Millainen vieruskaveri bussissa on epämiellyttävin?
Millainen vieruskaveri bussissa on epämiellyttävin?
Kommentit (18)
Voimakkaasti hajustetun vieressä on vaikea olla, mutta sellaisen likaiselta haisevan vieressä tuntuu ettei edes halua yrittää hengittää enää.
Haiseva läski. En tiedä mikä se läskien ominaishaju on mutta kaikki läskit haisee siltä. Hyi.
Tupakan tai hienhajuinen.Vaihdan kyllä heti paikkaa koska muuten laatta lentää.Toki liika hajuvesikin paha.
Ihminen joka koskettelee. Muistan että kerran istuin keski-ikäisen miehen vieressä joka alkoi ensin hymyilemään ja sitten taputti päätäni pipon päältä.
Tartuntatautinen. Miksei Suomessa kipeenä käytä maskia kuten Japanissa
Kaikki haisulit ja ne jotka aivastelee ilman että suojaa sitä hihalla tai jollakin.
Vierailija kirjoitti:
Haiseva läski. En tiedä mikä se läskien ominaishaju on mutta kaikki läskit haisee siltä. Hyi.
Se on kuulemma ne ihopoimut. Ne hikoaa ja niiden väliin kertyy mönjää joka haisee kamalalle.
Ketään ei ärsytä motkottava vanhus? :D
Mikä näiden ihmisten diagnoosi on?
Siis nuo KAIKKI ! Lähes joka päivä jokin noista istahtaa viereeni, tai eteeni tai taakseni.
Nykyään istun jos mahdollista bussin etu penkeille, koska niissä eivät ainakaan pissis työtöt mieluiten istu.
Eikä nuoriso muutenkaan, he istuvat yleensä takaosassa.
En todellakaan jaksa kuunnella sitä samaa rataa : "v..ttu sitä tai tätä", ( amikset mättävät eniten kirosanoja),
ja pissikset kimittävät keskenään että korvat alkavat soida.
Joskus mulla on melusuojaimet korvilla :)
Nauttisin jos pääsisin niin lihavan naisen viereen 😍
Mulla ei ole bussissa vieruskavereita. Varaan aina käytäväpaikan ja mun reppuni varaa vierestäni ikkunapaikan.
Hiki, lika ja vanha viina on hajuina yököttäviä, mutta tupakan hajusta tulee ihan fyysisesti paha olo ja hekeä ahdistaa.
Humalainen höpöttäjä, joka yrittää vaatia minua osallistumaan älyttömiin keskusteluihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole bussissa vieruskavereita. Varaan aina käytäväpaikan ja mun reppuni varaa vierestäni ikkunapaikan.
Ei muuten varaa jos et ole ostanut repulle omaa lippua.
Siivoton äijä joka haisee viinan lisäksi kuselta paskalta ja tupakalla. Yleensä nämä vielä leviää siihen penkille eivätkä pysy paikallaan.