Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että parisuhteeni ei anna kaikkea mitä tarvitsen

Vierailija
12.07.2025 |

Parisuhteeni on hyvä, mutta kaikki tarpeeni eivät tule kohdatuksi. Mies on hyvin kiireinen ja vain harvoin laittaa minulle omatoimisesti viestiä. Suhteemme on vasta alkuvaiheessa, emmekä asu yhdessä. Silloinkin kun itse laitan hänelle viestiä, hän vastaa ehkä parin-kolmen tunnin päästä ja vain lyhyesti. Hän omien sanojensa mukaan ei ole hyvä viestittelemään tai kirjoittelemaan pitkiä viestejä. 

Tunnen nyt että ansaitsen parempaa. Onko se todella näin vai kuvittelenko vain omassa päässäni? En tiedä mitä tehdä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo noin alussa tökkii, anna kiireisen mennä menojaan.

Vierailija
2/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys: Ei sen pitäisikään. 

Parisuhde ei ole mystinen elämän täydellistäjä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhden henkilön olekaan tarkoitus täyttää kaikkia sinun tarpeitasi. Hanki elämä!

Vierailija
4/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän on kertonut sulle olevansa huono viestittelijä!

Vierailija
5/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesteistäkö se parisuhde on kiinni?

Vierailija
6/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on viestinnässä erinlainen ajatusmaailma.

Sä odotat vastausta samalla sekunnilla.

Toinen on sulle kertonut ettei ole hyvä viestittelemään...

Nämä ei teillä vielä natsaa.

Vierailija
7/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Minulla on ollut useampia näitä aina läsnä olevia miehiä, mutta heidän kanssaan ei jää sitten aikaa omalle elämälle eikä edes omille ajatuksille. He oikeasti haluavat tyyliin olla paitasi sisällä, kun syöt aamupuuroasi. 

Ymmärrän tuon, että koet olosi neglectatuksi. Mutta harva mies on todellakaan niin yvää ja miellyttävää seuraa, että haluaisit olla tämän kanssa 24/7 tekemisissä.

Jos koet hänet niinä hetkinä hyväksi kun olette tekemisissä, se on jo paljon. Itse pitäisin tuollaisen suhteen avoimena, määrittelemättömänä, ja toimisin itsekin 100% tilanteen ja tunteen mukaan. Eli todennäköisesti mies ei olisi myöskään prioriteetti minun huomiossani, ja silloin suhde usein kupsahtaa muutenkin.

Vierailija
8/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että ihmiset ei enää osaa puhua puhelimessa( sekin hyvin erikoista),nyt ei osata enää kirjoittaa edes viestiä.

Vierailija
9/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei vielä oikein saa kokonaiskuvaa. Pitäisi olla enemmän tietoa.

Vierailija
10/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole täydellinen. 

Vierailija
11/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tyypillä taitaa olla niin monta säätöä päällä samanaikaisesti, ettei hän "ehdi" oikein viestitellä.

Vierailija
12/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä tyypillä taitaa olla niin monta säätöä päällä samanaikaisesti, ettei hän "ehdi" oikein viestitellä.

Tämä tuli itselle myös mieleen. Voi olla myös niitä kavereita, jotka ei ole koskaan emotionaalisesti saatavilla. Ei edes silloin, kun on samassa huoneessa.

Jos on tuollainen olo, niin seuraavaa kehiin vaan. Tuskin se siitä ainakaan paranee, kun alkuhuuma haihtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi