Kaikki miehet ovat liian mustasukkaisia.
Olen tapaillut muutamaa ihan varteenotettavaa miestä, mutta homma kaatuu aina toisen osapuolen liialliseen mustasukkaisuuteen.
Olen menevä, tykkään käydä clubeilla tanssimassa vaikka en juo lainkaan alkoholia ja ystäväpiirissäni on paljon miehiä, niin sinkkuja kuin varattuja. Paras ystäväni on homomies jonka kanssa olemme kuin paita ja pee. Jos löytyykin mies, joka ei mustasukkaile tanssimassa käymisestä niin sitten ollaan mustasukkaisia tästä homoystävästä ja yritetään rajoittaa hänen tapaamistaan. Mistä helveti..tä löytyy mies jolla on normaali itsetunto?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Jatka horoiluasi sinkkuna.
Näin. Sinkkuna voit mennä ja panna ketä haluat.
Totta, tässä on 3v oltu sinkkuna ja en kuitenkaan ole yhtä ainoata yhden yön juttua harrastanut, enkä harrasta. Kiva olisi löytää tervepäinen mies joka ei kilahtele siitä että vietän aikaani ystäväni kanssa joka on _homoseksuaali_. -Ap.
Onko tässä siis kyse siitä että miehet ovat mustasukkaisia kun teillä on seksisuhde vaikka pysytkin sinkkuna vai oletko ollut selibaatissa kolme vuotta tapaillen em. miehiä ilman seksiä?
Jotenkin minusta iso ero siinä olisiko mies mustasukkainen sinkkunaisesta jonka kanssa tällä on seksisuhde vai mustasukkainen jo ennen seksiä. Ensimmäisessä tapauksessa ymmärrän kyllä epävarmuutta jos nainen tekee sinkkuuden selväksi. Mutta ehkä se olen vain minä joka ajattelee oudosti :D
Ex-mieheni ei välittänyt yhtään homokavereistani vaikka kävin heidän kanssaan joskus reissussa, mutta lesbokaveristani oli hieman mustis. Kerran sanoi, että muista sitten käyttäytyä, kun lähdin kaverini kanssa viikonloppureissulle ja yövyttiin samassa hotellihuoneessa.
Reissattiin miehen kanssa paljon yhdessä, mutta myös erikseen omien kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävä ei ole mustasukkainen. Mulla saa olla kavereita, omat tekemiset. Ennen joulua meillä oli kouluporukan (johon kuului toki myös miehiä) kanssa pikkujoulut, joista olin kieltäytynyt, kun itellä tili oli jo melkein nollilla vähän ennen tukipäivää. Mies sitten kysyi sinä iltana, että haluaisinko oikeasti mennä. Halusin ja mies tarjoutui laittamaan vähän rahaa mun tilille, että saan muutaman juoman ostettua illan aikana. Itse jäi kotiin pelaamaan veljensä kanssa.:)
Yhden kerran se on pistänyt jalkansa jämäkästi maahan. Mulla on myrskyinen historia yhden miehen kanssa. Se on mua 15 vanhempi, tavattiin kerran ja se pisti mut paksuksi. Tämä siis ennen kuin edes olin tavannut nykyistä miestäni. No, olisin halunnut pitää lapsen, mutta yksin. Tyyppi asuu toisella puolella Suomea, enkä muutenkaan halunnut suhdetta hänen kanssaan. Hän alkoi kiristää mua oikeusjutulla, että jos pidän lapsen, mun täytyy muuttaa sen luo, tai muuten hän saa yksinhuoltajuuden. Että koska hän on korkeasti koulutettu, hyvässä virassa oleva ja hyvin tienaava ja minä tuolloin tyhjän päällä, työtön ja masentunut, niin hän saisi lapsen varmasti. En tajua, miten annoin sen kaiken mennä ihon alle.. Tein sitten abortin.
Tämä mies yritti yhä joskus laittaa mulle viestejä, että miten katuu kaikkea, rakastaa mua ja on käynyt tekemässä kuvainnollisen haudan "meidän lapselle". Kerroin tästä miesystävälleni ja ensin se vaan sanoi, että anna olla, jätä huomiotta. Mutta kerran sillä meni kuppi nurin. Se "entinen" soitti ja näytin miehelle, että se soittaa. Miehelläni kärähti ja hän otti puhelimen ja vastasi:"**** ei enää halua koskaan puhua kanssasi, onko selvä? Jos on jotain asiaa, kerro mulle!" Olin oikeasti otettu. Se tyyppi ei meinaan enää ole laittanut mitään viestejä tms.:)
Niin ja kerran istuttiin baarissa porukalla ja seuraan liittyi pari miestä. Toinen istui vieressäni ja jossain vaiheessa keskustelua siirsi kätensä polvelleni. Ennen kuin ehdin itse tehdä pari asiaa selväksi miesystäväni kiersi vaan kätensä mun hartioille, veti vähän lähemmäs ja sanoi:"Hei, jos pitäsit nyt ne kätes siellä omalla puolella." Äijä älysi ja pyysi anteeksi.
Rakastan miestäni. Ei ole mustasukkainen, mutta puolustaa tarpeen tullen.:)
Tuokin on sitä huolehtivaisuutta, jonka raja vaihtelee eri naisilla hyvinkin paljon. Puolustaminen on ylisuojelevaisuutta, mustasukkaisuutta ja omistushaluisuutta! Itsenäinen nykynainenhan ei enää tarvitse prinssiä pelastamaan itseään.
Niin no, en tarvitsekaan prinssiä. Mutta rakastan miestäni, joka nousee puolustamaan minua, kun minulla on epämukava olo. Vaikka osaisin sen tehdäkin itse. Miestä, jota ei haittaa omat menoni.:)
Täytyy nimittäin sanoa, että mieheltäni saan neuvoa enimmäkseen kysyessäni. Meillä minä olen vähän se.. nalkuttaja ja isompien päätösten tekijä..-.- Mutta kun tulee tuommoinen tilanne, mies ei sitä katsele.:)
Eli hän on sairaanloisen mustasukkainen ja typistää sinut jonkin lapsen asemaan, joka ei osaa puolustaa itseään.
What?!:D Ymmärsitkö yhtään mitä luit? Voin olla päivän poissa kotoa ilman, että mieheltä tulee viestiä ja tulla sitten kotiin ja vastaan tulee mies, joka on iloinen kun tulin kotiin, mutta samalla iloinen, että sai päivän pelata videopelejään. Voi luoja, voin selittää tämän vaikka miten päin, mutta lopputulema on oikeasti se, että meidän suhteessa minä olen se, jolla on lopullinen päätäntävalta. Mies on välillä vähän sukka. Mutta tuollaisissa tilanteissa, joissa MINULLA ON EPÄMUKAVA OLO TAI MINUA JOTENKIN UHATAAN, mies astuu esiin ja puolustaa. Onko se alistamista?:D
Mustasukkaiset vaihtoon vaan, kyllä niitä on rennompiakin. Minulla oma bff on heteromies, karsii jo lähtötilanteessa hyvin pois kaikki ylimustasukkaiset tapaukset. :D
No, oletko pannut niiden mieskavereidesi kanssa? Tämähän se on se olennainen juttu. En todellakaan antaisi tyttöystäväni hengata panojensa kanssa silloin, kun seurustelee minun kanssani.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Kuvittelepa itsesi tilanteeseen, jossa 90% naisista haluaisi maata sinun miesystäväsi kanssa ja miesystäväsi kävisi jatkuvasti iskupaikoissa levittelemässä naisia kiinnostavia ominaisuuksiaan. Silloin sinäkin voisit olla mustasukkainen.
Tuo on ihan verrannollista siihen mitä sinä teet. Suurin osa naisista kelpaa miehille ja ulkona hilluva nainen on aina vaarassa lähteä "paremman" matkaan edes yhdeksi yöksi.
Tämähän se. Naiset eivät tunnu kunnolla ymmärtävän, että lähes jokainen heistä on yhtä haluttu seksiin kuin komea julkkismies. Se, että normaalipainoinen ja nuori nainen tanssii klubilla vertautuu vauvajoogassa olevaan Chris Hemsworthiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko siitä että kaikki naiset pettää?
Ja kaikki naiset haluu saada huomioo kaikilta miehiltä ja käytös on sen mukaista. Ja kun ollaan saatu provosoitua tilanne siihen pisteeseen, että mies on mustasukkainen se suorastaan nostattaa sitä omaa egoa.
Oma epävarmuus käännetään miehen epävarmuudeksi.
Jos kaikki miehet ovat mustasukkaisia, kannattaa syytä etsiä peilistä
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelepa itsesi tilanteeseen, jossa 90% naisista haluaisi maata sinun miesystäväsi kanssa ja miesystäväsi kävisi jatkuvasti iskupaikoissa levittelemässä naisia kiinnostavia ominaisuuksiaan. Silloin sinäkin voisit olla mustasukkainen.
Tuo on ihan verrannollista siihen mitä sinä teet. Suurin osa naisista kelpaa miehille ja ulkona hilluva nainen on aina vaarassa lähteä "paremman" matkaan edes yhdeksi yöksi.
Tämähän se. Naiset eivät tunnu kunnolla ymmärtävän, että lähes jokainen heistä on yhtä haluttu seksiin kuin komea julkkismies. Se, että normaalipainoinen ja nuori nainen tanssii klubilla vertautuu vauvajoogassa olevaan Chris Hemsworthiin.
Niin niin kyse on mustasukkaisen omasta epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta. Kyllä kaikki sen ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin niin kyse on mustasukkaisen omasta epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta. Kyllä kaikki sen ymmärtää.
Tarkoitin, että kukaan mies ei mene vauvajoogaan vapaaehtoisesti ilman taka-ajatuksia samoin kuin kukaan nainen ei mene klubille tanssimaan ilman taka-ajatuksia. Kotonakin voi tanssia jos on tanssifiilis. Vastakkaisen sukupuolen huomio siinä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla on ei-mustasukkainen mies. Tiedetään molemmat että ollaan täydelliset toisillemme, joten muista ihmisistä ei ole minkäänlaista uhkaa. Mun mies saa vaikka nukkua naiskaverinsa kanssa samassa sängyssä, samoin minä mieskaverisi, eikä mustasukkaisuutta tarvita.
Eli teillä kummallakin on normaali, terve itsetunto ja ette nää uhkia kaikkialla ympärillänne. Tällaisen suhteen minäkin haluan. -Ap
Niin. Koska kummallakaan heistä ei ole oletettavasti mitään vastakkaista sukupuolta olevaa "bestistä" perskärpäsenä pyörimässä ympärillä. Ihan vinkkinä teille joilla on puoliso ja sitten joku maailman paras vastakkaista sukupuolta oleva ystävä tai vastaava. Heivatkaa se puoliso helvettiin ja seurustelkaa sen bestiksen kanssa. Parisuhteessa sen puolison kuulu olla se läheisin ihminen koko maailmassa, eikä siihen ympärille tosiaankaan kaivata mitään lapsuuden aikaisia ihastuksia jotka ovat nykyään ihan vain kavereita, tai homomiehiä tai mitään muitakaan kummajaisia.
Puoliso ei ole sama asia kuin ystävät, eivätkä ystävät ole sama asia kuin puoliso, ja vaikka minunkin tärkeysjärjestyksessä puolisoni tulee ykkösenä, ei se tarkoita, että ystävistä tulee luopua. Se katkeroittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin, että kukaan mies ei mene vauvajoogaan vapaaehtoisesti ilman taka-ajatuksia samoin kuin kukaan nainen ei mene klubille tanssimaan ilman taka-ajatuksia. Kotonakin voi tanssia jos on tanssifiilis. Vastakkaisen sukupuolen huomio siinä kiinnostaa.
On hieman eri asia tanssia klubilla kuin omassa asunnossa kännykästä musaa soittaen. Äly hoi. Minäkin menen toisinaan yksin tanssimaan, nauttimaan musiikista ja tunnelmasta. Teen myös selväksi, että olen varattu, kun kiinnostuneita tulee kohdattua.
pulutossu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hieman eri asia tanssia klubilla kuin omassa asunnossa kännykästä musaa soittaen. Äly hoi. Minäkin menen toisinaan yksin tanssimaan, nauttimaan musiikista ja tunnelmasta. Teen myös selväksi, että olen varattu, kun kiinnostuneita tulee kohdattua.
Toisinaan on vähän eri asia kuin käydä esim. niin usein, että parisuhde aikaa jää vähemmälle. Tai tavata niitä ties mitä mieskavereita, että se yhteinen aikaa jää vähemmälle.
Toisen ihmisen omistaminen ja rajoittaminen ei kuulu parisuhteen oikeuksiin, piste.
Naista ei omista jos hänen kanssa seurustelee. Hän saa edelleen käydä ulkona ilman miesvahtia, saa tanssia, saa käydä harrastuksissa ja töissä joissa on miespuolisia henkilöitä, hänellä saa olla sekä naisia että miehiä ystävinä.
Onhan maita joissa ei saa, ovat islaminuskoisia. Ei kuulu meidän kulttuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Kun pohtii oman kumppanin mustasukkaisuutta kannattaa pitää mielessä myös se että pettää itse helposti epäilee muidenkin pettävän.
Tässäkin viestissä henkilö kertoo kuinka hänelle lähes joksikin nainen on haluttu eli ei osaa edes kuvitella rakkauteen ja luottamukseen perustuvaa suhdetta vaan ajatellee että kaikki muutkin ihmiset voivat hyppiä lähes kaikkien kanssa sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Toisen ihmisen omistaminen ja rajoittaminen ei kuulu parisuhteen oikeuksiin, piste.
Naista ei omista jos hänen kanssa seurustelee. Hän saa edelleen käydä ulkona ilman miesvahtia, saa tanssia, saa käydä harrastuksissa ja töissä joissa on miespuolisia henkilöitä, hänellä saa olla sekä naisia että miehiä ystävinä.Onhan maita joissa ei saa, ovat islaminuskoisia. Ei kuulu meidän kulttuuriin.
Jaa, mutta nainen saa sitten aina olla mäkättämässä jos mies hiihtelee jossain ja mies joutuu luopumaan naispuolisista ystävistään. Ei sitä naisetkaan kauaa katselisi, jos ukko käy lesbokaverinsa kanssa jorailemassa ja olisivat muutenkin kuin "paita ja peppu".
Olisin varmaan näiden palstan kotityrannien kauhistus. Paras kaverini on mies ja vielä exä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Jatka horoiluasi sinkkuna.
Näin. Sinkkuna voit mennä ja panna ketä haluat.
Totta, tässä on 3v oltu sinkkuna ja en kuitenkaan ole yhtä ainoata yhden yön juttua harrastanut, enkä harrasta. Kiva olisi löytää tervepäinen mies joka ei kilahtele siitä että vietän aikaani ystäväni kanssa joka on _homoseksuaali_. -Ap.
Tuota ei usko kukaan, vaikutat international luonteiselta naiselta.
Eli hän on sairaanloisen mustasukkainen ja typistää sinut jonkin lapsen asemaan, joka ei osaa puolustaa itseään.