Kestopigmentoinnin poisto / Color X ja NaCl liotus
Onko kellään kokemuksia vastaavista kestopigmentoinnin poistomenetelmistä? Olen kokeillut NaCl mentelmää ja se on saanut nyt parilla kerralla haalistettua kulmiani. Nyt haluaisin poistattaa pari kohtaa kokonaan, jotka häiritsevät minua päivittäin. Onko Color X poistosta kokemuksia?
Kommentit (66)
Kahdella ystävälläni kestopigmentointi on tehnyt kulmat vaaleanpunaisiksi. Onko normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Kahdella ystävälläni kestopigmentointi on tehnyt kulmat vaaleanpunaisiksi. Onko normaalia?
Ei ole normaalia. On käytetty huonolaatuista pigmentointiainetta, jos väri muuttuu punertavaksi tai sinertäväksi.
Ootteko kokeilleet kotikonsteja? Mä oon laittanut retinolia sisältävää seerumia microblading-kulmakarvoihin ja se on ehkä vähän auttanut vaalentamisessa. Olen siis yrittänyt saada kulmien alkua (nenän molemmat puolet) vaaleammaksi.
Itsellä olisi ajankohtaista poistaa kulmat, jotka tehty kestopigmentoinnilla sekä microbladingillä. Ensimmäistä oli todella vähän pohjalla ennen microblading-käsittelyjä. Viimeisin microblading tehtiin muistaakseni 1,5 vuotta sitten. On käytetty laadukkaita värejä eli ei ole siniset/punaiset tmv. En tykkää enää mallista ja värikin on hieman liian tumma. Nyt sitten mietin missä ja miten tämä olisi järkevintä hoitaa? Asun Tampereella eli vaihtoehtoja on.