Vammauduin ja vaimoni jätti
Kommentit (48)
Niin voi käydä. Olen pahoillani puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Älä valita!
Häpeä.
Hyvä, että pääsit eroon siitä jätistä.
Surullista. mihin se rakkaus katosi? myötä ja vastoinkäymisissä tukeminen?
Olen ilmoittanut kolme loukkaavaa kommenttia poistoon.Mode titaa puolustaa haukkujia .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ole 🙄
ei huo rasta hoitajaa tule
Hyvä tietää, mikä jättäneitä miehiäkin vaivasi. Mutta se paljastui jo pettämisestä
En itse lähtisi hoitamaan jos näkisi etukäteen iästä ja muusta tilanteen.
Tuliko sinusta vammautumisen myötä jatkuvasti kiukutteleva ja kitisevä ukko?
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut kolme loukkaavaa kommenttia poistoon.Mode titaa puolustaa haukkujia .
Morsetuksella ei ole tämän asian kanssa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Älä valita!
Sydämmetön nainen!
Ei sitten ollut tosi rakkaus kyseessä. Antaapa sellaisen lähteä. Paljastui todellinen minä.
Tuli mieleen mitäs Panu Laturille kuuluu nykyään? Sehän pääsi sote-johtajaksi joten ongelmat taitaa olla mennyttä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valita!
Sydämmetön nainen!
Yhteen sydämeen ei mahdu kahta ämmää.
Ikuinen rakkaus on aika lyhyt kun tulee vastoinkäymisiä, niin se menee muissakin asioissa noin 90% avioliitoista.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko sinusta vammautumisen myötä jatkuvasti kiukutteleva ja kitisevä ukko?
Isästäni tuli ainakin. Harmittaa, kun äiti uhraa oman elämänsä tuollaiseen. Ei saa laittaa edes lyhytaikaiseen hoitoon, kun isä ei halua mennä.
Tämä ei ole tietenkään pelkästään sukupuolikysymys mutta itse työskentelen terveydenhoitoalalla ja olen pistänyt merkille, että useammin mies säikähtää naisen vakavaa sairautta tai vammautumista ja lähtee kun taas monesti naiset jäävät miehen rinnalle jos tilanne on toisinpäin.
Eli sinusta tuli pskapää ja vaimo sai sykykupin roolin. Tämä on yleinen lopputulos jos vammautuu tai tapahtuu muita elämän ylösalaisin laittavia tapahtumia.
Älä valita!