Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pelaa aivan kaiken vapaa-aikansa. Tulee vähän sellanen onks toi ihan tyhmä olo

Vierailija
10.01.2018 |

Kotiin kun tulee töistä, niin siitä lähtien pelaa yö yhteen saakka, joskus pidempäänkin. Minun mielikseni joskus katsoo jonkun leffan tms, mutta useimmiten istuu koneella. Usein vielä kuulokkeet päässä, joten hänen kaverinsa ovat "meillä" joka ilta.

Mies ei tajua mikä tässä on se huono juttu. Mä en voi mitään sellaista tehdä täällä kotona, mitä en halua että hänen kaverinsa kuulee. Minulle tulee aika paska olo, että peli on ihan aina tärkeämpi, kuin esim minun kanssani asioiden tekeminen. Jos huomaa että loukkaannun, saattaa tulla viereen vartiksi ja taas on koneella.

Mua oikeesti ällöttää, että ihminen ei viitsi tehdä vapaa-ajallaan yhtään mitään muuta. Peliä vaan.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse roikut mamma-palstalla

Vierailija
2/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

'' en voi mitään sellaista tehdä täällä kotona, mitä en halua että hänen kaverinsa kuulee ''

Häh, mitä? Esimerkiksi mitä et voi tehdä? Ja ei kai ihan kaikki sinne mikkiin kuulu.. 

Vaihda miestä, teillä on ihan eri idea siitä mitä haluatte parisuhteelta obviously. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miten mies reagoisi jos vaan huikkaisi ohimennen, että meillä on niin erilaiset intressit mitä halutaan parisuhteelta niin ajattelin et me erotaan. Mä muutan kun löydän uuden kämpän niin jää sä tähän. Sitten vaan hiihtelee sivummalle. Ei draamaa, ei selityksiä, ei jahkailua.

Vierailija
4/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks pelataan omassa huoneessa.

Vierailija
5/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no juu ei, en todellakaan istu 8 tuntia putkeen missään palstalla.

Viikonloput se istuu koko päivän koneella pelaamassa. Sit kun lopettaa niin saattaa olla puolen vuodenkin tauko ja sit taas alottaa ja kun pelaa, niin ei tosiaan tee yhtään mitään muuta. En tajua.

Ja meidän alakerta on 40 neliötä, kyllä todellakin kuuluu kaikki pieraisusta lähtien mikkiin kun samassa huoneessa ollaan.

ap

Vierailija
6/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se!

Vierailija
7/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se pieru!

Vierailija
8/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se lihonut teidän suhteen aikana?

Vierailija
9/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen on ihan hyvä keino lepuuttaa mieltään. Ei se kuulosta kummoiselta, jos peli-into on kuitenkin vain kausittaista. Elämään mahtuu kausia. Sitä vastoin kuulostaa hälyttävämmältä, että ahdistut siitä. Jos et ole onnellinen olosuhteissa, lähde.

Vierailija
10/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän mielen lepuuttamisen, mutta se on jo sairasta jos aivan kaikki vapaa-aika menee siihen. Aamuisin ihan väsynyt kun vähintään sinne yhteen saakka yöllä pelaa. Jos on parisuhteeseen alkanut, niin täytyisi siitäkin pitää huolta

ap

Vierailija
11/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tämä mies on ja oletko ottanut peliriippuvuuden puheksi hänen kanssaan?

Vierailija
12/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin miten mies reagoisi jos vaan huikkaisi ohimennen, että meillä on niin erilaiset intressit mitä halutaan parisuhteelta niin ajattelin et me erotaan. Mä muutan kun löydän uuden kämpän niin jää sä tähän. Sitten vaan hiihtelee sivummalle. Ei draamaa, ei selityksiä, ei jahkailua.

"Vie rojusi mennessäsi."

Vierailija
13/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon aloittajasta , jos miestä kiinnostaa pelaaminen enemmän.

Vierailija
14/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä peli, kuulostaa aika hyvältä?

Vierailija
15/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä jotka lapsesta asti pelanneet vaan pelikoneilla eivätkä aikuisenakaan muuta osaa vapaa-ajallaan tehdä...

Vierailija
16/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkauta sen nenään nenäsuihketta.

https://yle.fi/uutiset/3-10009486

Vierailija
17/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika paljon aloittajasta , jos miestä kiinnostaa pelaaminen enemmän.

Ei vaan enemmän sen kertoo siitä  että mies on menny suhteeseen vain puolittaakseen asumiskulunsa joka on hiton väärin ap:ta kohtaan koska hän kuvitteli  saavansa toimivan parisuhteen eikä  henkisesti poissaolevaa kämppistä.

Vierailija
18/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää jotenkin aktiivisesti vähentää niitä asioita, mistä miehelle tulee hyvä mieli. Tällä tavoin ainakin monet naiset yrittävät.

Lisäksi aina kun pelisilmä osoittaa hupihommia, sanot, että tämä ja tuo pitäisi vielä siivota, mutta ei kai sitä tänään tarvitse tehdä. Tekemätön työ jää kytemään miehen mieleen, ja pelaamiseen keskittyminen häiriytyy. Pelaamisesta jää vain huono olo, kun se hommakin jäi vielä huomiseksi.

Vierailija
19/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen ton tunteen ap. Meidän suhteessa oli aluksi ihan seksiäkin, katottiin elokuvia sohvalla, käytiin lenkillä tai kavereilla. Nyt mies vaan pelaisi. Haluaisi että mäkin pelaisin hänen kanssa. Joo pelaan vähän välillä seuraksi, mutta kun oikeasti tykkäsin siitä meidän aiemmasta elämästä. En saa miestä edes vieteltyä enää, tuntuu että peli on syrjäyttänyt mut.

Vierailija
20/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa. Mies pelaa kavereidensa kanssa ajanvietteenä, harrastuksena kahta peliä viikossa (näihin menee n. 6 tuntia/ kerta), tämän lisäksi pelaa yksin rentoutuakseen. 30v mies. Juuri tuo on tuttua, että tulee vartiksi viereen kun tajuaa että olen yksinäinen, ja palaa sitten koneelle. Samaan aikaan ei tule nukkumaan, jos ei ole seksiä. On alkanut nyt pyöristyä, mutta ei halua harrastaa kanssani liikuntaa, koska "ei ehdi". En tiedä haluanko olla tulevaisuudessa 50-vuotiaan nörtin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan