää, millä tavoin ja millaisten miesten täytyy sinua lähestyä...

Vierailija
20/23 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan naureskellut päin naamaa minua lähestyneille miehille, mutta joskus nuorempana repesin kyllä kerran totaalisesti, kun eräs todella ei-toivottu mies alkoi tunnustamaan rakkauttaan kaverilleni. Tyyppi oli ihan hirveä ja kaverini oli jo pitkän aikaa dissannut kyseistä miestä, olivat siis työkavereita. Istuttiin porukalla terassilla, kaikki vähän hiprakassa ja luulin kai, että kyseessä on jonkinlainen vitsi. Myöhemmin kyllä vähän harmitti miehen puolesta, kun ihan tosissaanhan se kuitenkin oli.