Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun first world problem tällä hetkellä?

Vierailija
08.01.2018 |

Liian monta vaihtoehtoa ruokaa pakastimessa enkä tiedä mitä kokkaisi.

Kommentit (990)

Vierailija
921/990 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saadaan tänään uusi, isompi auto talouteen ja oon huolissani siitä että miten minä saan ajettua sen talliin, nimittäin tiukille menee.

<<<mun  parempi puoliskoni ihastui autoon ja heti näin, että ei meidän talliin sopisi. Kävi sitten mittailemassa ja etsi pienemmän. Hulluuden laji se on tuo autohulluuskin.

Vierailija
922/990 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Television  joillan kanavilla on häiriöitä ja olisin halunnut katsoa  bbc:n uutiset kokonaan.

Nyt alkoikin kuva näkymään pätkimättä, mutta ääni hävisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/990 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mökille ulkoporeammeen, mutta mies ei lämpene ajatukselle, ei millään. Meillä on kotona sisällä amme ja rakastan kylpeä siinä. Toivoisin että voisin kylpeä myös mökillä.

Vierailija
924/990 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etteivät ihmiset osaa käyttää suomen kieltä. Kuten aloittaja.

Vierailija
925/990 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppilaan ei tuu vettä. Vaikka olen elänyt ensimmäiset vuoteni (10 ja risat) ilman juoksevaa vettä, niin sittemmin olen tottunut urbaaneihin mukavuuksiin. Hankaloittaa elämää monin tavoin, kun ei voi vaan avata hanaa ottaakseen juoma-, kahvi-, tiskivettä, ei huuhtoa wc-pönttöä, mennä suihkuun jne. Joulunvietto täällä korvessa on sanonko mitä. Lasken jo päiviä, kun päästään taas kermapeppu-sivistyksen pariin.

Vierailija
926/990 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konvehtirasiassa on yksi niin vahvasti minttuinen suklaa, että tuntuu kuin kaikissa muissakin rasian suklaissa olisi minttua.

En tykkää minttusuklaasta.

Vierailija
927/990 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin ja Netanjahu tällä hetkellä.

Vierailija
928/990 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma on Narvan tilanne, jopa Amerikassa tiedetään jo, että Narva on  3.Maailmansodan todennäköisin alkupiste.

Venäläiset on aina aiheuttaneet ongelmia, ilmeisesti näin myös jatkossa....

Vierailija
929/990 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on paljon. Alkajaisiksi:

- Ei välillä muista vetää hihoja ylemmäksi kun huuhtelee käsiään vesihanan alla ja sitten hihat on märkinä.

- Ja vessassa helposti käsiä huuhdellessa roiskuu lattialle ja sitten sukat on märkinä.

- Pitkän aherruksen jälkeen pötkähtää sohvalle katsomaan televisiota mutta kaukosäädin on kaukana lipaston päällä.

- Pitkän aherruksen jälkeen pötkähtää sohvalle lukemaan hyvää kirjaa mutta lukulasit ovat kaukana lipaston päällä.

- Aamiaisen jälkeen on valmis juomaan kahvit mutta onkin unohtanut painaa katkaisimen päälle.

- Ulkoa tultua yrittää riisua kengät jalasta mutta kengännauhat menee tiukkaan umpisolmuun.

- Yrittää kiirreellä lähteä ulos asioille mutta toppatakin kangas menee tiukasti jumiin vetoketjun väliin.

Onhan näitä asioita, mitkä ÄRSYTTÄVÄT ja toisinaan RAIVOSTUTTAVATKIN.

Vierailija
930/990 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
931/990 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
932/990 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tehdä lomalla vaikka mitä sisustukseen liittyvää, mutta olen vain nukkunut, syönyt ja hengitellyt.

Ehkä tämä laiskuus on osa minua, mikä pitää vain hyväksyä, eikä edes yrittää muuta.

Vierailija
933/990 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma terveys. Lapsen terveys. Omien vanhempieni terveys. 

Vierailija
934/990 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitysten vuoksi elinkaarensa loppua lähestyvät digivehkeet.

Vierailija
935/990 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin ulkomailla matkalle, mutta ei ole matkaseuraa

Vierailija
936/990 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun menee toimistolle niin kukaan ei tervehdi eikä edes katso kuka tulee sisään kun ovi käy. Toimiston keittiötilassa on neljä ihmistä yhtäaikaa syömässä eväitä, eivät puhu toisilleen eivätkä minulle, katsovat vain kännykkää. 

Ehkä olen vain liian vanha nykyajan työ"kulttuuriin". 

Vierailija
937/990 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pool vai beach?

Vierailija
938/990 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku afrikkalainen jossain slummissa lukis tätä ketjua huuli pyöreenä

Vierailija
939/990 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoauton kaasusäilytyksen suojuksesta putosi puolet... Tarkoitus oli lähteä Etelää kohti. Ärsyttää paljon, kun ei tiedä saako sitä kiinni mitenkään enää... 

Vierailija
940/990 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärpätti on loppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän