Mikä on sinun first world problem tällä hetkellä?
Liian monta vaihtoehtoa ruokaa pakastimessa enkä tiedä mitä kokkaisi.
Kommentit (990)
Velat ja lainat. Ilman niitä tulisin hyvin toimeen, nyt ollut kädestä suuhun elämistä.
Hiukset ovat menneet pilalle jostain syystä. Rasvoittuu helposti, mutta silti tuntuvat kuivilta ja mattapintaisilta.
Todellinen "first world problem" on se että ei huvita kirjoittaa gradua (ilmainen koulutus työnohessa, 3. ala ilmaiseksi menossa), joten käytin ylimääräistä vapaa-aikani turhaan shoppailuun, itselle 100e (tosi käytettyjä, ilmastosyistä), lapselle uusi takki ja vk-kengät vaikka entisetkin vielä mahtuu 120e.
Ilmainen koulutus niin monta kertaa kun huvittaa, töitä josta jää tylsyyteen asti vapaa-aikaa ja rahaa shoppailla niin paljon että siitäkin tuntee huonoa omaa tuntoa kun ostaa tylsyyteen eikä tarpeeseen.
Se, että ihmiset eivät käytä enää possessiivisuffikseja. Lisäksi monen päivän korona on ikävä vaiva. Pakko katsella vain leffoja ja maata sängyssä. Aika eri asia olisi paeta koronassa henkensä edestä veljeskansan pommituksia.
Viikon päästä alkaa loma enkä osaa päättää ottaisinko äkkilähdön vai pysyisinkö kotona.
Vierailija kirjoitti:
Talo on liian kallis, mutta en haluaisi myydä kun ajatus pakkaamisesta ja muuttamisesta ahdistaa. Enkä osaa päättää, pitäisikö puoliso ohjata muuttamaan samalla ovenavauksella eri osoitteeseen. Joten helpompi koluta punalappuhyllyjä kaupassa ja tappaa itsensä ylitöillä.
Kuule: elämä on liian lyhyt tuollaiseen. Oikeesti. Pistä nyt toimien , herranen aika sentään! Tämä sun tilanne nyt jotenkin ihan jysähti mun mieleen. Tuo ei käy, ei kannata tuhlata elämäänsä noin.
Lääkkeitä jakaessa tablettien painopakkaukset, varsinkin jos on kiire.
En saa valituksi uutta tapettia olohuoneeseen
En osannut päättää, mihin menisin lounaalle. Nyt on nälkä.
Olen viiden miehen loukussa, joista nuorin mua 18 vuotta nuorempi. Se on tämä kevät.
Keittiön lattialle kaatui kaikenlaista kun aloin tekemään pannukakkuja ! Nyt siivoamaan ja miten tarpeetonta !
Vierailija kirjoitti:
Viikon päästä alkaa loma enkä osaa päättää ottaisinko äkkilähdön vai pysyisinkö kotona.
Vaihda maisemaa.Se piristää.
Vierailija kirjoitti:
En saa valituksi uutta tapettia olohuoneeseen
Maalautin valkoiseksi koska oli sama ongelma.
Tekee mieli viinaa niin pirusti mutta pitää odottaa vielä pari tuntia, että mies tulee töistä ja saan auton käyttööni ja pääsen handeliin.
Onneksi tänne voi kirjoittaa nimettomänä, häpeän itseäni.
Voikukat mun nurmikontapaisella on jo ihan tosi korkeita, eikä yhtään huvita mennä ajamaan sitä nurmikkoa. Kyllä lumityöt on kivempia.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti reissuun!
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli viinaa niin pirusti mutta pitää odottaa vielä pari tuntia, että mies tulee töistä ja saan auton käyttööni ja pääsen handeliin.
Onneksi tänne voi kirjoittaa nimettomänä, häpeän itseäni.
Mulla sama vika. Viiniä haen töiden jälkeen
Perjantai-iltapäivä ja vielä kaksi tuntia töitä, vaikka tekisi mieli mennä ulos kun on noin ihana sää. Liian kylmä kuitenkin tehdä töitä terassilla. Nyt pidän kahvitaukoa ja mietin minkä homman kimppuun käyn seuraavaksi.
First world problem todellakin, ei kaikilla ole mahdollista tehdä töitä omalla terassilla saati valita mihin hommaan kiinnostaa just silloin ryhtyä.
Vierailija kirjoitti:
Voikukat mun nurmikontapaisella on jo ihan tosi korkeita, eikä yhtään huvita mennä ajamaan sitä nurmikkoa. Kyllä lumityöt on kivempia.
Minä taas katselen ikkunasta että hitsi tekisi mieli mennä ajamaan nurmikkoa, sen sijaan kohta alkaa palaveri (kuka laittaa palaverin perjantai-iltapäivälle, kysyn vaan).
Ei tuo ole heidän vikansa. Hain leivät 7.4. ja niiden viimeinen käyttöpäivä oli 1.4. Ei jonossa mitään tuoretta leipää jaella.