Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestopigmentoinnin poisto / Color X ja NaCl liotus

Poistoprosessissa
08.01.2018 |

Onko kellään kokemuksia vastaavista kestopigmentoinnin poistomenetelmistä? Olen kokeillut NaCl mentelmää ja se on saanut nyt parilla kerralla haalistettua kulmiani. Nyt haluaisin poistattaa pari kohtaa kokonaan, jotka häiritsevät minua päivittäin. Onko Color X poistosta kokemuksia?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka aiotte hoitaa tulevaisuudessa MRI-kuvaukset jos epäillään vaikkapa aivokasvainta? MRI:ssä ei saa olla nahassa tai yllä mitään metallia.

Vierailija
22/66 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoprosessissa kirjoitti:

NaCl -menetelmästä, jonka tein kaksi kertaa ei omaa karvaa lähtenyt itselläni ainakaan yhtään. Color x poistossa rupeen jäi kiinni pari hassua karvaa, joten ne ruven tiputtua tippuivat myös. Mulla ei siis poistokohdissa muutenkaan kasvanut oikein karva, mutta muuten en osaa sanoa. Mulla ei käytetty tatuointivärejä, vaan ihan microbladingiin tarkoitettua väriä - silloin kun otin, hoitolan sivuilla luki että on 100 % luonnollinen. Otin kuitenkin yhteyttä tämän merkin yritykseen jälkikäteen (älkää tehkö tätä virhettä että otatte selvää jälkikäteen..) kun mietin poistovaihtoehtoja ja sain safety data sheetin kautta tietää, että se ei näin sitten todella ollutkaan. Värissä oli mukana rautaoksidia, joka liukenee huonoiten pois ja voi muuttua ajan myötä punertavaksi. Laaseri ei ollut oma vaihtoehtoni, sillä riskit värin mustaksi muuttumisesta olivat liian suuret. Otin microbladingin Helsingin keskustassa.

Color x poistossa ei ole merkitystä mitä tuotemerkkiä tai värisävyä ollaan käytetty ja voidaan poistaa myös tatuointia eli uskon että lähtee pois. En vaan osaa yhtään sanoa miten iho reagoi, kun poisto joudutaan tekemään syvyyteen, missä tatuointi on ja kuinka monta kertaa se joudutaan tekemään.

Voisin mielellään laittaa jonkun kuvankin, mutta täytyy sanoa että en tiedä miten se tehdään. :)

Soita ihmeessä kuluttajansuojaan ja kerro tuo rautaoksidijuttu! 😮

Laita kuvat Google Driveen, tee sinne niille kansio, ja sitten tee kansioon linkki "kaikki joilla on linkki, voivat tarkastella kansion sisältöä" -kohdassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on käynyt kyllä monesti mielessä.. On vaan ongelmana se, että sen todistaminen enää tässä vaiheessa on hankalaa, kun ovat muuttaneet kuvausta sivuillaan (eivät tainneet itsekään tosin tietää mitä sisältää). Otin aluksi kuvakaappauksen heidän sivuiltaan, mutta onnistuin sen sitten poistamaan viime vuonna. :(

Google driven kautta selviää oma henkilöllisyyteni, saisikohan sen piiloon vaikka teille jakaisikin?.. Sitä en kuitenkaan haluaisi paljastaa ettei tule trolleja sitten faceen ja muualle. :D

Vierailija
24/66 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nää väli-trollaajat :D

Mut niin mulle tehtiin toi NaCl liuotus long lasting beauty:ssa maanantaina. Tosiaan nyt näyttää väri tummemmalta, mutta oon sormet ristissä, että se on vaan sen takia, että pigmentti (tai osa siitä) olis tulossa ulospäin. Ei punottanut kun ekan puoltoista päivää ja nyt pystyy jo ihan hyvin meikkaan päälle 3 päivää myöhemmin. Suosittelivat siellä kanssa, että 4 viikon päästä uudestaan jos ja kun tarve vaatii :)

Vierailija
25/66 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löytyy kohtalontovereita jotka ymmärtää eikä tuomitse. :D

Mä itse asiassa meinasin myös varata ajan tuolta Long lasting beauty:sta mutta päädyin sitten kuitenkin varaamaan toisesta paikasta lähinnä ihan vaan sen takia että jos se iho tulee näyttämään tosi hirveältä sen toimenpiteen jälkeen niin en kehtaa mennä julkisilla kotiin haha. :D Miten kauhealta se iho näyttää heti sen toimenpiteen jälkeen? Toisaalta kerran se vaan kirpasee mutta kuitenkin. :D Mulla on itellä se liuotusaika vasta tämän kuun lopussa niin voisin kyllä kysellä tuolta että löytyyköhän niiltä aikasemmin vapaita aikoja, mitä nopeammin pääsis niin sen parempi! :D Oliko toi Long lasting beauty sun mielestä kuitenkin ihan hyvä paikka? :)

Vierailija
26/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo väli-trollaajat jotenki ihmeessä löytänyt tännekin :D en tiiä oonko lukenu yhtäkään vauva-keskustelua ilman trollaajia.. Mä en tiiä miks mä vasta nyt tän sanon, mutta mulla tehtiin kans noi liotukset ja Color X Long lasting beautyssa. Se väri tosiaan näyttää ton NaCl jälkeen tummemmalta kun se iho on avattu ja väri nousee ylöspäin. Jos päädytte Color X:ään niin suosittelen Jenniä, koska hän teki sen mulle. Oon edelleen tosi tyytyväinen.

Mulla oli siis poikaystävä näissä liotuksissa ja Color X toimenpiteessä mukana ja pääsin onneks autokyydillä. Ymmärrän kyllä, sillä mä en olis itsekään julkisilla uskaltanut mennä, kun asuin siitä vielä suht kaukana.

Long lasting beauty saa multa ainakin suositukset ja erityisesti Jenni! Pidän teille peukkuja toimenpiteisiin ja kysykää vaan jos jotain haluatte tietää lisää prosesseista yms. :)

Vierailija
27/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoprosessissa kirjoitti:

Joo väli-trollaajat jotenki ihmeessä löytänyt tännekin :D en tiiä oonko lukenu yhtäkään vauva-keskustelua ilman trollaajia.. Mä en tiiä miks mä vasta nyt tän sanon, mutta mulla tehtiin kans noi liotukset ja Color X Long lasting beautyssa. Se väri tosiaan näyttää ton NaCl jälkeen tummemmalta kun se iho on avattu ja väri nousee ylöspäin. Jos päädytte Color X:ään niin suosittelen Jenniä, koska hän teki sen mulle. Oon edelleen tosi tyytyväinen.

Mulla oli siis poikaystävä näissä liotuksissa ja Color X toimenpiteessä mukana ja pääsin onneks autokyydillä. Ymmärrän kyllä, sillä mä en olis itsekään julkisilla uskaltanut mennä, kun asuin siitä vielä suht kaukana.

Long lasting beauty saa multa ainakin suositukset ja erityisesti Jenni! Pidän teille peukkuja toimenpiteisiin ja kysykää vaan jos jotain haluatte tietää lisää prosesseista yms. :)

Eli siis mulla se näky oli kauhea heti sen toimenpiteen jälkeen :D mun iho nyt muutenkin kettuilee ihan sama mitä siihen pistää kun on niin herkkä ja punottaa muutenkin :). Voi vitsit ku olis joku keino et voisin näyttää teille noita kuvia ilman että henkilöllisyys paljastuu kummastakin toimenpiteestä.

Vierailija
28/66 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi löytyy kohtalontovereita jotka ymmärtää eikä tuomitse. :D

Mä itse asiassa meinasin myös varata ajan tuolta Long lasting beauty:sta mutta päädyin sitten kuitenkin varaamaan toisesta paikasta lähinnä ihan vaan sen takia että jos se iho tulee näyttämään tosi hirveältä sen toimenpiteen jälkeen niin en kehtaa mennä julkisilla kotiin haha. :D Miten kauhealta se iho näyttää heti sen toimenpiteen jälkeen? Toisaalta kerran se vaan kirpasee mutta kuitenkin. :D Mulla on itellä se liuotusaika vasta tämän kuun lopussa niin voisin kyllä kysellä tuolta että löytyyköhän niiltä aikasemmin vapaita aikoja, mitä nopeammin pääsis niin sen parempi! :D Oliko toi Long lasting beauty sun mielestä kuitenkin ihan hyvä paikka? :)

Kyllä voin ihan lämpimästi suositella Long Lasting beautya. Jenni on tosi hyvä tekeen yhtään mitään kuulemma :) Mulla liuotuksen teki joku muu, nimeä en muista, mutta Jenni kävi siinä vähän kattelemassa ja anto oman mielipiteen prosessista. Kaikki siellä on tosi symppiksiä, mikä ainakin mulle on henk.koht tärkeetä kun vähän häpeillen joutuu sinne meneen karmeiden kulmiensa kanssa :D 

Mulla kulmat punotti aika paljon (muistutti vähän juuripigmentoitua naamaa) ja jonkun verran puski kudosnestettä. Mä kyllä vaan vedin hupun päähän ja marssin juna-asemalle :D Ei ainakaan mielestäni kukaan kadulla kerenny kauheesti tuijottaa :D Mutta parissa päivässä sitten tosiaan oli jo ihan normi meininki :)

Vierailija
29/66 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei hyvä tietää että ainakin tuo Long lasting beauty on hyvä paikka! :) Ja okei ehkä se on vaan hetki kärsittävä punasine kulmakarvoineen, mullakin tosiaan niin herkkä iho että ihan vaan kun siihen koskee niin alkaa jo punottaa. :D Ja joo olisi kyllä tosi kiva nähdä kuvia noista toimenpiteistä mutta mäkään en kyllä valitettavasti osaa yhtään sanoa että miten niitä voi tänne laittaa ilman että henkilöllisyys paljastuu... :/

Vierailija
30/66 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olisi kiva kuulla miten pitkään teillä on punoittanut alue Color X toimenpiteen jälkeen?? Itse olen hieman huolissani tuosta punoittavasta ihosta, joka tulee ruven alle...

Oon kokeillut NaCl-poistoa 2 kertaa.. Vähäistä hälvenemistä ollut, joten ajatellut kokeilla Color X..

Hirveää se, ettei netistä löydä paljoa tietoa ja tuloksia... Joten olisin todella kiitollinen, jos joku voisi kertoa kokemuksia myös pidemmällä aikavälillä.

Tsemppiä kaikille kohtalotovereille.

Vierailija
31/66 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee ensi viikonloppuna täyteen 2 kk poistosta ja kyllä edelleen punoittaa.

Hieman vaalenemista tapahtunut, mutta hyvin vähän. Voin päivitellä milloin itselläni lopettaa punoittamisen.

Uskon, että tässä kuitenkin menee vielä hyvin aikaa, eli voin kertoa kuinka kauan tämä loppujen lopuksi punoittaa. Itseäkin vähän hirvittää kuinka kauan tämä nyt sitten kestää :D

Vierailija
32/66 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti jo tässä yks päivä kirjottaa teille, jotka ajattelette Color X -poistoa ja tohon punaisuuteen liittyen.

Tosta poistosta sanotaan, että

"Paranemisen kesto vaihtelee henkilöiden välillä ja riippuu ihotyypistä, ihon kunnosta ja immuunijärjestelmästä. Yleensä välillä 6-12 viikkoa. Punoitus käsitellyllä alueella voi kestää huomattavasti kauemmin ihmisillä, joiden haavat toipuvat huonommin tai he eivät noudata jälkihoito-ohjeistusta."

Kuitenkin asia mitä itse olisin halunnut, että olisi kerrottu suoremmin oli se mitä luin kotona jälkihoito-ohjeistuslapusta. Lapussa lukee, että viimeisen hoitokerran jälkeen, käsitelty alue paranee 6 kk sisällä.

Kaikki parannutaan eri tahtia moninaisista syistä, mutta ajattelin että tämä olisi kohtalotoverien hyvä tietää.

Vierailija
33/66 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei eli on kyllä pitkä paranemisaika tossa Color X poistossa :/ Onko punotus vielä miten häiritsevä? Mä kävin nyt 2 kertaa siinä NaCl liuotuksessa ja kyllähän se ehkä vähän haalensi näitä kulmakarvoja mutta ei nyt kuitenkaan mitään maata mullistavaa :D Toki en nyt odottanutkaan mitään ihmeitä mutta kuitenkin! Varmaan täytyy nyt vaan toivoa että kesäaurinko haalistaa näitä entisestään ja että ehkä joskus haalistuisi kokonaan pois :D

Vierailija
34/66 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä häiritsevä valitettavasti :( .. Juttelin yhden ulkomaalaisen kanssa, joka oli kans tän Color x -poiston tehnyt niin hänellä oli 8 kk punaset ja koholla.. Mulla ei onneks koholla oo, mutta tottakai rupee pelottamaan tämä punaisuuden määrä. Että tällä hetkellä vähän kaduttaa tämä poisto, täytyy myöntää 😬

Vierailija
35/66 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo.. Jos oikeesti haluaa niinkun elää kuin normaalit ihmiset niin NaCl on kyllä hyvä, vaikkakin tosiaan hidas. Kyllähän tästä Color x -poistosta tottakai joku arpi jää. Se vaan jää nähtäväksi nyt sitten, että millainen. Ainiin, mulle sanottiin että tota uutta ihoa voi meikata normaalisti ja mä meikkasinkin aluksi. Nyt en oo meikannut enää moneen viikkoon ihan sen takia, että kun tähän pitää ensiksi aamulla laittaa tuota arpivoidetta (joka on paksua) ja sitten vielä korkeimman UV suojan aurinkorasvaa niin en ainakaan itse saa siitä kauniin näköistä. Itse oon nyt vaan hyväksynyt sen, että meikkaan vasta sitten kun iho on vaalea eli parantunut. Ja tosiaan pakko se on sitä aurinkorasvaa käyttää koko ajan, sillä kun puhuin tämän ulkomaalaisen kanssa, niin hänellä oli poistokohta parantunut hieman tummemmaksi kuin mitä oma iho, mun kalkin vaalea iho ei kyllä diggais siitä.

Ja niin en usko että lääkärissä tarvitsee käydä, mutta kyllä mun täytyy tossa puolen vuoden tienoilla eli heinäkuun lopussa käydä, jos punoitus ei laske yms. On nimittäin aika äässistä, kun ei voi meikatakaan. Mut päivittelen miten käy!

Vierailija
36/66 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kuulostaapa hurjalta, toivotaan nyt parasta että se iho paranee kokonaan ja punasuus lähtee! :/ Aika outoa kyllä että tuota paranemisprosessia noin vähätellään jos tosiaan saattaa mennä reilusti yli puolikin vuotta ennen kuin se punasuus lähtee, mullekin sanottiin että se on noin 8 viikkoa se paranemisaika kun kyselin tosta Color X poistosta ja sekin kuulosti jo pitkältä ajalta niin ymmärrän sun tuskan! Näyttikö sen ulkomaalaisen iho muuten hyvältä parantumisen jälkeen lukuunottamatta että oli vähän tummentunut se alue, että ei ollut jäänyt mitään sen suurempia arpia tai jälkiä?

Ja joo NaCl on varmasti hellävaraisempi, mullakin kesti muutama päivä se punotus ja tummuus ja sitten hilseili tosi paljon pari seuraavaa päivää, mutta sitten olikin jo aika normaali. :D Harmi vaan että tulee niin pirun kalliiks jos aikoo monta kertaa mennä eikä sitä voi koskaan tietää lähteekö se väri sillonkaan kokonaan pois. :/

Vierailija
37/66 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanoppa muuta :/ .. Joo mullekkin sanottiin että 8-12 viikkoa yleensä, ei puhettakaan puolesta vuodesta tai muusta. Mä en saanut häneltä kuvaa parantuneista, mutta lähetti kuvan silloin kun paraneminen oli vielä kesken ja sanoi, ettei usko että voi enää pigmentoida kulmiaan vaikka niin kovasti toivoi. Nyt kuitenkin sanoi että on ihan fine ja on voinut microbleidata uudestaan siitä kohtaa, kun on parantunut. Mutta silloin kun sain tuon kuvan niin se oli kyllä vielä tosi punainen ja koholla 6kk kohdalla.. 

Mut kiva kuulla kuitenkin et toi NaCl juttu on mennyt hyvin ja siinä se paraneminen meni niinkuin pitikin :)

Mutta tuleehan tuo joo kalliiksi ja siks mä valitsin Color x:än et se on sen kerran eikä tarvi enää poistella.. Ja luojan kiitos sitä pigmenttiä ei tosiaan enää ole. Mua lähinnä pelottaa et kuin kalliiks tää touhu vielä tulee jos pitää lääkärille asti mennä.

Vierailija
38/66 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep toivotaan nyt ettei tarvii alkaa lääkärillä ravaamaan :/ Ja joo se on kyllä hyvä että tolla Color X - menetelmällä ainakin se pigmentti lähtee kokonaan mutta en sitten tiiä että onko niin uusi juttu vielä että ei oikein osata varottaa noista haittavaikutuksista :/

Vierailija
39/66 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Haluaisin kuulla mikä tilanne on poistoa kokeillella nyt?

Itse harkitsen myös poistamista, mutta olen miettinyt pääseekö kuitenkin helpommalla kun odottaa värin haalistuvan pois? Sekin vaan tuntuu tuskaisen pitkältä ajalta ja pelkään ettei väri haalistu kokonaan pois. Minua oikein ahdistaa nämä kulmat ja kaduttaa niin, että otin nämä. Omat kulmani olivat ihan hyvät ja nyt pelkään niidenkin kärsivän tästä.

Vierailija
40/66 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!,

Tosiaan tämän ketjun aloittajana voin nyt 6 kk poiston jälkeen kertoa, mitä mieltä tähän asti olen ollut Color X:stä. En suosittele poistoa kenellekkään, jolla on arven liikakasvu taipumusta. Enkä oikeastaan muutenkaan ja ymmärrätte sen varmaan, kun luette tämän postauksen.

Itselläni punaisuus on lähtenyt ihan hyvin vaalenemaan, mikä on iso plussa. Arvet tästä kuitenkin jää ja se on harmi. Arven liikakasvua ei ole, mikä on minun onneni. Minulle sanottiin ennen toimenpidettä, että liikakasvua ei tule, mutta jälkikäteen keskusteltiin asiasta ja myönnettiin, että monella sekin on mahdollista.

Toisekseen kuulemma hoitavat Color x toimenpiteen jälkeen mesoterapialla poistokohtia ilmaiseksi. Itse en tähän suostunut, sillä toimenpiteen jälkeen yhteydenpito ollut erittäin välinpitämätöntä ja suorastaan sanoen välttelevää ja aikaakin oli vaikea varata kulmien näyttämiseen. En olisi enää voinut luottaa itseäni heidän käsiin, sillä minulle jätettiin tämän lisäksi kertomatta :

Että esimerkiksi Kelocote on parempi arpivoide tähän kuin Color x -voide ja vasta Kelocoten käytön aloitettuani (2 kk sitten) vaalenemista on tapahtunut. Myönsivät itsekin jälkikäteen, että Kelocote on parempi.

Eikä siinä vielä kaikki.. Minulle sanottiin vasta kauan toimenpiteen jälkeen (kuukausia), että paranemisessa voi mennä jopa vuosi. Sanoivat, että voivat vaihtaa sivuiltaan 2-3 kk paranemisajan, mutta eipä ole muutoksia tullut.

Tässä on pahasti johdatettu kuluttajaa harhaan. Välttäkää tätä toimenpidettä ja varsinkin tätä paikkaa missä kävin.