Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kun työpaikka on niin kamala että sinne meno oikeasti ahdistaa ja itkettää
kokemuksia?
10.01.2018 |
Muita samassa tilanteessa? En pysty vapaillakaan rentoutumaan kun mietin jo tulevaa työpäivää ja se ahdistaa minua aivan kamalasti :'( Kokoajan ajatukset vain työssä ja siinä miten jaksan kannatella itseäni.
Kommentit (83)
Mä koin kanssa työpaikalla vastaavanlaista kuin ap. Sitten vuosien jälkeen työkaverit vaihtui ja ilmapiiri muuttui paremmaksi. Ihan ihmisistä kiinni keiden seurassa viihtyy.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei välttämättä ole viihtymisestä kysymys. Osa naisista on vaan niin hankalia että eivät hyväksy ketään muita kuin itsensä ja pari muuta kotkaa ja heidän pillinsä mukaan tulisi koko työpaikan tanssia.
Alue: Aihe vapaa
Minulla oli ennen mukava työ.
Nyt sinne on tullut muutama uusi työntekijä jotka jakelevat ohjeita ja käyttäytyvät huonosti. En jaksa ylimääräistä draamaa ja koetan parhaani mukaan vältellä näitä ihmisiä. Yksikin mukavana pidetty henkilö alkoi aivan ilman syyttä keksiä päähäni asioita ja levitellä minusta juoruja. Mietin juuri miten saisin vaihdettua työvuoron jolloin olen hänen kanssaan töissä. En millään ymmärrä mistä hänen ilkeytensä minua kohtaan kumpuaa enkä mielellään tekisi hänen kanssaan yhtään yhteistä vuoroa. Olen todella loukkaantunut koska hän mustamaalasi minua mm. uudelle pomolle. Millainen ihminen toimii näin? Kassantäti