Mikä on sinun first world problem tällä hetkellä?
Liian monta vaihtoehtoa ruokaa pakastimessa enkä tiedä mitä kokkaisi.
Kommentit (990)
Meidän kani mulkoilee mua tyytymättömän näköisenä, kun sai äsken vain salaattia eikä suurinta herkkuaan, kuivattua päärynälastua. Päärynälastupussi on hukassa.
First world problem all around.
En syönyt ruokiksella ja nyt on nälkä. Menee vielä pari tuntia kun ehtii syömään. Silti pitäis pari kiloa laihduttaa ettei housujen vyötärö tekis jälkeä mahaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tekisin rahalla. Tienaan liikaa. Tarkoitukseni oli olla töissä vain sen verran että rahat riittää välttämättömyyksiin, ja nauttia enemmän vapaudesta. Mutta töitä on vaan tullut niin paljon tarjolle.
En tiedä mihin sijoittaisin rahat. Olen todella nuuka. Lahjoitan jo nyt säännöllisesti.
Minä voisin olla sinun lahjoitustesi kohde. Ainakin menisi suoraan kohteelle. :)
Olen opiskellut ranskaa Duolingosta jo jonkin aikaa. Olen tehnyt koko hoidon läpi kaksi kertaa, ja välillä kertaan sieltä asioita. Silti aina kun kuulen ranskaa jossain niin en ymmärrä siitä hölkkäsen pöläystä, ehkä pari sanaa sieltä täältä. Turhauttaa!
Tässä hieman perspektiiviä näille en viiti kävellä jääkaapille vaikka tekisi mieli jotain naposteltevaa -tyypeille.
Istuin kolmen henkilön kanssa ravintolassa, ainoana suomalaisena. Kaksi oli ns. valkoisia länsimaalaisia ja yksi musta Etelä-Afrikasta. Nämä valkoiset sattuivat keskustelemaan paikkakunnan veden mausta verrattuna kotimaihinsa sekä eräisiin muihin suomalaisiin paikkakuntiin joilla asuneet, huomanneet siis erittäin hyväksi täällä asuessaan. Aikansa kuunneltuaan afrikkalainen huokasi että teillä on tässä todellinen first world problem kun voitte miettiä puhtaan, katkottoman hanaveden makueroja.
Montako hedelmöityshoitoa vielä ennen kuin on aika luovuttaa? Etsiäkö lisää töitä ja kasvattaa lapsettomuusvaroja vai pitää lomaa ja kuluttaa lapsettomuuteen varattuja rahoja?
Teinkö jonkun virheen maksaessani reilun kympin puhelinlaskua. Näkyy vieläkin avoimena omaElisassa.
No en pääse yli kun mies petti aikanaan. En haluaisi rikkoa perhettä.
Voimia, meillä tärppäsi viimeisestä alkioista. Jo oli päätetty et tää on tässä. Kannattaa jatkaa kunnes ei enää vaan jaksa tai rahat todella loppu.
Postilaatikon avain vääntyi käyttökelvottomaksi, enkä ole ihan varma, pitäisikö ottaa yhteyttä vuokraisäntään vai taloyhtiöön.
Voi että kun mulla on kaapissa Budapestejä (4laatikkoa), Kismettejä ja Marseja. En osaa päättää,mitä ottaisin kahvin kanssa. Vai ottaisinko sittenkin Dominoja vai pipareita vai tuota mansikka-omenakranssia? Keitänkö 4 kupillista vai 6? Keitänkö itse, vai huudanko mieheni kesken maalaushommiensa keittämään. Mutta kun kurkkuun sattuu, jos huudan, taidan laittaa hänelle tekstiviestin, onhan tässä 5 metriä matkaa!
Kävin pitkällä lenkillä ja söin ja nyt on niin laiska ja vetelä olo etten jaksa nousta keittämään kahvia vaikka mieli tekisi ja mieskin tulee kohta töistä ja sekin tahtoo kahvia. 😂🙄
Se, että minua seurataan, kytätään, tarkkaillaan, ahdistellaan ja häiritään 24/7.
En jaksais ottaa takkia pois kun on vähän kylmä ja sit pitäis kaivaa joku villatakki liian täydestä kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Rohtuneet huulet. Bepanthen ei auta ja en jaksa selvitellä mikä muu auttaa.
oliiviöljy :)
Läski. Ja nivelreuma joka rajoittaa liikkumista. Ei huvita sellainen liikunta mitä pystyisi tekemään, ja se mikä huvittaisi ei nyt onnistu niveltulehduksen takia.
Vierailija kirjoitti:
mua aina naurattaa nää :D just kaveri tokaisi eilen et jääkaappi aivan täynnä ei mahdu enempää ruokaa ja samaan aikaan ihmiset nääntyy kuoliaaksi
Hahaha on joo tosi naurettavaa
Ostin sellaisen bluetooth-vastaanottimen, laitoin auton stereoihin kiinni ja lähetän siihen
nettiradiota kännykästä. Ääni on pelkkää diskanttia! Ei yhtään bassoa. Kimeä äänensävy.
Diskanttista musiikkia pitää kuunnella kun ajaa autolla :-(