Mikä on sinun first world problem tällä hetkellä?
Liian monta vaihtoehtoa ruokaa pakastimessa enkä tiedä mitä kokkaisi.
Kommentit (990)
Jääkaappi on liian täynnä, vaikea ottaa ruokaa sieltä :(
Hyttyset on ongelma. Heti, kun ulos pääsee niin ovat kimpussa. Thermacell laite on, mutta ainakaan viime kesänä se ei toiminut kunnolla ja hyttyset eivät kaikonneet. Kaikilla muilla ärsyttävästi näköjään toimii. Sama jos lenkille lähtee niin hyttyset kulkevat mukana sen koko lenkin ajan. Huppu pitää olla päässä. Asun ympäri vuoden mökillä (tosin ei omani) hyttysten määrä vaan kasvaa kesä kesältä. Jos on pilvinen ja kylmempi päivä niin niitä on enemmän. Oikeastaan vaan aurinkoinen helle päivä tai sade saa ne hetkeksi kaikkoamaan. Ärsyttää tämä. Pitää tilata ehkä joku puutarhakeinu ja istua verkon alla koko kesä.
Ostin eilen ruoat viikonlopuksi ja olin tyytyväinen, jes tänään voin lähteä juoksulenkille heti töiden jälkeen, sit suihkuun ja ruoanlaittoon ja koti-illan viettoon. Mutta unohdin yhden tärkeän ainesosan jota ilman se ruoka ei onnistu joten tänään on sittenkin pakko käydä vielä kaupassa, perjantairuuhkassa. Prkl kun nyt harmittaa oma huolimattomuus.
Olen rauhallinen, ystävällinen ja rehellinen ihminen. Mutta minua pidetään kusipäänä, koska olen keskivertoa varakkaammasta perheestä. Se on se suomalainen kateus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talo on liian kallis, mutta en haluaisi myydä kun ajatus pakkaamisesta ja muuttamisesta ahdistaa. Enkä osaa päättää, pitäisikö puoliso ohjata muuttamaan samalla ovenavauksella eri osoitteeseen. Joten helpompi koluta punalappuhyllyjä kaupassa ja tappaa itsensä ylitöillä.
Kuule: elämä on liian lyhyt tuollaiseen. Oikeesti. Pistä nyt toimien , herranen aika sentään! Tämä sun tilanne nyt jotenkin ihan jysähti mun mieleen. Tuo ei käy, ei kannata tuhlata elämäänsä noin.
No tämä! Herrantähen hyvä ihminen!
Et ketä häiritti tota Akiolaa? Ai persut? Demarit?
viha-rakkaussuhde työhoni. tekis niin mieli paskantaa työpöydälle, kusta seinille ja lähteä keskari pystyssä, mutta palkka ja edut ovat niiiin upeat.. ja joskus työkin on on ihan kivaa.
Kuulin että lokakuun alusta lähtien Espanjassa ei saisi uima-altaita täyttää lainkaan, kuivan kesän takia. 😢
En tykkää juureksien kuorimisesta ja pilkkomisesta.
Ruoanlaitto on perc..heestä.ä ja vain yksinkertaisten hommaa.
En tosin syökään joka päivä yhtään mitään.
Nyt tuli pakkosituazion. 😚
Vierailija kirjoitti:
Saadaan tänään uusi, isompi auto talouteen ja oon huolissani siitä että miten minä saan ajettua sen talliin, nimittäin tiukille menee.
Käännä peilit kylkeen, mahtuu paremmin
Vierailija kirjoitti:
Minun pitää pelata Overwatchia offline -tilassa, kun kaverilistalla on niin paljon ihmisiä ettei niistä group inviteista tule loppua. Ei huvita pelata compia juuri nyt, haluan vaan hakata arcadea ja custom pelejä.
Tämän takia pelaillut offilne tilassa jo kuukausia :D
Mul o NS työpaikan ilmapiiri, se o mua kohtaan ollu aina vastaan. Aina mä oon ollu se, jota kiusataan ennemmin tai myöhemmin. Just viikko sit edellinen välikohtaus tapahtui musan kuuntelun yhteydessä. Eräs hullu muija tökkäs mua pahasti melkein oikeaan silmään !!!!!!! Siihen jäi isohko punainen läikkä, lasit lensivät päästä.....ja ihat täysin turhaan !!!!! Se hullu ei vaan ajatellut mitään. Tää o jo 3. kerta, ku MÄ oon lyöminen kohteena siellä !! Ja kaikki eri ihmisen toimesta !!!! Tällainen työpaikka kiusaaminen on saatava loppumaan nyt !!!!!! Välitön irtisanominen kiusaajalle ainakin 3-4 kk. Ja ikuinen lähestymiskieltoa minimissään 2 m musta. Se skitso olis ollu tasan valmis lyömään uudestaan, ellei ne meidän NS ohjaajat olis tullu väliin. Ja myös koulukiusaaminen o saatava kuriin !!!!!! Ehdottomasti ja välittömästi !!!!!!
Kaupassa ei ollut aamulla ainuttakaan Russian Earl Grey-teepakettia. Loppui siinä kaupassa käynti. S...tana!
Kännykän netti tökkii. On tökkinyt siitä lähtien kun vaihdoin uuteen liittymään. Ei auttanut vaikka vaihdoin takaisin 300 M nettiyhteyteen. Joku sanoi että ongelma voi johtua itse kännykästä. Mulla ei oo mikään kallein kännykkä vaan halvimmasta päästä. Kun en viitsi hommata kalliimpaa kuin voi hajota tai kadota. Päivitykset tehty kännyyn. En tiedä mikä neuvoksi. Onneksi työpaikkani pomo on tietskanero, niin en oo ihan pulassa. Hän voi auttaa kun palaan lomalta.
Joululahjakarkit eivät riittäneet edes tapaninpäivään asti ja nyt ei ole kotona mitään hyvää syötävää.
Unohdin tänä jouluna ostaa peräpuikot etukäteen. Söin taas niin että nyt ummettaa ja ahistaa, enkä pysty liikkumaan mihinkään.
Jura-kahvinkeittimeni ei vaahdota maitoa riittävästi.
Joutuu asumaan kylppärirempan aikana hotellissa. Aamiainen kuuluu hintaan.