Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun first world problem tällä hetkellä?

Vierailija
08.01.2018 |

Liian monta vaihtoehtoa ruokaa pakastimessa enkä tiedä mitä kokkaisi.

Kommentit (990)

Vierailija
1/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkasin meikkipussini kännissä. Ei ne meikit merkitse mitään kun ovat korvattavissa, mutta siellä oli myös äidiltä saatu yli 20v minulla ollut peili. Harmittaa todella paljon. En enää juo. Ei siitä saa mitään iloa!

Vierailija
2/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi viitsiä kävellä pihalle laittamaan auto lämpenemään, muttei millään viitsisi nousta tästä sohvalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohtuneet huulet. Bepanthen ei auta ja en jaksa selvitellä mikä muu auttaa.

Vierailija
4/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa, kun mies (yrittäjä) ehtii aina kesken työpäiviensä hoitaa sukulaisten yms asioita ihan tuosta vaan, mutta jos itsellä on jotain, toteaa aina, että katsotaan työpäivän päätteeksi. Ymmärrän kyllä, ettei kesken työpäivän ehdi, mutta miksi ehtii aina muiden juttuja kuitenkin..

Vierailija
5/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukukat kuihtuu, kun olen liian laiska kastelemaan niitä. 

Vierailija
6/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastakoneen kampi hukassa.

Vierailija
7/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ruokaa ja syödä pitäisi, mutta ei yhtään maistu koska olen niin stressaantunut.

Vierailija
8/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tekisin rahalla. Tienaan liikaa. Tarkoitukseni oli olla töissä vain sen verran että rahat riittää välttämättömyyksiin, ja nauttia enemmän vapaudesta. Mutta töitä on vaan tullut niin paljon tarjolle.

En tiedä mihin sijoittaisin rahat. Olen todella nuuka. Lahjoitan jo nyt säännöllisesti.

Vierailija
9/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa omaksi miestä jota rakastan.

Vierailija
10/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ihania aurinkokuivattuja tomskuja jääkaapissa ja se rasia on jo ihan öljyinen, että niitä kun käy sieltä napsimassa niin saa luurin näytön rasvaiseksi kun palstailee.

Vierailija
11/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää pelata Overwatchia offline -tilassa, kun kaverilistalla on niin paljon ihmisiä ettei niistä group inviteista tule loppua. Ei huvita pelata compia juuri nyt, haluan vaan hakata arcadea ja custom pelejä.

Vierailija
12/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tekisin rahalla. Tienaan liikaa. Tarkoitukseni oli olla töissä vain sen verran että rahat riittää välttämättömyyksiin, ja nauttia enemmän vapaudesta. Mutta töitä on vaan tullut niin paljon tarjolle.

En tiedä mihin sijoittaisin rahat. Olen todella nuuka. Lahjoitan jo nyt säännöllisesti.

Voit antaa ne mulle. :D

Vierailija
13/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan tänään uusi, isompi auto talouteen ja oon huolissani siitä että miten minä saan ajettua sen talliin, nimittäin tiukille menee.

Vierailija
14/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkia pukkaa, lääkkeet vähissä, en saa aikaiseksi tilattua lääkärille aikaa, jotta saisin lisää lääkkeitä.

Vierailija
15/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua aina naurattaa nää :D just kaveri tokaisi eilen et jääkaappi aivan täynnä ei mahdu enempää ruokaa ja samaan aikaan ihmiset nääntyy kuoliaaksi

Vierailija
16/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma just nyt on se, ettei tää vauva synny, kenties ikinä. Noh kaikki sanoo aina, ettei kukaan ole sinne jäänyt. Nyt rv 41+4 ja alkaa jo vituttaa. Kai se ensi viikolla viimeistään on pihalla sieltä. Muuten mun pitää kaivaa se lusikalla ulos tai jotain.

Vierailija
17/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ostaa junalippu, mutta en tiiä et ostanko sen netistä vai lähenkö ulkoileman ja ostan automaatista?

Vierailija
18/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun käymään pesutuvassa suihkussa ja vessassa, koska minulle remontoidaan uutta kylpyhuonetta.

Vierailija
19/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohtuneet huulet. Bepanthen ei auta ja en jaksa selvitellä mikä muu auttaa.

Miten usein laitat huulirasvaa vuorokaudessa? Jos laittaa liian usein, niin huulet saattaa rohtua sen huulirasvan takia. Kannattaa siksi rasvata huulet korkeintaan 2 kertaa päivässä.

Vierailija
20/990 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maalaa sisäkattoja ja maali tuoksuu kauhealle, mun silmiä kutittaa ja kurkku on kipeä. Mutta en valita, koska olin jo kauan pyytänyt maalaamaan ne valkoisiksi. (Ovat hirveät ruskeat mäntypaneelikatot)