PSYKOLOGIA 2018
En nopealla vilkaisulla löytänyt keskustelua vuonna 2018 psykaa hakeville, joten eiköhän laiteta keskustelu pystyyn!
Oletteko hakemassa, monennetta kertaa, miltä kevät näyttää?
Itse olen hakemassa Joensuuhun ensimmäistä kertaa.
Kommentit (901)
Turkuun on ollut matalin pisteraja viime vuosina. Jos se on sulla 1 ja et pääse kakkosvaiheeseen, niin se on siinä.
Millä sanoilla on tullu turkuun hylky? Kalastelen et olisko siel viestissä viitteitä onko koe kuitenki "läpi" et voisko päästä tampereelle viel joka oli mulla 1
Vierailija kirjoitti:
Millä sanoilla on tullu turkuun hylky? Kalastelen et olisko siel viestissä viitteitä onko koe kuitenki "läpi" et voisko päästä tampereelle viel joka oli mulla 1
Se hylkyviesti on kaikille sama riippumatta syystä miksi ei saanut kutsua, joten ei voi saada siitä mitään tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hylkyviesti on kaikille sama riippumatta syystä miksi ei saanut kutsua, joten ei voi saada siitä mitään tietoa.
Kuinka ärsyttävää😅 mää niin yritin salapoliisityötä. Kamalaa oottaa tuloksia.
Onko ihmisillä aiemmilta vuosilta kokemusta, että Turusta on tullut viesti "valitettavasti sinua ei ole kutsuttu soveltuvuuskokeeseen" ja sitten on kuitenkin päässyt psykalle ylempään hakukohteeseen..?
Turkuun kutsutut: ehdittekö tehdä kaiken ja miten koe meni omasta mielestänne? Millä hakusijalla Turku oli?
Epätoivoinen97 kirjoitti:
Turkuun kutsutut: ehdittekö tehdä kaiken ja miten koe meni omasta mielestänne? Millä hakusijalla Turku oli?
En kaikkea, mutta suurinpiirtein. Viimeiseen tehtävään keskityin vähiten. Turku oli 2. sijalla.
Vierailija kirjoitti:
En kaikkea, mutta suurinpiirtein. Viimeiseen tehtävään keskityin vähiten. Turku oli 2. sijalla.
Ok, tarkoittaa siis, ettet päässyt ykköskohteeseen. Mikä se olis ollut?
Miksi te haette näihin höpötieteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, tarkoittaa siis, ettet päässyt ykköskohteeseen. Mikä se olis ollut?
Tampere.
Ehdit tekemään todella paljon kokeessa, wau! Itse sain tehtyä vain n.65% kokeesta, ja oma tekeminen rullasi mielestäni hyvin ja tehokkaasti. Moniin paremmin menestyneisiin hakijoihin verrattuna olin ehkä kuitenkin auttamatta liian hidas!
Huomioidessa kokeen helppous (aikaisempiin vuosiin verrattuna) , ei siten ole ihme, ettei opiskelupaikkaa varmaan irtoa tänä vuonna. En ole ensikertalainen hakija, ja yo-todistukseni on niin kehno, että minun pitäisi päästä pelkällä kokeella sisään.
Vierailija kirjoitti:
Haitko ensikertalaisissa?
Hain. Onneksi on se etuus myös näissä soveltuvuuskokeissa.
Vierailija kirjoitti:
Ehdit tekemään todella paljon kokeessa, wau! Itse sain tehtyä vain n.65% kokeesta, ja oma tekeminen rullasi mielestäni hyvin ja tehokkaasti. Moniin paremmin menestyneisiin hakijoihin verrattuna olin ehkä kuitenkin auttamatta liian hidas!
Huomioidessa kokeen helppous (aikaisempiin vuosiin verrattuna) , ei siten ole ihme, ettei opiskelupaikkaa varmaan irtoa tänä vuonna. En ole ensikertalainen hakija, ja yo-todistukseni on niin kehno, että minun pitäisi päästä pelkällä kokeella sisään.
Älä kuitenkaan masennu ja luovuta, vaikka et pääsisikään! Itse hain kolmatta kertaa, tosin ensimmäisellä kerralla vain kävin katsomassa, millainen koe on. Viime vuonna jäin 17. varasijalle. Tämän vuoden kokeeseen valmistautuessani opin taas paljon uutta, mitä en vielä edellisvuonna ollut ymmärtänyt tai sisäistänyt. Tekemällä oppii ja kun antaa kaikkensa, se tuottaa joskus vielä tulosta. Itselleni oli lottovoitto ja suuri osoitus omasta taidostani ja panostuksestani saada kutsu Turkuun. Vuosien aikana kun on aika ajoin pyörinyt päässä ajatus, ettei minusta taida ikinä tulla mitään. Mutta kyllä kova työ palkitaan, kun vaan itse tietää mitä haluaa!
En kestä odottaa, haluun vaan kysellä kaikilta Turkuun kutsun saaneilta ja saamattomilta että miten meni koe :'o
Ihmeen vähän tänne on eksynyt Turkuun kutsun saaneita. Ehkä he ovat tajunneet pysyä pois netistä kuumottelemasta itseään, toisin kuin minä. :D
Waaaaaaaaaaaaaaaaa tää tulosten odottaminen D:::
Viime vuosina Joensuun tulokset on tullut aina 20.6, joten ehkä tänäkin keväänä vois tulla. Varsinkin nyt kun esseetä ei ole tarkistettavina niin voi tulla vaikka ensi viikolla jo. Haluan tietää!!
Onko muille tullut joensuun tulokset??
Hitto miten kuumottavaa taas odotella :( Jyväskylän soveltuvuuskoe jäi ihan pisteistä kiinni, eikä Turkuunkaan irronnu soveltuvuuskokeeseen paikkaa.. Tiedostan kyllä jo sisimmässäni, ettei sitä paikkaa tuu Helsinkiin tai Tampereellekaan, mutta tottakai sitä silti sitten taas pettyy, kun tulokset tulee. Olishan sitä toivonut, että kolmannella hakukerralla olis jo onnistunut.
Nyt tuli tänneki viesti et "valitettavasti et ole kutsuttavien joukossa." No nyt se on sit joko Helsinki, Tampere tai ei mitään...