Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki miehet ovat liian mustasukkaisia.

Vierailija
09.01.2018 |

Olen tapaillut muutamaa ihan varteenotettavaa miestä, mutta homma kaatuu aina toisen osapuolen liialliseen mustasukkaisuuteen.

Olen menevä, tykkään käydä clubeilla tanssimassa vaikka en juo lainkaan alkoholia ja ystäväpiirissäni on paljon miehiä, niin sinkkuja kuin varattuja. Paras ystäväni on homomies jonka kanssa olemme kuin paita ja pee. Jos löytyykin mies, joka ei mustasukkaile tanssimassa käymisestä niin sitten ollaan mustasukkaisia tästä homoystävästä ja yritetään rajoittaa hänen tapaamistaan. Mistä helveti..tä löytyy mies jolla on normaali itsetunto?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Kuvittelepa itsesi tilanteeseen, jossa 90% naisista haluaisi maata sinun miesystäväsi kanssa ja miesystäväsi kävisi jatkuvasti iskupaikoissa levittelemässä naisia kiinnostavia ominaisuuksiaan. Silloin sinäkin voisit olla mustasukkainen.

Tuo on ihan verrannollista siihen mitä sinä teet. Suurin osa naisista kelpaa miehille ja ulkona hilluva nainen on aina vaarassa lähteä "paremman" matkaan edes yhdeksi yöksi.

Tämähän se. Naiset eivät tunnu kunnolla ymmärtävän, että lähes jokainen heistä on yhtä haluttu seksiin kuin komea julkkismies. Se, että normaalipainoinen ja nuori nainen tanssii klubilla vertautuu vauvajoogassa olevaan Chris Hemsworthiin.

Niin niin kyse on mustasukkaisen omasta epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta. Kyllä kaikki sen ymmärtää.

Tarkoitin, että kukaan mies ei mene vauvajoogaan vapaaehtoisesti ilman taka-ajatuksia samoin kuin kukaan nainen ei mene klubille tanssimaan ilman taka-ajatuksia. Kotonakin voi tanssia jos on tanssifiilis. Vastakkaisen sukupuolen huomio siinä kiinnostaa.

Aivan eri asia tanssia muun tanssivan väen keskellä nauttien hyvästä äänentoistosta ja valoista kuin tanssahdella kotona keskenään. Älä viitsi.

Hyvä äänentoisto, eli siis musiikki pauhaa yli sallittujen desibelirajojen, jotka altistaa kuulovaurioille ja aiheuttaa mm. sekavuutta, jolla lisätään viinan myyntiä. Lisäksi valaistus on epilepsiakohtauksia provosoivaa ja savukoneen savu samaa tavaraa, mitä sähkötupakassa. Sitä sitten ihmiset vetelee keukoihin pitkin iltaa. On suorastaan nautinto siinä sitten tanssia överikallis drinkki kädessä tai jättää se pöydän reunalle tanssin ajaksi, jolla lisätään riskiä tyrmätyksi tulemisesta.

Yöelämä on rumaa, raadollista ja lopulta tolkuttoman lapseuttavaa toimintaa. Kuin aikuisten huvipuisto, jonka päätteeksi kiukutellaan, tapellaan ja oksennellaan.

Vierailija
122/126 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei toiseen vai luottaa?

Minulla on juuri suhde päättymässä naisen mustasukkaisuuteen ja rajoittamiseen. En saa tehdä suhteessa mitään muuta yksin, kuin käydä töissä. Kavereiden tapaaminen nyt onnistuu, jos se ei kestä kahta tuntia pidempään. Baariin meneminen kavereiden kanssa ei tule kysymykseen ollenkaan, vaikka aina juon kohtuudella. Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, että naiseni kävisi baarissa ja vaikka tanssisi siellä.

Missään tapauksessa minä en voisi pettää toista mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on juuri suhde päättymässä naisen mustasukkaisuuteen ja rajoittamiseen. En saa tehdä suhteessa mitään muuta yksin, kuin käydä töissä. Kavereiden tapaaminen nyt onnistuu, jos se ei kestä kahta tuntia pidempään. Baariin meneminen kavereiden kanssa ei tule kysymykseen ollenkaan, vaikka aina juon kohtuudella. Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, että naiseni kävisi baarissa ja vaikka tanssisi siellä.

Kuulostaapa melkoiselta pirttihirmulta. Toivottavasti löydät sopivamman kumppanin. 

Vierailija
124/126 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa melkoiselta pirttihirmulta. Toivottavasti löydät sopivamman kumppanin. 

Mitä nyt tätä keskutelua lukee niin vähemmistössä ne jotka antaa kumppanin käydä kavereiden kanssa baarissa. Onko niin oikeassa maailmassa myös?

Vierailija
125/126 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt tätä keskutelua lukee niin vähemmistössä ne jotka antaa kumppanin käydä kavereiden kanssa baarissa. Onko niin oikeassa maailmassa myös?

Itse en ole ymmärtänyt kommentteja niin. Kysehän on siitä että ajatus siitä että kumppani käy jatkuvasti klubilla tanssimassa ja lisäksi hänellä on homoystävä jonka kanssa hän on kun paita ja peppu. Ap:sta saa siis sellaisen kuvan ettei kumppanille oikein jää tässä yhtälössä aikaa. Yhtään viestiä en nyt äkkiseltään muista missä olisi kukaan ollut sitä mieltä ettei kumppani saa käydä normaalisti välillä ystävien kanssa baarissa.

Pari viestiä on toki siitä ettei kumppani välttämättä tahdo että toinen lähtisi reissuun eri sukupuolta olevien sinkkuystävien kanssa...

Vierailija
126/126 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ymmärtänyt kommentteja niin. Kysehän on siitä että ajatus siitä että kumppani käy jatkuvasti klubilla tanssimassa ja lisäksi hänellä on homoystävä jonka kanssa hän on kun paita ja peppu. Ap:sta saa siis sellaisen kuvan ettei kumppanille oikein jää tässä yhtälössä aikaa. Yhtään viestiä en nyt äkkiseltään muista missä olisi kukaan ollut sitä mieltä ettei kumppani saa käydä normaalisti välillä ystävien kanssa baarissa.

Pari viestiä on toki siitä ettei kumppani välttämättä tahdo että toinen lähtisi reissuun eri sukupuolta olevien sinkkuystävien kanssa...

Nainen joka haluaa käydä tanssimassa (selvänä) on paheksuttavampi kuin mies joka haluaa mennä juomaan (kohtuudella)?

Vai vaivaa tässä nyt vain se että ap käytti sanoja "paita ja peppu"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme