Kaikki miehet ovat liian mustasukkaisia.
Olen tapaillut muutamaa ihan varteenotettavaa miestä, mutta homma kaatuu aina toisen osapuolen liialliseen mustasukkaisuuteen.
Olen menevä, tykkään käydä clubeilla tanssimassa vaikka en juo lainkaan alkoholia ja ystäväpiirissäni on paljon miehiä, niin sinkkuja kuin varattuja. Paras ystäväni on homomies jonka kanssa olemme kuin paita ja pee. Jos löytyykin mies, joka ei mustasukkaile tanssimassa käymisestä niin sitten ollaan mustasukkaisia tästä homoystävästä ja yritetään rajoittaa hänen tapaamistaan. Mistä helveti..tä löytyy mies jolla on normaali itsetunto?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin varmaan näiden palstan kotityrannien kauhistus. Paras kaverini on mies ja vielä exä!
Ja vielä etujen kanssa, aina välillä muistellaan menneitä hötsyn tötsyn mutta sitä ei lasketa koska on exä tuttu ja turvallinen :)
Ei kauaa tarvinnut odottaa kun sieltä tuli jo ensimmäinen omien ennakkoluulojen kanssa huutelemaan :)
Toivottavasti osaat suhtautua kumppaniisi yksilönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Kuvittelepa itsesi tilanteeseen, jossa 90% naisista haluaisi maata sinun miesystäväsi kanssa ja miesystäväsi kävisi jatkuvasti iskupaikoissa levittelemässä naisia kiinnostavia ominaisuuksiaan. Silloin sinäkin voisit olla mustasukkainen.
Tuo on ihan verrannollista siihen mitä sinä teet. Suurin osa naisista kelpaa miehille ja ulkona hilluva nainen on aina vaarassa lähteä "paremman" matkaan edes yhdeksi yöksi.
Tämähän se. Naiset eivät tunnu kunnolla ymmärtävän, että lähes jokainen heistä on yhtä haluttu seksiin kuin komea julkkismies. Se, että normaalipainoinen ja nuori nainen tanssii klubilla vertautuu vauvajoogassa olevaan Chris Hemsworthiin.
Kun pohtii oman kumppanin mustasukkaisuutta kannattaa pitää mielessä myös se että pettää itse helposti epäilee muidenkin pettävän.
Tässäkin viestissä henkilö kertoo kuinka hänelle lähes joksikin nainen on haluttu eli ei osaa edes kuvitella rakkauteen ja luottamukseen perustuvaa suhdetta vaan ajatellee että kaikki muutkin ihmiset voivat hyppiä lähes kaikkien kanssa sänkyyn.
Et ole mies, joten et tiedä miten miehet ajattelevat. Kyllä lähes jokainen nainen kelpaa seksiin, suhteeseen sitten tarkempi seula. Mielestäni miesten on ihan normaalia olla mustasukkaisia tilanteessa, jossa oma nainen tanssii klubilla mieskavereiden kanssa, koska he automaattisesti tietävät, mitä miesten päässä pyörii, kun he katselevat naista.
Taidan myös tietää, mitä naisten päässä pyörii, kun hän on katsottavana ja oikeasti hän nauttii siitä mieskavereiden huomiosta, jos parisuhteessa mies ei huomioi tai jos nainen on luonteeltaan polyamoriaan suuntautuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelepa itsesi tilanteeseen, jossa 90% naisista haluaisi maata sinun miesystäväsi kanssa ja miesystäväsi kävisi jatkuvasti iskupaikoissa levittelemässä naisia kiinnostavia ominaisuuksiaan. Silloin sinäkin voisit olla mustasukkainen.
Tuo on ihan verrannollista siihen mitä sinä teet. Suurin osa naisista kelpaa miehille ja ulkona hilluva nainen on aina vaarassa lähteä "paremman" matkaan edes yhdeksi yöksi.
Tämähän se. Naiset eivät tunnu kunnolla ymmärtävän, että lähes jokainen heistä on yhtä haluttu seksiin kuin komea julkkismies. Se, että normaalipainoinen ja nuori nainen tanssii klubilla vertautuu vauvajoogassa olevaan Chris Hemsworthiin.
Kun pohtii oman kumppanin mustasukkaisuutta kannattaa pitää mielessä myös se että pettää itse helposti epäilee muidenkin pettävän.
Tässäkin viestissä henkilö kertoo kuinka hänelle lähes joksikin nainen on haluttu eli ei osaa edes kuvitella rakkauteen ja luottamukseen perustuvaa suhdetta vaan ajatellee että kaikki muutkin ihmiset voivat hyppiä lähes kaikkien kanssa sänkyyn.Et ole mies, joten et tiedä miten miehet ajattelevat. Kyllä lähes jokainen nainen kelpaa seksiin, suhteeseen sitten tarkempi seula. Mielestäni miesten on ihan normaalia olla mustasukkaisia tilanteessa, jossa oma nainen tanssii klubilla mieskavereiden kanssa, koska he automaattisesti tietävät, mitä miesten päässä pyörii, kun he katselevat naista.
Taidan myös tietää, mitä naisten päässä pyörii, kun hän on katsottavana ja oikeasti hän nauttii siitä mieskavereiden huomiosta, jos parisuhteessa mies ei huomioi tai jos nainen on luonteeltaan polyamoriaan suuntautuva.
Sinä tunnet kaikki miehet vai osaat lukea miesten ajatuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin viestissä henkilö kertoo kuinka hänelle lähes joksikin nainen on haluttu eli ei osaa edes kuvitella rakkauteen ja luottamukseen perustuvaa suhdetta vaan ajatellee että kaikki muutkin ihmiset voivat hyppiä lähes kaikkien kanssa sänkyyn.Et ole mies, joten et tiedä miten miehet ajattelevat. Kyllä lähes jokainen nainen kelpaa seksiin, suhteeseen sitten tarkempi seula. Mielestäni miesten on ihan normaalia olla mustasukkaisia tilanteessa, jossa oma nainen tanssii klubilla mieskavereiden kanssa, koska he automaattisesti tietävät, mitä miesten päässä pyörii, kun he katselevat naista.
Sinä tunnet kaikki miehet vai osaat lukea miesten ajatuksia?
Kyse varmaan vain samasta kuin ylöäoleva kirjoitti. Ei osaa erottaa omia ajatuksiaan ja toimintaa muista ihmisistä vaan ajattelee että kaikki toimii samoin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin varmaan näiden palstan kotityrannien kauhistus. Paras kaverini on mies ja vielä exä!
Ja sinä varmaan myös väität että sinulle olisi ok jos miehesi paras ystävä olisi nainen ja exä. On tuo ainakin mielestäni hieman kummallista.
No jos Miehellä on rahaa kuten minulla, sekä omaisuutta vaikkakin (perittyä) niin kyllä aikaisemmat seurustelukumppanini ovat olleet aika mustasukkaisia ja kontrollifriikkejä. Piti joka tunti kertoa whatsup viestissä missä olen ja mitä teen. Vasta tutstuttani lääkärinaiseen jolla on myös paljon omaisuutta löysin sielunkumppanin, joka on älykäs ja aivan ihana nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä varmaan myös väität että sinulle olisi ok jos miehesi paras ystävä olisi nainen ja exä. On tuo ainakin mielestäni hieman kummallista.
Ei minun tarvise väittää mitään, mieheni ystäviin kuuluu pari exäänsä. Mukavia naisia. Ei olla edes miehen kanssa missään samoissa piireissä tutustuttu että sillä selittyä sitten tämä "kummallisuus", jonainen pienen piirin juttuna. Kummallisen pidän sitä jos existä ollaan mustasukkaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut muutamaa ihan varteenotettavaa miestä, mutta homma kaatuu aina toisen osapuolen liialliseen mustasukkaisuuteen.
Olen menevä, tykkään käydä clubeilla tanssimassa vaikka en juo lainkaan alkoholia ja ystäväpiirissäni on paljon miehiä, niin sinkkuja kuin varattuja. Paras ystäväni on homomies jonka kanssa olemme kuin paita ja pee. Jos löytyykin mies, joka ei mustasukkaile tanssimassa käymisestä niin sitten ollaan mustasukkaisia tästä homoystävästä ja yritetään rajoittaa hänen tapaamistaan. Mistä helveti..tä löytyy mies jolla on normaali itsetunto?
Hengaile vaan sen hinaajaan kanssa niin kaikki on ok. Ei sua ole luotu parisuhteeseen. Et olet koskaaan rakastanut ketään kunnolla, joten et voi tajuta mitä on mustasukkaisuus. Turha vedota mihinkään huonoon itsetuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Saako mies tulla mukaan sinne klubille, kun lähdet persettäsi keikuttamaan? Miksi ylipäätään käyt klubeilla tanssimassa, jos et edes juo?
Tämä menee nyt alkuperäisen aiheen ohi, mutta miksi ihmeessä pitäisi juoda alkoholia että saisi tanssia?
T: tanssilattioita rakastava absolutisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin niin kyse on mustasukkaisen omasta epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta. Kyllä kaikki sen ymmärtää.
Tarkoitin, että kukaan mies ei mene vauvajoogaan vapaaehtoisesti ilman taka-ajatuksia samoin kuin kukaan nainen ei mene klubille tanssimaan ilman taka-ajatuksia. Kotonakin voi tanssia jos on tanssifiilis. Vastakkaisen sukupuolen huomio siinä kiinnostaa.
Aivan eri asia tanssia muun tanssivan väen keskellä nauttien hyvästä äänentoistosta ja valoista kuin tanssahdella kotona keskenään. Älä viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu peitellä naisia siksi, että miehet saattaisivat ajatella heistä jotain.
Minä ehkä vaan ihmettelisin, mitä minä teen suhteessa, jossa toinen osapuoli humpustelee klubeilla ja parhaan kaverinsa kanssa ja minä olen sillä välin... missä?
Ei hitto, ei pahalla mutta vähän wt meininki tulee mieleen. Pitää käydä useasti tanssimassa homoystävän kanssa... taidat olla alle 20-vuotias?
Minäkin tykkään tanssia, sitä varten on tanssistudioita joissa on mahdollista harrastaa. Twerkkausta, reggaetonia, mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hengaile vaan sen hinaajaan kanssa niin kaikki on ok. Ei sua ole luotu parisuhteeseen. Et olet koskaaan rakastanut ketään kunnolla, joten et voi tajuta mitä on mustasukkaisuus. Turha vedota mihinkään huonoon itsetuntoon.
Juuri näin. Ehkä muutama vuosi aikuistumista lisää, niin puoliso tulee tärkeysjärjestyksessä ensimmäisenä ja sitten ne "paita ja peppu" homokaverit. Ja tämä ei tarkoita, että ystäviä ei saisi olla, mutta suhde on alusta lähtien väärillä raiteilla jos puoliso ei ole se ihminen jotka voisi kuvailla paidaksi jos sinä olet peppu.
En ymmärrä ollenkaan ihmisiä jotka seurustelevat, mutta ovat jatkuvasti menossa ilman puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Toisen ihmisen omistaminen ja rajoittaminen ei kuulu parisuhteen oikeuksiin, piste.
Naista ei omista jos hänen kanssa seurustelee. Hän saa edelleen käydä ulkona ilman miesvahtia, saa tanssia, saa käydä harrastuksissa ja töissä joissa on miespuolisia henkilöitä, hänellä saa olla sekä naisia että miehiä ystävinä.Onhan maita joissa ei saa, ovat islaminuskoisia. Ei kuulu meidän kulttuuriin.
Saa käydä ja jos se ystävien seura on jatkuvasti tärkeämpää ja parempaa kuin oman miehen, niin sittenhän kannattaa erota samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää mistä tämä kirjoittaja keksi nuo jutut apsta?
Vierailija kirjoitti:
Minä ehkä vaan ihmettelisin, mitä minä teen suhteessa, jossa toinen osapuoli humpustelee klubeilla ja parhaan kaverinsa kanssa ja minä olen sillä välin... missä?
Kertoiko ap miksi mies ei ole mukana? Saako harrastuksia olla kaverin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun tarvise väittää mitään, mieheni ystäviin kuuluu pari exäänsä. Mukavia naisia. Ei olla edes miehen kanssa missään samoissa piireissä tutustuttu että sillä selittyä sitten tämä "kummallisuus", jonainen pienen piirin juttuna. Kummallisen pidän sitä jos existä ollaan mustasukkaisia.
Hyvähän se vaan jos väleissä pystyy pysymään ex-kumppanin kanssa. Hieman outoa se minustakin on että ihan paras ystävä on entinen kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ole mustasukkainen naisestaan kannattaa mittauttaa testot. Nyky nainen haluaa riisua kaikki piirteet mitkä tekevät meistä miehistä miehen. Aikoinaan jos joukko muukalaismiehiä tuli luolan liepeille kärkkymään heimon naisia, miehet valmistautuivat taistelemaan kuolemaan asti. Samalla tavalla miten urosleijona tai mikä vain eläin aloittaa tappelemaan jos toinen uros tulee reviirille. Katsooko naiset nykyään luonto-ohjelmia? Luetteko vain cosmopolitania ja muita aivopesulehtiä?
No tuskin tässä nykyajassa enää ollaan mitään primitiivisiä luolamiehiä, vaikka tietyltä osin käyttäytymistämme pystyttäisiinkin selittämään biologialla. Oon kyllä samaa mietä siitä, että nykyaika tukee ihan liikaa ajattelua, että mustasukkaisuus olisi jollakin tavalla paha asia tai joku, josta pitää päästä eroon. Mustasukkaisuus voi kuitenkin mennä niin yli, että se haittaa henkilöä itseään että sitä sitä ympäröivää yhteisöä.
Minä itse vedän rajan siihen, että minun seurustelukumppani saa ja tulee pitää yhteyttä ystäviinsä ja hänellä saa olla ja tulee olla omia harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita. Saa olla myös omat mielipiteet jne, mutta jos veri vetää johonkin ylihintaisiin lihatiskijuottoloihin, niin hän saa vapaasti mennä; minä saan myös vapaasti miettiä, haluanko moisen ikiteinin aiheuttaa mulle harmaita hiuksia. Jos 30 ikävuoteen mennessä ei ole saanut elämässään mennä ja bailata, ja tätä pitää sitten kompensoida epätoivoisella aikuisen teinimäisellä käytöksellä, niin jotain muutakin vikaa sen ihmisen pääkopassa täytyy olla. Kevyt alkoholiongelma vähintään.
TL:DR. Ei se aina ole sen mustasukkaisen huonosta itsetunnosta kiinni. Mustasukkainen ei tarvitsisi olla, jos toinen osapuoli kykenisi osoittamaan rakastavansa aidosti ja vilpittömästi.
Jos ystävät menee miehen edelle, niin ei kannata ihmetellä miehen mustasukkaisuutta.